Zdravje

Poudarki

  • Ne začasni kolektivni pogodbi, sporazumom in dogovorom
  • Marušič za "celovito" rešitev potrebuje štiri mesece
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 36 glasov Ocenite to novico!
Zdravstvo
Fides: Zdravstveni sistem, kakršnega imamo, je odgovornost vlade. Foto: MMC RTV SLO
Konrad Kuštrin in Dorjan Marušič
Konrad Kuštrin, predsednik Fidesa zahteva umik zakona, minister za zdravje, Dorjan Marušič pa si želi štiri mesece časa za iskanje celovite rešitve. Foto: MMC RTV SLO
       Če je dežurstvo glavni problem slovenskega zdravstva, potem je slovensko zdravstvo brez problemov.       
 Konrad Kuštrin, predsednik Fidesa
       Hipokratova prisega je za nas zavezujoča.       
 Konrad Kuštrin o skrbi za bolnike
       Nočem, da pade črna luč na zdravstvo in da se v javnosti dviguje nezadovoljstvo. V Sloveniji lahko vzpostavimo boljši zdravstveni sistem, kot ga imamo.       
 Dorjan Marušič
VIDEO
Napetost v zdravstvu se s...
VIDEO
Konrad Kuštrin o odločitv...

Dodaj v

Delali bomo. A le 40 ur na teden.

Fides: Vlada bi zaradi drobiža destabilizirala zdravstveni sistem
17. avgust 2010 ob 14:57,
zadnji poseg: 17. avgust 2010 ob 15:08
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Delali bomo. A le 40 ur na teden, tako kot vsi zaposleni in kot določa zakon, dokler vlada tako ali drugače ne vrne, kar je zdravnikom vzela, javnosti sporoča Fides.

Fides ponuja rešitev, in to je umik novele zakona o sistemu plač v javnem sektorju, medtem ko kakršna koli pogajanja, sporazume z vlado ali nekakšno začasno kolektivno pogodbo zavrača. Minister za zdravje Dorjan Marušič pravi, da težko privoljuje v trditev, da ministrstvo ni ponudilo nobenih rešitev, in dodaja, da na ministrstvu glede omenjenega zakona "nenehno potekajo aktivnosti". A kot kaže, Fides v kompromise ne bo privolil.

Marušič si želi še štiri mesece časa
Marušič je tiskovno konferenco izkoristil tudi za apel zdravnikom, "da v naslednjih štirih mesecih poiščemo celovite rešitve, ki bodo najboljše za državljane", in dodal, da ne želi biti populist in izpostavljati plač zdravnikov v dežurnih službah.

Ne začasni kolektivni pogodbi, sporazumom in dogovorom
"Tisti, ki imamo veliko izkušenj s sklepanjem kolektivnih pogodb, vemo, da je samo priprava na začetek pogajanj o kolektivni pogodbi tako zahtevna, da bi se začelo komplicirati že pri stvareh, kot je, kdo so podpisniki kolektivne pogodbe," opozarja Konrad Kuštrin predsednik sindikata zdravnikov in zobozdravnikov Slovenije in dodaja, da bi to pomenilo tolikšno izgubo časa, da se težavam 1. septembra ne bi mogli izogniti. Tudi z različnimi sporazumi ima Fides slabe izkušnje, zato, kot je razumeti Kuštrina, Fides ne bo popustil. Zadnja možnost je tako še za sredo napovedani sestanek s predsednikom vlade Borutom Pahorjem.

Kuštrin je še dejal, da se zavedajo posledic, in zagotovil, da noben zdravnik kljub temu ne bo "obrnil hrbta bolniku", ki bo prišel na zdravniško obravnavo, tako da bodo mnogi kljub umiku soglasja najverjetneje delali več. "Hipokratova prisega je za nas zavezujoča," je dejal. Bolnišnice po zadnjih informacijah posegov še niso začele odpovedovati.

Marušič: Mlajši zdravniki dežurstva odklanjajo
Minister za zdravje Dorjan Marušič je po drugi strani poudaril še drugo problematiko dežurstev. Dejal je, da se je število dežurnih mest v zadnjih letih povečalo, hkrati pa se je povišala tudi povprečna starost dežurnih zdravnikov, saj mlajši zdravniki odklanjajo dežuranje, kar je na dolgi rok nevzdržno. "Stroka pravi, da je treba dežurna mesta standardizirati, zato upam, da bomo nadaljevali dialog v tej smeri. Kakšni bodo pa naslednji koraki, bomo pa še videli," je pojasnil.

