Zabava
(6)

Poudarki

  • Namesto trivratnega prihaja petvratni proceed
  • Najmočnejša različica zmore 150 kilovatov (204 KM)
Proceed bo tudi v novi petvratni obliki ostal na vrhu ponudbe družine ceed. Foto: Kia

Dodaj v

Zbogom, trivratni proceed

Kia proceed
16. september 2018 ob 14:30
Frankfurt - MMC RTV SLO

Kijina trivratna kombilimuzina s kupejevsko noto se po dveh generacijah poslavlja. S tretjo prihaja bolj uporaben petvratni shooting brake.

Novi, petvratni proceed bo še vedno predstavljal najbolj dinamično izvedbo v družini modelov ceed, ki šteje še kombilimuzino in karavan.

S skupno dolžino 4.605 milimetrov in višino 1.422 milimetrov je za pet milimetrov daljši in za 43 milimetrov nižji od karavanskega modela sportwagon, dinamično noto pa kaže tudi s karoserijo, ki je postavljena za pet milimetrov bližje tlom. Njegov prtljažnik je le malenkost manjši kot pri karavanu in v osnovni postavitvi namesto 625 meri pohvalnih 594 litrov.

Novi proceed bo, tako kot njegova trivratna predhodnika, predstavljal vrh ponudbe družine ceed in bo na voljo v dinamičnih različicah GT-line in GT. Da bi bil všeč zahtevnim kupcem, je nastal v Kijinem evropskem središču v Frankfurtu pod taktirko šefa Kijinega evropskega oblikovalskega oddelka Gregoryja Guillaumea in Kijinega prvega moža, Petra Schreyerja.

Guillaume je ob tem povedal, da se trg trivratnih modelov v Evropi hitro krči, zato so si morali proceeda zamisliti na novo. Šlo je namreč za model, ki je do zdaj predstavljal vrh ponudbe družine ceed in hkrati tudi najbolj čustven model, zato ga niso želeli kar ukiniti.

Tudi z najmočnejšim motorjem
Pri različici GT-line bodo lahko kupci izbirali med litrskim turbobencinskim trivaljnikom T-GDI z 88 kilovati (120 KM), 1,4-litrskim štirivaljnim strojem s 103 kilovati (140 KM) in 1,6-litrskim turbodizlom CRDi, ki zmore 100 kilovatov (136 KM). Pri vseh različicah bo ob ročnem šeststopenjskem na voljo tudi sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik. Najbolj dinamičen model z oznako GT bo poganjal enak 1,6-litrski turbobencinar T-GDI, kot pri novem ceedu GT, ki razvije 150 kilovatov (204 KM) in je povezan z novim dvosklopčnim sedemstopenjskim menjalnikom s prestavnima ročicama ob volanskem obroču. Poleg tega so novemu proceedu namenili podvozje, ki je prilagojeno bolj dinamični vožnji v slogu gran turismov.

Novi proceed bo, tako kot druga člana družine ceed, nastajal v Kijini tovarni na Slovaškem, prodaja pa bo stekla v prvi četrtini prihodnjega leta.

Martin Macarol
Prijavi napako
Komentarji
frgo
# 16.09.2018 ob 19:43
@Matej037

Vse kar rabiš razumet je ekonomska logika: delajo tisto, kar se prodaja. Boli njih za mlajše pare in penzionerje. Trivratni modeli so zaradi zelo zmanjšanega povpraševanja za proizvajalce samo še strošek, ki se ne povrne.
kristt
# 08.10.2018 ob 09:09
res je lep
21.12.2012
# 18.09.2018 ob 16:50
Trivratni avto si pač naredi, če češ imet.
Matej037
# 16.09.2018 ob 15:59
Ne razumem tega trenda ukinjanja trivratnih izvedb. Kaj pa mlajši ali starejši par brez majhnih otrok rabi zadnja vrata? Celo takšno neumnost so sforsirali kot je "štirivratni kupe".
Lunos
# 16.09.2018 ob 15:51
pro'skret.
Hijena
# 16.09.2018 ob 14:45
Kje
Imaš
Avto
Kazalo