Zanimivosti

Poudarki

  • Evrovizija po pričakovanjih vnela burno razpravo
  • Kritike, pohvale in napovedi zmagovalcev
  • Brez evrovizijske kuhinje ne gre
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,8 od 15 glasov Ocenite to novico!
Quartissimo in Martina niso prepričali evropskega občinstva. Foto: EPA
Evrovizija 2009
Azerbajdžanu so finale napovedali tudi uporabniki. Foto: Reuters
Evrovizija 2009, Poljska
Uporabniki so večinoma napovedovali finale tudi Poljski, vendar se napovedi niso uresničile. Foto: Reuters
Evrovizija 2009, Norveška
Norveški predsatvnik je glede na stavnice veljal za favorita letošnje Evrovizije. Foto: Reuters
Gostitelja vseh treh večerov Evrovizije: manekenka Natalija Vodianova in televizijski voditelj Andrej Malahov. Foto: Reuters

Dodaj v

Evrovizija: prava priložnost za "sočne" komentarje

Pohvale, kritike in favoriti za zmago
15. maj 2009 ob 08:40
Ljubljana - MMC RTV SLO

Drugi predizbor Evrovizije, na katerem so nastopili tudi slovenski predstavniki, je po pričakovanjih vnel burno razpravo naših uporabnikov.

Glasbeni okusi so seveda različni, kar se kaže tudi v komentarji naših uporabnikov glede včerajšnjega drugegea predizbora za pesem Evrovizije v Moskvi. Na račun naših predstavnikov Quartissima in Martine, ki so včeraj nastopili 10. po vrsti, je v komentarjih mogoče zaslediti tako pohvale kot kritike.

Veliko uporabnikov je po nastopu naših predstavnikov njihov nastop pohvalilo. "Fantje in punci so se potrudili, korektno so oddelali svoj nastop in to je to. Finale da ali ne mi je pa čisto vseeno, tistim katerim je pesem ok jim je, tistim, ki pa ne pa ne, pa če pridejo v finale ali pa ne," je napisal uporabnik tuditi, za vse kritično nastrojene pa še dodal: "Naj uživajo sej zato so tam, ne pa da se obremenjujejo z vami."

"Dober nastop naših"
Prav tako je nastop Quartissima pohvalil DamonDash in hkrati že na mignil na "zloglasno" evrovozijsko kuhinjo: "Se strinjam! Mislim, da so naši svoje odpeli! Jaz verjamem v njih! Vse ostalo je vprašanje kuhinje in kakšno bo glasovanje." Uporabnik pa je še napovedal dogajanje po razglasu rezultatov: " Že sedaj povem. Tako bo: če bomo šli naprej bo komentarjev mrgolelo .. .pa vsi bodo hvalili ..., če bomo pa izpadli bodo pa kritiziranja, da naj več ne sodelujemo na Evrosongu ..."

Mnenju se je pridružil tudi uporabnik johnb: "Dober nastop naših, sem bil kar presenečen. Lepo smo se predstavili, za finale pa mi je vseeno, to je itak bolj cirkus, ko ne. Spet pa nesamozavestni slovenceljni tu gor kritizirajo, namesto, da bi držali pesti. S tako mentaliteto je normalno, da ne boš videl finala. Sproščeno in samozavestno odpoješ pa je in to so naredili, čestitke ne glede na končni rezultat."


Evrovizija: nepotreben cirkus?
Seveda pa je bilo po nastopu naših predstavnikov veliko uporabnikov bolj pesimističnih. Uporabnik Untamle je napisal: "Estonija, fenomenalna. Quartissimo pa - tako, tako. Na Emi so imeli boljši nastop - tako nastop kot vokalno." Bolj kritičen je bil uporabnik 946130: "Sekret od skladbe. Od zadnjega mesta nas lahko loči le računalniška napaka."

Seveda pa pesimizem uporabnikov ni bil posledica le nastopa slovenskih predstavnikov, ampak celotne Evrovizije, ki ji mnogi očitajo, da je postala cirkus, sprašujejo pa se tudi o smislu tega tekmovanja. Uporabnik Adut97 je napisal: "Kakšne bedne pesmi... neprebavljivo."