"Kot bi govoril zidovom"
Fides sicer poudarja, da vlada, čeprav je soglasje za nadurno delo podalo že 2.211 zdravnikov, ne ponuja nobenih rešitev, je opozoril Kuštrin, predsednik. Zdravniki so soglasja, kot je znano, umaknili zaradi nestrinjanja z zakonom o sistemu plač v javnem sektorju. Sindikat je ves čas pogajanj opozarjal na morebitne posledice te odločitve, a, po Kuštrinovih besedah, niso našli sogovornika. "Kot da bi govorili zidovom," je Kuštrin ilustriral pogajanja na odboru DZ-ja za notranjo politiko.

Fides: Zakaj jemljejo tistim, ki nenehno delajo?
Fides nasprotuje odločitvi, da se 12 milijonov, ki naj bi jih zmanjkalo v 2.400 milijonov težki zdravstveni blagajni, odvzame zdravnikom, ki morajo zaradi velikega pomanjkanja kadrov zato, da sistem sploh deluje, nenehno delati, je opozoril.

Je 12 milijonov evrov drobiž?
Po prepričanju sindikata je omenjeni znesek za zdravstveno blagajno drobiž, zaradi katerega je vlada pripravljena destabilizirati zdravstveni sistem.

"Mi mislimo, da je bila ta odločitev politična, ni bila strokovna, imela bo hude posledice predvsem pa ta odločitev ni bila ekonomska," je na tiskovni konferenci še poudaril Konrad Kuštrin in poudaril, da dežurstva niso glavni problem zdravstvenega sistema v Sloveniji. Dodal je, da še nihče ni demantiral njegove trditve, da zdravstveni zavodi od zavarovalnic prejmejo več denarja za organiziranje dežurstev, kot pa ga za to porabijo, in preostanek denarja nato preusmerjajo v krpanje drugih lukenj, ki jih imajo, ker ne znajo dobro poslovati. "Če je dežurstvo glavni problem slovenskega zdravstva, potem je slovensko zdravstvo brez problemov," je prepričan Kuštrin.

Vizija zdravstvenega sistema ministra za zdravje je sicer znana že dlje časa. Marušič meni, da je zdravstveni sistem nujno potreben nadgradnje in reorganizacije ter umestitve v širši evropski prostor. Po njegovih besedah želijo na ministrstvu uveljaviti rešitve, ki bodo zagotovile avtonomijo javnih zdravstvenih zavodov in vzdržnost zdravstvenega sistema za naslednjih 5 ali 10 let. "Nočem, da pade črna luč na zdravstvo in da se v javnosti dviguje nezadovoljstvo. V Sloveniji lahko vzpostavimo boljši zdravstveni sistem, kot ga imamo," je dejal Marušič.

Svoje bo, kot kaže, povedal tudi Pahor
Ali bo september res črn, kljub temu še ni čisto jasno. Fides se je namreč sicer le na načelni ravni sestal s predsednikom države Danilom Türkom, najverjetneje v sredo pa naj bi se predstavniki Fidesa po zagotovilu ministra za zdravje Dorjana Marušiča sestali tudi s premierjem Borutom Pahorjem.

M. N., Aleksandra K. Kovač, Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
galoper
# 18.08.2010 ob 20:36
Delali bodo toliko kot jim nadrejeni odredi. Samoupravljanja ni več.
ufojani
# 18.08.2010 ob 20:06
a bi lahko prevelespostovani portal objavil primerjavo št. prebivalcev/št. doktorjev pri nas in po svetu ter povprečno življensko dobo prebivalstva v primerljivih, boljših in slabših deželah

hvala
bloempje
# 18.08.2010 ob 12:17
Ja dzanki, potem je pa potrebno, da so dovolj glasni, da začne ornk odmevati, da bomo vsi lahko slišali. Namreč, res je, da mi slišimo stvari preko medijev, in nimamo dostopa do tega, kaj se v resnici dogaja v ozadju. Glede tistega...skozi uho pa ven, govori zase. po mojem je toa spor glede dežurstev zlata priložnost, da se vse tegobe in težave tako zdravnikov kot tudi pacientov spravijo na dan in da se nekaj naredi za dobro vseh. Za to pa moramo biti vsi pripravljeni delati kompromise.
dzanki
# 18.08.2010 ob 11:54
bloempje

stroka ze dolga leta opozarja na problem premalega stevila zdravstvenih delavcev (na samo zdravnikov, tudi sester in babic...), samo tega ti ne slisis. to ni tako odmevno kot 15.000 E. tega novinar ne objavlja na velik zvon, ce pa ze, gre tebi in meni in ostalim skozi eno uho not in skozi drugo ven.
delicate4U
# 18.08.2010 ob 11:11
Že leta ugotavljamo, da v zdravstvu glavni problemi nikakor ne pridejo na prave mize. Zakaj je to tako in zakaj od FIDESA ne kaže veliko pričakovati ?

