Znamka prikazuje osebo, ki od veselja skoči v zrak, v ozadju pa zemljevid sveta s črtami, ki povezujejo različne kraje. Foto: Pošta Slovenije
Znamka prikazuje osebo, ki od veselja skoči v zrak, v ozadju pa zemljevid sveta s črtami, ki povezujejo različne kraje. Foto: Pošta Slovenije

Znamka, ki jo je ustvarilo podjetje za oblikovanje Villa Creativa, prikazuje osebo, ki od veselja skoči v zrak, v ozadju pa zemljevid sveta s črtami, ki povezujejo različne kraje - tako kot Postcrossing povezuje svet. Postcrossing je namreč skupnost, pri kateri se zavzemajo za oživitev navadne pošte in polnitev nabiralnikov po vsem svetu z razglednicami in pozitivnimi sporočili.

Znamka Postcrossing bo v poslovalnicah Pošte Slovenije na voljo od 29. maja dalje.

Kako Postcrossing deluje?
Po registraciji na spletni strani lahko člani pošiljajo razglednice naključnim sočlanom in v zameno prejmejo razglednice od drugih naključnih članov. To pomeni, da člani ne morejo izbrati destinacije, kamor bodo poslali naslednjo razglednico, prav tako pa ne vedo, od kod bodo prejeli dohodne razglednice, kar zagotavlja element presenečenja, ko član preveri svoj nabiralnik. Izmenjave so vedno edinstvene in se nikoli ne zgodijo med dvema istima članoma.

Maja 2015 je imel Postcrossing 550 tisoč članov v 215 različnih državah - ti so si do zdaj med seboj izmenjali več kot 29 milijonov razglednic, ki so skupno prepotovale več kot 150 milijard kilometrov. V Sloveniji ima skupnost skoraj tisoč članov in več kot 100.000 poslanih razglednic.