Pomlajena modela iz ponudbe na slovenskem trgu sta namenjena precej različnim krogom kupcev. Foto: M. Kr.
Pomlajena modela iz ponudbe na slovenskem trgu sta namenjena precej različnim krogom kupcev. Foto: M. Kr.

S predstavitvijo prve generacije modela i40 je Hyundai jasno pokazal, da si želi tudi več zanimanja s strani zahtevnih evropskih kupcev, ki se ne ozirajo le na ime znamke, ampak na dejansko ponudbo. S pomladitvijo i40 pa želi korejska avtomobilska znamka, ki še kako upošteva želje in pričakovanja evropskih kupcev, zadnjim ponuditi še več.

Več ponudbe za bolj zahtevne
Poleg osvežene zunanje podobe v skladu z oblikovnimi smernicami znamke so nadgradili ponudbo pogonskih agregatov, dodali nov sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, dvignili raven udobja in zmogljivosti podvozja, oplemenitili notranjost in razširili ponudbo tehnološko naprednih asistenčnih sistemov.

Zunanje mere i40 ostajajo enake kot pri predhodniku, a konstruktorji izpostavljajo, da se lahko njihov izdelek pohvali z eno izmed najprostornejših kabin v razredu in da že limuzina ponuja tudi 505 litrov prostornine prtljažnika, karavan, ki je bil na slovenskem trgu bolj iskana različica, pa 553 litrov prostornine.

Kupcem bodo na slovenskem trgu ponujali štiri motorje, dva dizelska in dva bencinska. Doslej je bilo večje povpraševanje po dizelskih in 1,7-litrski zmore po posodobitvi več moči (104 kW/141 KM) in več navora (340 Nm). Šibkejša različica dizelskega motorja zmore 85 kW (116 KM), bencinska štirivaljnika sta močnejša. Prvi, 1,6-litrski, zagotavlja 99 kW (135 KM),drugi, 2,0-litrski, pa 121 kW (165 KM). Za najcenejšo limuzino bo treba v Sloveniji odšteti 19.990 evrov za najcenejšega karavana i40 pa 20.990 evrov.

Vsestransko prilagodljivi ix20
Precej drugačnemu krogu kupcev kot i40 pa je namenjen posodobljeni ix20, pri katerem se razumljivo cenovna lestvica začenja že pri 13.520 evrih za najcenejšo bencinsko različico in 14.600 za najcenejšo dizelsko različico.

Tudi ix20 bo na voljo s štirimi posodobljenimi motorji, kompaktni enoprostorec pa se lahko sedaj pohvali še s kozmetičnimi popravki zunanjosti, novimi svetlobnimi telesi, več opreme namenjene udobju in varnosti ter ohranjeno prilagodljivostjo notranjosti, ki brez težav izpolni zahteve družinskih ali poslovnih kupcev.

Del večnamenske uporabnosti 4.115 milimetrov dolgega ix20 predstavljata vzdolžno pomična zadnja klop s katero je mogoče uravnavati prostorsko udobje sedenja sopotnikov v drugi vrsti in prostornino prtljažnika. Osnovna velikost prtljažnika je tako 440 litrov, s pomikom ali zlaganjem v ravno dno pa je mogoče prostornino povečevati do 1.486 litrov.

Bencinski del ponudbe predstavljata 1,4 in 1,6-litrska motorja z močjo 66,2 kW (90 KM) oziroma 91,5 kW (124 KM), dizelski pa 1,4 in 1,6-litrska motorja z močjo 85 kW (116 KM) oziroma 94 kW (128 KM).