FIDES je (po moji oceni) unikum v sindikalni organiziranosti. V njem sedijo tako (i) delodajalci (direktorji, menedžment, vodje - ki so zdravniki), kot (ii) delojemalci (zdravniki). V takšni postavitvi lahko zaprejo vsa vrata reševanju pravih problemov znotraj bolnišnic (korupcija in neurejenost čakalnih vrst, korupcija pri nabavi opreme, zaposlovanje (tudi tujcev), vpliv farmacevtov na zdravstveni sistem, ...).

Tipičen primer takšnega sindikalista je bil v včerajšnjih Odmevih g. Kenda, direktor pediatrične klinike (torej menedžment).

Z zgoraj navedenimi problemi se FIDES, da bi zdravnikom omogočil boljše pogoje dela, nikoli ne ukvarja.

Žal.
bloempje
# 18.08.2010 ob 10:57
pirecrompir isto sprašujem tudi tebe, ker si že zdravnik, da bom vedela iz prve roke. ....zakaj se zdravniki niste oglasili že prej zaradi nevzdržnih razmer za delo, ki poleg vas ravno tako prizadane tudi zdravnike? Zanima me, zakaj niste ukrepali že takrat, ko ste videli, da zaradi slabega sistema trpi vaše delo in zato tudi pacienti? Zakaj ste bili zadovoljni z boljšim plačilom in niste ukrepali tako kot ukrepate sedaj, ko so vas udarili po žepu? Zakaj niste ukrepali, ker država že leta in leta nič ne naredi glede slabih razmer v zdravstvu?- 1 glas
bloempje
# 18.08.2010 ob 10:49
Vjka, nisi odgovorila na moja vprašanja. Osvežujem: ...zakaj se zdravniki niste oglasili že prej zaradi nevzdržnih razmer za delo, ki poleg vas ravno tako prizadane tudi zdravnike? Zanima me, zakaj niste ukrepali že takrat, ko ste videli, da zaradi slabega sistema trpi vaše delo in zato tudi pacienti? Zakaj ste bili zadovoljni z boljšim plačilom in niste ukrepali tako kot ukrepate sedaj, ko so vas udarili po žepu? Zakaj niste ukrepali, ker država že leta in leta nič ne naredi glede slabih razmer v zdravstvu?

Žalostno, da se zdravniki oklepate svojega denarja.
Veste, ljudje so z razlogom jezni. Ste se vprašali zakaj? Zakaj tak cirkus okoli vaših dežurstev? Ali pa ste preveč arogantni, da bi poslušali še koga drugega, namesto zgolj vaše samovšečne monologe? Ne gre za dežurstva, ne gre za denar, gre za ZAVEST, ODNOS, ČLOVEŠKOST.
dzanki
# 18.08.2010 ob 10:47
nevem:

lista ni bila lista najbolje placanih drzavljanov, ampak lista najvisjih plac javnih usluzbencov za zadnji mesec. tvoja izjava je zavajanje.

in dokler ne poves s cim se ukvarjas me malo briga za tvoje tarife. si pa vsekakor pokazal svoj karakter z izjavo o spremembi cen za nekatere. govoris cez nekoga, obenem pa sam delas tocno to isto zadevo.
bloempje
# 18.08.2010 ob 10:41
Setmor, enostavno ne morem prezreti tvojih cvetk. Faktor arogance pusti sicer grenak priokus koncnemu produktu, kar pa ni bistveno ... in...Ne vem, zakaj namesto zdravnikov ne postavijo socialnih delavk, ki veljajo za zelo prijazne. Svaka jim čast.

Prijaznost,setmor, je bistvenega pomena, PSIHA IMA OGROMEN VPLIV NA ČLOVEŠKO TELO- česar se zdravniki zgleda ne zavedate!? In to je tisto prvo, česar se morate naučiti, ja kljub letom študija.
bloempje
# 18.08.2010 ob 10:35
pirecrompir, predno žališ alternativne vede s šarlatanstvom, se prosim temeljito poduči o njihovih metodah in učinkih na zdravljenja. V nasprotnem primeru so tvoje besede arogantne, nespoštljive in predvsem OMEJENE.