Pesimistična pa je bila tudi uporabnica mušica: "Ma itak ,da z našimi ne bo nič /.../ nikdar naša država ne bo nič dosegla,smo premajhni. Sploh pa je Evrosong postal en kičast cirkus, ki z kvaliteto glasbe nima nič skupnega. Čas je da se naši odrečejo nadaljnih tekmovanj."

Kaj pa favoriti?
Seveda pa uporabniki vedno skušajo kar najbolje napovedati uvrstitev v finale. Tokrat (v nasprotju s prveim predizborom, ko je uporabnik Klemensas pravilno ugotovil vseh deset finalistov) brez napak ni šlo. Večina uporabnikov je namreč finale napovedala tudi Poljski, ki pa je v soboto ne bo na velikem odru.


Je pa veliko uporabnikov finale pravilno napovedalo Azerbajdžan. "Azerbajdžan, Hrvaška, Ukrajina," so tri države, ki so se po napovedih uporabnika DamonDasha res uvrstile v sobotni finale.

Razočaranje po glasovanju
Po glasovanju, ki je pokazalo, da Quartissimo in Martina v soboto ne bodo ponovno stali na evrovizijskem odru, pa bilo med komentarji uporabnikov čutiti nekaj razočaranja. "Nimam besed ... glede na konkurenco bi si naši zaslužili finale ... ukrajinska pevka, ki je verjetno ušla iz bordela je uspela ... spet se je vidl, da je spet tuki politika. Drgač pa Quartissimo bli ste dobri, nimam pripomb, " je napisala uporabnica *_IriS_*.

Ko so bili glasovi podeljeni, pa je bilo veliko ugibanja o zaroti in evrovizijski kuhinji. Uporabnik AnimeG33k je napisal: "Ne vem men se je zdelo, da so nekatere pesmi še vedno boljše od teh, ki so šle naprej. Ja temu bi jst reku "vzhodni blok gre naprej". Kot kaže morš dons bit res Ukrajinc, če češ naprej pridt. Namreč...Moldavc Ukrajincu, Rus Estoncu, Estonc LItvancu itd. Če bi se dal tole zajezit, bi morda celo Slovence not vidl. Še en šmorn je biu na "jugu" med Hrvati in Albanci, Srbi in mi smo izpadl. Res "CIRKUSVISION" bi mogl tole poimenovat pa bi blo ravno prav."

Njegovemu mnenju pa se pridružuje tudi uporabnica *Modrooka*: "So enostavno države, ki VEDNO pridejo naprej. To so: vsi nekdanji kolonialisti, praktično vse nekdanje republike Sovjetske zveze, potem pa še nekaj držav, kamor si (vedno) udeleženi in tisti z VIP vstopnicami pač želijo potovati. Med vsemi temi pač ni Slovenije, pa naj ima še tako kakovostno pesem. Naša je bila nocoj gotovo med prvimi tremi najlepšimi skladbami. Vendar, nekateri imajo pač vedno prednost. Smola!"

Kakor koli, Sloveniji se ni uspelo uvrstiti v finale, priložnost za to pa bo najverjetneje že drugo leto, kot je napisal uporabnik Cheyenne: "Več sreče drugo leto."

A. M.




Prijavi napako
Komentarji
Cyril
# 16.05.2009 ob 12:21
korota, zkaj pa pol bereš pa komentiraš, čr ti gre to na živce
moichy
# 15.05.2009 ob 22:16
Škoda za naše predstavnike. Pesem so dobro odpeli in predstavili v najboljši možni luči in na živahen način, čeprav pesem ni ravno plesna. Vseeno menim, da bi bilo bolje, da se Eurosonga v bodoče ne bi več udeleževali. Glede neuvrstitve v finale se sploh ne rabimo sekirati, saj so včeraj dokazano izpadle nekatere pesmi, ki so bile dejansko boljše od finalistov. Pri tem mi sploh ni jasno, kako so se lahko v finale uvrstile Hrvaška, Moldavija, Albanija in Azerbajdžan, katere pesem je bila že x-krat slišana. Nič novega torej. V finale se uvrstijo države z močno diasporo, med katere Slovenija že zdavnaj ne sodi več in to ne glede na to, kakšno pesem smo ali bomo poslali na Eurosong. Zato je povsem brezpredmetno razpravljati o tem, kaj bi bilo, če bi na Eurosong odšli Langa ipd., zagotovo pa lahko zatrdim, da se tudi Langa ne bi uspela uvrstiti v finale. Ocenjujejo se države in show (beri cirkus), glasba pa je že nekaj let povsem v ozadju. Glavno vlogo ima politika in priljubljenost posamezne države v Evropi. Kje so časi, ko so zmagali Abba, Celine Dion in drugi, ko je bila v ospredju dejansko pesem in popolnoma nič drugega?! To je prireditev drugorazrednih glasbenikov, ki ob pomanjkanju pevskega talenta le tega nadomeščajo s cirkuškimi akrobacijami in rekviziti (Ukrajina). Veliko bolje bi bilo, če bi tudi v polfinalu imela besedo strokovna žirija.

