Zanimivosti
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 11 glasov Ocenite to novico!
Pivovarna je šla v poimenovanju svojih piv predaleč. Foto: Reuters
Iz podjetja Vale Bru so naknadno sporočili, da sprejemajo vso odgovornost za svoja dejanja in da nameravajo popraviti škodo. Foto: Reuters

Dodaj v

"Umazana rjavolaska", "lahka plavolaska": pivovarna z imeni šla čez rob

Pivovarna se je že opravičila
10. junij 2018 ob 18:50
Cape Town - MMC RTV SLO

Južnoafriška pivovarna Vale Bru se je opravičila vsem, ki jih je prizadela njihova zadnja oglaševalska kampanja, v kateri je oglaševala piva z neprimernimi imeni.

V ospredju kampanje so bila piva Filthy Brunette (umazana rjavolaska)‚ Easy Blonde (lahka plavolaska)‚ Raven Porra (vranje črna jeb*****) in Ripe Redhead (ostra rdečelaska).

In ne samo imena, sporna so bila tudi oglaševalska gesla. Za pivo Easy Blonde so zapisali: "Vsi vaši prijatelji so jo že imeli." V kampanji, ki so jo vodili na družbenih omrežjih, so za pivo Filthy Brunette zapisali: "Ko sta brizganje in vlažnost uporabljena kot pridevnika, potem veste, pri čem ste." Za Raven Porra pa so zapisali, da je "strežnica z najboljšo glavo v mestu". Po poročanju Times Live beseda "porra" izvira iz portugalščine in gre za žaljivko.

Po protestih, da so imena kot slogani šovinistični, je podjetje obljubilo, da jih bo umaknilo. Thandi Guilherme, avtorica platforme Craft Geek, je na Instagramu zapisala, da bi se moralo podjetje Vale Bru "sramovati zaradi neokusnega in šovinističnega znamčenja in oglaševanja, ki je sovražno do žensk". Pozneje pa je nadaljevala na svojem blogu: "#Metoo, kultura posiljevanja in Trumpova 'slačilnica' niso smešne. To so resnične težave, s katerimi se ukvarja družba."

"Razumem, da se seks prodaja, toda ta imena ne namigujejo na spoštljiv seks," je zapisala južnoafriška blogerka Lucy Corne. "Mogoče bi se morali vprašati, ali so to besede, ki bi jih spoštovali, če bi jih drugi izrekli o njihovih mlajših sestrah."

Iz podjetja Vale Bru so naknadno sporočili, da sprejemajo vso odgovornost za svoja dejanja in da nameravajo popraviti škodo. "Bili smo brezčutni in naše početje ni bilo ustrezno, za kar se iskreno opravičujemo."

K. K.
Prijavi napako
Komentarji
hernandez
# 10.06.2018 ob 21:47
Moje iskrene čestitke tej pivovarni za originalen marketinški pristop. Dežurni puritanci naj se pa vsedejo v časovni stroj in se odpeljejo nazaj v 15. stoletje.
Putkaka
# 10.06.2018 ob 19:59
Men se zdi bolj kot to smešno dejstvo, da lahko v Južni Afriki promovirajo Guiness s sloganom Made of black. Če bi ga tako promovirali v Evropi, bi nas pa obtožili rasizma. Vse je relativno, k ne.
orodjar
# 11.06.2018 ob 00:39
Kdaj se bo protestiralo proti Kitićevi Plava ciganko? Ali Suicide blonde od INXS?

Pri Zevsinji, dajmo še protestirat proti Dekle je po vodo šlo. Kajti samo patriarhalni mačisti lahko ubogo dekle pošljejo na visoke planine...
nanook
# 11.06.2018 ob 09:24
Feminizem je zlo današnjega časa....dobro da se ga da ublažiti z dobrim "kraft" pivom ;)
aljaz26
# 10.06.2018 ob 21:42
Kdo so to zaene blogerke? A mora vsaka industrija imeti svojo anito sarkeesian?
vnk
# 10.06.2018 ob 21:34
A je treba res največje bedarije na netu najt?
karambo
# 11.06.2018 ob 06:20
#Metoo, kultura posiljevanja in Trumpova 'slačilnica' niso smešne. To so resnične težave, s katerimi se ukvarja družba."

Prepovedati moramo vse slačilnice.

/sarcasm off

Pa še en zelo zanimiv film o stanju duha mladih v USA:


Mislim, da je šla tovrstna neumnost že preko vseh meja.
Jože Gorišek
# 11.06.2018 ob 06:12
Te feministke morajo svoj nos vtikati vseposod.
Sujo
# 11.06.2018 ob 08:40
moški mamo vedno kej za povedat o splavu. Recimo jst zdejle:kdorkoli je proti splavu, je navaden bedak, ki nima blage veze o čem govori.

Kar pa ne pomeni, da se strinjam z preganjanjem tele inovativne marketinške kampanije.
Monopattern
# 14.06.2018 ob 14:53
Penisi na stavbah in kostumi vagin so ok, umazana plavolaska pa ne.
kataklizma
# 14.06.2018 ob 11:49
" Za Raven Porra pa so zapisali, da je "strežnica z najboljšo glavo v mestu".

"glavo" ja .. :D mater, smo naivni ... verjetno je bilo mišljeno na oralni sex (head, kot skrajšano to imenujejo američani) ...

LOL ... kaj bi ti rekel kolega, ko bi mu dejal, da ima v vaški gostilni, "tanova" natakarica NAJBOLJŠO GLAVO ... :P
spela55
# 11.06.2018 ob 08:36
Te feministke morajo svoj nos vtikati vseposod.

Grozno, a? Ko imajo pa moški vedno kaj o...recimo splavu za povedat, je pa vse ok, ane? :)
Furiosa
# 11.06.2018 ob 08:25
Moje iskrene čestitke tej pivovarni za originalen marketinški pristop. Dežurni puritanci naj se pa vsedejo v časovni stroj in se odpeljejo nazaj v 15. stoletje.

No, jaz pa mislim, da se ravno pivovarna in vsi tisti, ki zagovarjajo njihovo šovinistično kampanjo, nahajajo v 15. stoletju in je že skrajni čas da se prestavijo v 21. stoletje. V letu 2018 takšen attitude pač ni več sprejemljiv, deal with it.
Kobilica-poet
# 11.06.2018 ob 05:53
le kdo to Lucy Corne plčuje, da je svoje "risrče" posvetila pivu in alkoholu.
Vse je biznis danes, negativna ali pa slaba reklama je pa tudi reklama....

to smo se lahko nazadnje prepričali tudi v naših grapah...
Peter F.
# 11.06.2018 ob 16:28
Zakaj pa moški ne bi smeli imeti mnenja in besede pri splavu?
Otrok ni samo od mame. Je v enaki meri tudi od očeta.
In ne gre se tukaj samo za "moje telo, moja odločitevv".
V trenutku ko je ženska dala noge narazen in zanosila, to ni več zgolj samo njeno telo, njena odločitev, ampak je tukaj mnogo več. Bo treba tudi kakšno odgovornost prevzet. Kar tako končat življenje ni samo odločitev mame.
Kazalo