Pri denarju se vse začne in konča. Kar pa ni nic slabega. , Setmor, nadvse žalostno razmišljanje, ki življenje, v tem primeru paciente in zdravnike, degenerilra v kup papirja oz. številk. Ja, denar je kup papirja, v modernem virtualnem svetu pa kup številj, na katerega ljudje lepimo svoje zahteve. Posledica= pohlep...po materialnih dobrinah, moči, nadvladi...Je to človeka vredno življenje?
Setmor, še ena tvoja cvetka: Poslani so od koga? Za koga? Od plemenite želje pomagati. Za druge. Zato je poklic zdravnik lahko najlepši poklic!
johc
# 18.08.2010 ob 10:17
prosim za primerjavo če ima kdo
Slovenija Avstrija
bruto strežnica neto strežnica
bruto višja sestra neto višja sestra
bruto stažist neto stažist
bruto specializant začetnik neto specializant začetnik

pa seveda ura dežurtsva dodatki ipd.

kakor je meni poznano so imele še nekaj let nazaj sestre v Avstriji 2-3x višje plače
pa še manj odgovornosti (npr. injekcije so dajali izključno zdraviniki)

po zdravstvneih domovih naj se uvede kontrola ordinacijskih časov in prisotnosti
gerš mimo zdravstvenega doma malo po 19h pa skoraj ne gori nobene luči več
delajo pa kakor od 12 do 20h ipd.
nevem
# 18.08.2010 ob 09:54
@Jakap80:
Glede dejstva v mojih prvih treh odstavkih, bi bilo zelo čudno če ne bi!
K tvoji zadnji trditvi, za katero pa nimaš, razen posploševanja, nobenih podatkov pa samo tole: zaenkrat povpraševanje zelo presega ponudbo in si to lahko mirno privoščim!
Jakap80
# 18.08.2010 ob 08:47
nevem: tvoja tarifa se ne bo nic dvignila, predvidevam, da nimaš monopolnega položaja in da se s to dejavnostjo ukvarja še nekaj ljudi. Če boš to naredil, bodo stranke iskale storitve drugje, tam kjer bo ceneje ... sicer se lepo sliši, ampak veva, da iz tebe govori jeza :)
nevem
# 18.08.2010 ob 07:50
Ko sem pred dnevi videl "listo" najbolj plačanih državljanov, so bili na prvih tridesetih mestih... sami zdravniki!
Nato sem videl vladni predlog znižanja plačil dežurstev. Kolikor se spomnim, gre za nekaj nad deset procentov...
In za tak znesek, v zdajšnjih razmerah krize, so le ti pripravljeni sesuti zdravstvo! Gospa Živčec Kalanova, že žanje uspehe! Da ne govorim o "okarju" iz Fidesa!
Rezime:
Ukvarjam se z dejavnostjo, pri kateri iščejo moje usluge tudi zdravniki. Samo za njih, bo moja tarifa poskočila za 50%!
zlati_m
# 18.08.2010 ob 07:40
Zdravnik ni več to kar je bil...ni več nobenega spoštovanja in kot je nekoč bilo ko so jim starejši ljudje nosili košare polne sadja in ostalih dobrot, so danes tudi starejši uvideli, kako nesramno in osorno nastopajo zdravniki. Ne mečem vseh zdravnikov in ostalega zdravstvenega osebja v isti koš, toda dejstvo, da se vse več ljudi odloča za neke bioenergije in ostal nepreizkušene metode zdravljenja (tudi zdravljenje v tujini, ki žal niti ni poceni) je dokaz koliko danes ljudje verjamejo našemu zdravstvu. Tudi če se jim dvignejo plače, tudi če se jim plačajo nadure, tudi če se jim izplačajo nagrade za uspešno delo se ONI ne bodo nikoli spremenili. Še vedno, ko bomo prišli kakega znanca obiskat v bolnico, nam bo rekel KAKO SO PA TILE DOHTARJI NESRAMNI - ljudje si kaj takega žal ne izmišljujejo
Gringos
# 18.08.2010 ob 07:31
slo venec - 17.08.. str.1 - odlično si napisal - v mnjenjih se ti v celoti pridružujem,podpisujem z vsemi 10-timi. Priporočam vsem,da si ga prečitajo.
Rad bi videl, obraz tegale Kuštrina,da bi mu ob poplavi v stanovanju vodovodar sredi dela dejal : "Ravno mi je poteklo današnjih 8 ur dela,bi pobral orodje in mu dejal - zopet pridem jutri". Izgleda,da ti ljudje živijo v svojem svetu. Se ne zavedajo,da je mnogo poklicev,kjer morajo za normalno funkcioniranje družbe delati nadure z nizkim plačilom. In še na pamet jim ne pride misel o kakšnem izsiljevanju,čeprav bi si to lahko privoščili. Enkrat sem že zapisal,zato sedaj ponavljam : Vsi podpisniki peticije o neopravljnju nadur so Hipokratovo prisego prečitali - OD DESNE PROTI LEVI !!!
jast123
# 18.08.2010 ob 07:28
Naj mi nekdo razloži, kako lahko zdravnik dela 8 ur v bolnišnici, potem še nekaj nadur, potem gre v svojo zasebno prakso, ali k drugemu zasebniku, in poleg tega je na primer še župan, ter vsake toliko časa še dežura preko noči ali vikenda.
Ali imajo zdravniki drugačen dan, kot mi in je dolg kakšnih 35 do 40 ur.
Ja za 15.000€ bi tudi jaz delal 16 ali 20 ur na dan.
princ
# 18.08.2010 ob 07:02
eni lahko izsiljujejo na vse mogoče načine...vsi ostali bomo mirno potrpeli s tem kar je še ostalo od "kulture"....
smetana
# 18.08.2010 ob 07:00
No, vjka, veliko jih poznam, ki že hodijo drugam , torej v tujino k dohtarju...in to na specialistične preglede, da ne govorimo o zobarjih....
Pa ne mi flancat zdej, da so njihove storitve zato kej slabše od vaših, ker tud v tujini hodjo dohtarji študirat v tujino, mogoče hodijo celo v Slovenijo študirat..