Ne glede na vse imam favorita. To je Danska, katere pesem je spevna, gre v uho, pa še akrobacij ne izvajajo zraven. Skratka glasba. Največje razočaranje in dokaz, da Eurosong ne ceni pravih pevcev, pa je poraz Poljske. Pesem odlična. V preteklosti, v zlatih časih Eurosonga, bi gotovo zmagala.
maxel
# 15.05.2009 ob 18:02
Moje mnenje je, da so letos kar dobre pesmi na evrosongu, vendar nisem zasledil nikjer, da bi kdo začel peti komaj po eni minuti. Naša pesem mi je v redu, samo že od eme naprej me je motilo, da prepozno začne peti, drugi del, ko pride ven iza okvirja je najboljši, vendar je to že praktično na koncu, po mojem če bi pela ves čas skladbe nam finale ne bi ušlo, pevka je bila premalo v ospredju. Letos so bili moj favorit Langa, že lani tudi, pa mislim, da bi njim uspelo, ker bi po mojem imeli res odličen nastop. Letos se je s podobno pesmijo uspelo uvrstiti v finale Moldaviji. Najbolj pa me je zmotilo na Emi, da skupini Langa in Čuki, ki so od gledalcev dobili največ točk, strokovna žirija ni dala niti ene točke, to je bilo tudi najbolj očitno, ko je na Emi nastopala Saša Lendero s skladbo Mandoline, od gledalcev je prejela 12 točk, od žirije pa nič, kar potem takem pomeni, da gledalci ne znamo ocenit dobre skladbe.
daysleeper2
# 15.05.2009 ob 15:13
Dejte ukinit Emo in vsako leto denar nakazat socialno ogroženim, pridnim študentom naravoslovja ali pa nasploh v znanost. To nas bo rešilo...naslednja leta bomo tako ali tako sami peli zaradi recesije.
brotnjak
# 15.05.2009 ob 15:02
škoda da se Srbija ni uvrstila
nergalo
# 15.05.2009 ob 15:00
Problem tega našega kr neki komada je v tem da ni ne "tič ne miš".
(Problemi so seveda še drugje.) :)
nergalo
# 15.05.2009 ob 14:58
Sam nekaj o kritiziranju "pesmi, ki praktično nima besedila".
Takšne pesmi so tudi že zmagovale.
Secret garden - Nocturne (Norveška) - 25 odpetih besed in zmaga.
lady bug
# 15.05.2009 ob 14:35
Jaz se strinjam s tistimi, ki zelijo emo ukinit. Ocitno, zaradi razlicnih razlogov, ne moremo priti v finale, torej preprosto odnehajmo, ker zapravljamo veliko denarja. Letos smo si med vsemi temi groznimi predstavami to se kako zasluzili. Ce pa bomo nadaljevali se naslednje leto, pa posljite Vlada Kreslina z eno narodno pa bo in seveda NUJNO zamenjajte komentatorja, ker ta pa se za nas slovencljne ni dovolj.
xyxy
# 15.05.2009 ob 13:58
Nič hudega, ker se niso uvrstili naprej, saj je dovolj ena hrvašaka skupina v finalu.Slovenija gre naprej, (brez Hrvatov)
sampo
# 15.05.2009 ob 13:55
Čimprej iz tega cirkusa! Včasih je bolj častno - ne sodelovati! Tako kot Italija, Avstrija, Luksemburg....
Velenjski knap
# 15.05.2009 ob 13:18
Stvar je takšna.ČE bi nastopila Langa bi bli v finalu.Letos več kot očitno prevladujejo balkanski ritmi.Da nismo v finalu nisem presenečen saj to že vemo ko izberejo pesem.Ta simfonija pač ni za Evrovizijo.Pesem ki praktično nima besedila.Fantje so odlični!Zamerila se mi pa je ta pevka ne toliko ker je Hrvatica ampak zato, ker Slovensko kao ne zna na koncu pesmi pa je povedala par besed v Ruščini!Edino presenečenje pa je to , da se ni Srbia uvrstila v finale.Rusia si tega ne bi smela dovoliti.lp
Protarion
# 15.05.2009 ob 12:47
Emm, a sem potem edini, ki se mu je zdel nastop Quartissima slab? Najprej 30 sekund samo glasba, potem sicer zaslišiš glas a ne vidiš pevko in tako 3/4 komada. Norija. Ne glede na to ali je komad dober ali ne s takim nastopom se pač ne pride v finale.
zapika
# 15.05.2009 ob 12:35
važno je sodelovati ne zmagati! drgač pa letos ni nobene dobre pesmi, najbolj všeč mi je bila od azerbajžana in srbije....ostale so pa kr neki :)
valiant
# 15.05.2009 ob 11:58
Naša pesem je bila bolj za na pogreb kot pa evrovizijo.

