Z mustangom shelby GT500 Ford meče rokavico dodge challengerju hellcat in chevrolet camaru ZL1. Foto: Ford
Z mustangom shelby GT500 Ford meče rokavico dodge challengerju hellcat in chevrolet camaru ZL1. Foto: Ford

Ford je na avtomobilskem salonu v Detroitu pokazal različico z vrha ponudbe iz serije mustang shelby. Ta nosi oznako GT500, poganja pa ga prisilno polnjeni V8, ki zmore več kot 700 "konjev" in je kot edini v tem razredu povezan z dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom. Pri Fordu sicer niso še razkrili natančnih tehničnih podatkov, toda izdali so, da besna konjenica omogoča pospešek od 0 do 60 milj na uro (96,56 km/h) v manj kot treh sekundah.

Več kot le zmogljiv motor
Poleg pošastnega motorja so mu namenili tudi prilagojeno geometrijo vzmetenja, lažje vzmeti, magnetne blažilnike in nov električni servovolanski mehanizem. Nadgrajene so tudi zavore, ki spredaj vključujejo 420-milimetrske kolute in šestbatne zavorne čeljusti znamke Brembo.

Predelava karoserije je nastala v sodelovanju z inženirji oddelka Ford Performance, ki so poskrbeli, da GT500 na sprednjem delu "posesa" za 50 odstotkov več hladnega zraka kot različica GT350. Poleg večjih odprtin na hlajenje so mu priskrbeli tudi aerodinamične dodatke, ki prispevajo k temu, da se mustang še zanesljiveje drži asfalta.

Našteto bo mogoče še dodatno nabrusiti z opcijskima paketoma Handling Package in Carbon Fiber Track Package, pri čemer prvi vključuje prilagodljiv spojler na zadku, drugi pa 20-palčna platišča, prilagodljiv zadnji spojler ter sprednji usmerjevalnik zraka iz ogljikovih vlaken in obenem avtomobil odreši odvečne teže z odstranitvijo zadnjih sedežev.

Notranjost so oplemenitili z okrasnimi vložki iz ogljikovih vlaken in s semišem na volanskem obroču ter sedežih, pri čemer lahko serijska, električno nastavljiva sprednja sedeža zamenjata bolj izrazito športna sedeža znamke Recaro.

Več bo znanega pred začetkom prodaje, ki se bo začela jeseni.