Lady Gaga je na Super Bowlu sicer nastopila že letos, ko je odpela ameriško himno in požela velikansko navdušenje. Prihodnje leto pa bo njen ves polčas. Foto: Reuters
Lady Gaga je na Super Bowlu sicer nastopila že letos, ko je odpela ameriško himno in požela velikansko navdušenje. Prihodnje leto pa bo njen ves polčas. Foto: Reuters
Lady Gaga, Super Bowl
Gaga za prihodnje leto obljublja "barvit" in "ekstravaganten nastop". Foto: Reuters

"To ni iluzija. Govorice držijo," je danes tvitnila pevka in tako potrdila namigovanja ameriških medijev. Očitno bo ostala zvesta tudi svojemu slogu, saj je obljubila "barvit" in "ekstravaganten nastop".

30-letna glasbenica je na Super Bowlu sicer nastopila že letos, ko je odpela ameriško himno in požela velikansko navdušenje. "Lady Gaga, kraljica", "Še vedno imam mravljince", "Druga Whitney!" - taki in podobni komentarji so pospremili Gagino interpretacijo.

Gospelsko navdihnjena izvedba "The Star-Spangled Banner" je na stadionu v Santa Clari navdušila vse, vidno ganjeni so bili tudi igralci ameriškega nogometa, ki so komaj zadrževali solze.

Prihodnje leto - finale lige bo 5. februarja v Houstonu v Teksasu - pa bo njen cel nastop v 15-minutnem odmoru. Takrat so v preteklih letih drugimi gledalce zabavali Coldplay, Beyonce, Katy Perry in Red Hot Chili Peppers.

Osupljive številke
Super Bowl je zelo odmevna prireditev, ki vsako leto pred male zaslone pritegne več kot 100 milijonov gledalcev samo v ZDA.

Letošnji jubilejni 50. Super Bowl, finale med Denver Broncosi in Carolina Panthersi, ki so ga dobili prvi, si je na stadionu ogledalo 68.500 ljudi, postal pa je tudi rekordni televizijski program po gledanosti v Združenih državah Amerike. Televizijska mreža CBS je sporočila, da si je tekmo na televizijskih zaslonih ogledalo 167 milijonov gledalcev. Prejšnji rekord je iz leta 2013, ko si je finale NFL-a med Baltimore Ravensi in San Francisco 49ersi ogledalo 164,1 milijona televizijskih gledalcev.

Dragi oglasi in požrešnost
Izredno zanimanje takrat vlada tudi za oglaševalski prostor - 30-sekundni oglasni spoti podjetja stanejo po četrt milijona dolarjev. Tudi druge številke, povezane s Super Bowlom so osupljive.

Predlani so tako na stadionu MetLife v New Jerseyju gledalci na primer popili 228 milijonov litrov piva, količina pa bi zadostovala za napolnitev 500 olimpijskih plavalnih bazenov. Pojedli so tudi 22,5 milijona kilogramov čipsa, ki bi jih bilo mogoče zložiti na 600 tovornjakov priklopnikov.

Prav tako so "pospravili" 8.000 pic in 40.000 hotdogov - če bi te zlagali drugega na drugega, bi z njimi 14-krat dosegli višino slovitega Empire State Buildinga. Samo na stavnicah v Las Vegasu je bilo na Super Bowl vloženih za več kot 100 milijonov dolarjev stav.