Dokler bodo eni in isti pokvarjenci ali pa diletanti izbirali predstavnike ne bo nič boljše. Če nisi zadosten moraš prenehat z delom. Pri nas pa vsi patetični vedno krivimo druge, namesto da bi pospravili pred svojim pragom.
trubarbubar
# 15.05.2009 ob 11:48
Aha, Slovenija je bila baje kar dobra?
Kaj je kdo od vas stel, koliko besed ja bjonda uspela v treh minutah spraviti iz ust?
sem mislil, da bo pesmi prej konec, preden jo bomo sploh videli.
Bogi vi/mi....
PanzerTIger
# 15.05.2009 ob 11:31
Kak dober koncert naših, če so tolk fušal, še posebi pevka da joj, magar je bil playback, je zlo slabo posnet...Raje se Slovenija ne odloči več rint tam, tako ko Italijani pa bo
Kristinka
# 15.05.2009 ob 11:29
PA ŠE TO:
Kolikor so mi oko in prsti na daljincu dopustili videti 'spektakel', scena je res bila paša za oči, voditelja pa - no ja, videz ni vse, lahko bi izbrali nekoga z malo boljšim znanjem angleščine za mikrofon. Še naši petošolci znajo pravilneje uparabljati preteklik in sedanjik.
Kristinka
# 15.05.2009 ob 11:21
Najprej, spoštovani avtor/avtorica članka, res žalostno, da morate uporabljati besede komentirajočih, da napišete tale članek. A sami ne znate kaj skup spravit? Že to dejstvo jasno kaže, kako brez veze je ves ta cirkus okrog evrovizije in vsa kolateralna škoda - zapravljanje denarja, tudi davkoplačevalskega.
Nisem Slovencelj, pa vendar se mi zdi, kakor da bi sami sebi v 'župo pljuvali', ko pošiljamo svoje predstavnike na ta Evrosong. Ne glede na to, ali imamo dobre izvajalce z dobro pesmijo ali ne (itak je stvar glasbenega okusa), NIKOLI NE BOMO MOGLI KOTIRATI VISOKO, KAJ ŠELE ZMAGATI. Za nas je najvišji možen uspeh, da prilezemo v finale. Dobesedno. Kot je že nekdo pred mano napisal, hvala bogu, da nimamo možnosti, ker itak finančno ne bi bili sposobni naredit tekmovanja. Pa predstavljajte si, da bi bili sedaj s Hrvati v dobrososedskih odnosih in bi vsi, tudi v tujini živeči šahovničarji glasovali za nas?! Tudi prostorsko - KJE BI PRIREDILI EVROSONG? V LJUDSKEM VRTU, MORDA V STOŽICAH? DVORANE NE PREMOREMO ZA TAK SPEKTAKEL.
KAKORKOLI, Evrosong je pač ena vsakoletna nebodigatreba ceremonija, da si lahko 'Slovenceljni' dajo duška pri kritiziranju, predstavniki držav - pevci, pa gredo na od države plačan dopust. Pri tem pa še zaslužijo ponudniki telefonskih storitev ob televotingu in par trgovin z oblekami, pa še kdo bi se našel...
ČE BI TA DENAR ŠEL V ROKE SOCIALNO OGROŽENIM DRUŽINAM V SLOVENIJI, BI BILA STVAR DOSTI BOLJ KORISTNA.
AlMehor
# 15.05.2009 ob 11:18
Ja nič , občinsto bo treba zamenjat, ker glasbeniki so bilifenomenalni . ;)
kesjerdna
# 15.05.2009 ob 10:54
se strinjam ... BFM so velik velik bolš zažgal, kokr pa tale krep od eurosonga ...
b3dan3c
# 15.05.2009 ob 10:28
Sam res, kaj če bi po čudežnem naključju letos zmagali, kje bi lahko imeli ta cirkus? Mogoče se pa komisija rtv vsako leto tega zavedai n zato pošilja takšne talente tja...
smoky76
# 15.05.2009 ob 10:18
hehe...gotarjeva pa je očitno postavla nove smernice...vsak 3 je mel lučko v roki... :)

