Pri Benettonu želijo poleg nezaposlenosti mladih opozoriti tudi na morebitni medgeneracijski konflikt zaradi nastalega položaja in dokazati, kakšne razsežnosti ima človeški potencial mladih. Foto: Uradna spletna stran kampanje
Pri Benettonu želijo poleg nezaposlenosti mladih opozoriti tudi na morebitni medgeneracijski konflikt zaradi nastalega položaja in dokazati, kakšne razsežnosti ima človeški potencial mladih. Foto: Uradna spletna stran kampanje

Alessandro Benetton, predsednik tega italijanskega modnega velikana, se je iz zaskrbljenosti nad nezaposlenostjo mladih (po vsem svetu svetu naj bi bilo brez služb kar 100 milijonov predstavnikov mlade generacije) skupaj s sodelavci odločil razpisati zanimiv spletni natečaj.

Skupaj do rešitve?
Kampanja "Neuslužbenec leta" vabi k sodelovanju vse mlade nezaposlene, stare med 18 in 30 let, da do 14. oktobra prek spleta prijavijo ustvarjalne projekte.

Ideje morajo biti zasnovane tako, da lahko nekako prispevajo k reševanju zaposlitvene krize. Izmed vseh prijavljenih bodo izbrali sto najboljših, vsak izmed izbrancev bo dobil 5.000 evrov za uresničitev svojega projekta.

Pri tej Benettonovi kampanji je glavna njihova Fundacija Unhate, katere cilj je "promocija kulture nesovraštva", mlade pa želijo spodbuditi k temu, da postanejo dejaven del boja proti brezbrižnosti in družbeni stigmatiziranosti nezaposlenih.

Več podrobnosti najdete na tem naslovu.