Kitajska bo dobila prenovljeno različico križanca 3008, medtem ko bo Evropa deležna povsem novega modela, ki ga bodo razkrili septembra v Parizu. Foto: Peugeot
Kitajska bo dobila prenovljeno različico križanca 3008, medtem ko bo Evropa deležna povsem novega modela, ki ga bodo razkrili septembra v Parizu. Foto: Peugeot

Pri Peugeotu so v Pekingu premierno pokazali dva modela, ki bosta ekskluzivno na voljo na kitajskem trgu, limuzinsko različico modela 308 in prenovljenega križanca 3008.
Pri Peugeotu bodo jeseni v Parizu premierno pokazali povsem novo generacijo kompaktnega križanca 3008, ki bo postregel z novo obliko zunanjosti in tudi s povsem na novo oblikovano potovalno kabino in vgrajenimi številno novo tehniko, vključno z novo generacijo i-cockpita.
Še prej bodo k nam pripeljali prenovljeni model 2008, ki so ga premierno pokazali marca na avtomobilskem salonu v Ženevi. Prenovljeni 3008, ki bo na voljo le za Kitajce, se ponaša z večjo in bolj odraslo motorno masko, s čimer se navezuje prav na prenovljeni model 2008.
Poleg nove maske ima spremenjene odbijače in blatnike, manjše spremembe so bile narejene tudi na zadku in v potovalni kabini. Dopolnili so ga z novo tehniko. Francozi poudarjajo, da so izboljšali vozne lastnosti, dodali pa so mu tudi opozorilo pred trkom in drugo generacijo sistema viso-park, ki prinaša štiri kamere - z njimi na osrednjem zaslonu tvorimo 360-stopinjski pogled na okolico vozila.
308 tudi kot limuzina
Peugeot model 308 v Evropi ponuja kot petvratno kombilimuzino in karavanski model 308 SW, ni pa na voljo v limuzinski, štirivratni različici, ki jo bodo namenili Kitajcem. Zanimivo je, da je večina evropskih znamk v Pekingu pokazala podaljšane različice svojih limuzinskih modelov, ki so na Kitajskem še posebej priljubljeni, pri Peugeotu pa so se odločili pokazati klasično štirivratno limuzino, ki so ji zgolj minimalno podaljšali medosje. Limuzinski model je izdelan na najnovejši PSA-modularni platformi EMP2, proizvajali pa ga bodo na Kitajskem, kjer bo na prodaj od junija letos. Vozilo so pri Peugeotu razvili v sodelovanju s svojim kitajskim podjetjem Dongfeng. Pri Peugeotu v Pekingu niso razkrili tehničnih podatkov, zato pa kitajski mediji navajajo, da bodo pod motorni pokrov vgradili dva turbomotorja, ki si jih bodo izposodili iz kombilimuzine, kombinirali pa ju bodo z ročnim ali samodejnim menjalnikom.