brezveze da hodimo tja... pa tud če pridemo v finale, smo lahk na mestih od 20-25...nima smisla sodelovat...
pomoje je tu kaj drugega v ozadju...se verjetno namenjajo RTV hišam kaka evropska sredstva za udeležbo na tem "festivalu"...
bolje pa je da ne zmagamo, ker vsak organizator postavlja take standarde, da si jih itak ne mormo privoščit...
Uporabniško ime
# 15.05.2009 ob 10:17
Ja, ja, kar hvalite se, samovšečneži.
freya
# 15.05.2009 ob 10:02
a nikogar drugega ni zmotil naš komentator?

Firefly ...ognjeni let? seveda. KRESNIČKA.
in podobne...
korotan
# 15.05.2009 ob 09:57
Sm sam dal predlog, ker sami se očitno ne bodo spomnili.

Pisali bodo še 10 dni zakaj in kako se nismo uvrstili v finale, v Križankah so pa včeraj legende razturale, pa še omenijo ne.
Skočir je doktor za vse une k... u Moskvi. Da o Perpetuum Jazzile sploh ne začenjam...
Mike
# 15.05.2009 ob 09:52
me ne zanima koncert BFM in zato ne bom šel pod članek tega koncerta pisat, da bi blo boljš, če bi ti ljudje gledali Evrovizijo včeraj. Vsakemu svoje.
Blondinka
# 15.05.2009 ob 09:39
Hja, kr dobr je blo na BFM-jih. Nekaj utrinkov si lahko pogledate na mojem profilu. ;)
šjor
# 15.05.2009 ob 09:26
a ni že cajt, da nehamo poizkušat in pošiljat naše izvajalce na ta pederski festival.

pošlte BFM, ki so učeri zažigal v razprodanih križankah. mi pa naročnino plačujemo, da se tam nekateri preseravajo.
Preprost2
# 15.05.2009 ob 09:15
Pa še to, naša pesem vsekakor ni bila med tremi najlepšimi skladbami včeraj.
Preprost2
# 15.05.2009 ob 09:14
Dejstvo je, da predstavniki Slovenije na odru niso izžarevali prav nobene energije in kolikor bil obetaven začetek "pesmi", "pesem" se v nadaljevanju razvodeni in ne postane nič posebnega. Pevka tudi ni odpela brezhibno, kot sem že par dni pred tem napovedal in še zdaj sem takšnega mnenja, Slovenija si ni zaslužila finale tako kot tudi Grki ne, njihova pesem je bila vsaj zame še slabša od slovenske. Predlagam, da naslednje leto poskusimo brez Eme, pošljemo eno pevko z močnim glasom, ki zna prepričati ter ji napišemo lepo balado, z balado nikoli ne moreš zgrešiti, seveda če gre v ušesa.

Kar je pa Modrooka napisala se tudi strinjam, kajti v drugem polfinalu so bile skoraj vse repubike bivše sovjetske zveze in bilo je pričakovati, da si bodo med seboj delili glasove.
izidor.vindis
# 15.05.2009 ob 09:06
Vedno večji krog držav, ki jih je že srečala pamet, se ne udeležuje več evrovizije. Vprašanje, kdaj bo pamet srečala tudi nas.
korotan
# 15.05.2009 ob 09:02
Js vam predlagam, da namesto 5 objav tega sranja napišete članek o včerajšnjem koncertu BFM, ki je res zažgal in je bil 100x boljši od teh burkačev.

Sam za tak članek je treba imet pa okus in pa malo znanja.... Presenetite!
Kazalo