Namesto da bi svoj prvi avtomobil odpeljal na odpad, se je inženir strojništva Tomislav Bosec odločil, da stoenko preuredi v električni avtomobil. (Fotografija je simbolična) Foto: Srdjan Živulović/BoBo
Namesto da bi svoj prvi avtomobil odpeljal na odpad, se je inženir strojništva Tomislav Bosec odločil, da stoenko preuredi v električni avtomobil. (Fotografija je simbolična) Foto: Srdjan Živulović/BoBo

Od začetka letošnjega leta se Bosec tako v službo vozi s svojo zastavo 101 na električni pogon, ki lahko z enim polnjenjem prevozi največ 40 kilometrov.

Stoenka je bila prvi avtomobil Zagrebčana, ki se še danes z njo vozi na delo. Bosec pravi, da ga pot v službo zdaj stane do osemkrat manj kot pred predelavo avtomobila, piše zagrebški dnevnik Večernji list. Oranžna stoenka je zagotovo najbolj znan avtomobil v jugozahodnem delu Zagreba, še posebej po predelavi, dodaja časnik.

Za predelavo nekdanjega ponosa jugoslovanske avtomobilske industrije, danes že oldtimerja, v električni avtomobil sta s prijateljem potrebovala poldrugo leto dela v njegovi garaži. Bosec napoveduje, da bo pozneje v svojo stoenko vgradil močnejši motor in dodatno baterijo.