Sicer pa, pri nas je veliko dobrih dohtarjev in ti si res zaslužijo dobro plačilo, ne rečem da ne.
Samo dost je pa tud takiih, ki vse gledajo samo skozi denar...češ, jz sem dohtar in zdej sem "bog"..
In če je za vas 12 mil.€ drobiž.....no, jz zbiram drobiž u šparovčku, potem ga lahko date meni.
.-))
kohar38
# 18.08.2010 ob 06:21
Bo vsaj zdravniških napak manj...
smoke4fun
# 18.08.2010 ob 00:18
namesto za nadura, dajmo denar za izobrazbo novih zdravnikov, tako jih ne bo primanjkovalo, pa še vsi bojo delal 40ur na tedn.

Al pa še boljš! Ukinimo zdravstvo! prihranki bodo ogromni, ljudje bodo končno sami skrbel za svoje zdravje, upokojencev bo hiro manj, in tako bo rešen tudi pokojninski sistem... :P
iluzionistka
# 17.08.2010 ob 23:47
neeee

delali boste 40 ur + 20 nadur na mesec. ker je povečan obseg dela, jih ne morete zavrniti...

žal, dragi moji, tako je življenje.. ampak vi boste vsaj plačane dobili. eni jih naredijo okoli 60 na mewsec, pa ne vidijo €
minnaema
# 17.08.2010 ob 23:04
...ma dejte no dejte, kdo se tako silno razburja.
Gospoda K.Kuštrina bi bilo pa kar dobro poslati v Nemčijo, tam več kakor 81 milijonska
Nemčija in njihovi "doktarji" se preveč ne razburjajo, enostavno nekateri poberejo "šila in kopita in gredo delati v Švico in v Nemčijo prihajajo zdravniki iz drugih NE-Europskih držav a s tem ne pomeni, da so "uvoženi doktarji" slabši od tistih, ki zdaj delajo v Švici.
Takšni cajti so prišli, da je trena sprejemati okoliščine takšne kot so v naši le dvomilijonski
Sloveniji, ki se včasih kregamo kakor da nas bi bilo najmanj štirikrat več in Lp
Skippy
# 17.08.2010 ob 23:01
pol pa najbolje, da začneš hodit k zdravniku v Romunijo...če je to zate zdravniška primerjava...

In zakaj bi ta zdravnik bil slabši? A bo Pakistanec, ki te bo pregledal v Veliki Britaniji, če se ti bo tam kaj zgodilo, tudi neprimeren? Nenazadnje, tudi ameriška podjetja so za svoje zaposlene medicinsko oskrbo množično outsourcala v Indijo, pa to ne pomeni, da so deležni slabše oskrbe.
ledzeppelin
# 17.08.2010 ob 22:53
Pa najboljše da ta banda dela kar zastonj,ali pa za isto ceno kot čistilke,hišniki itd. Važen je le hipokrat,ki ga fauš slovenceljni tako radi mečejo pod nos.
P.S.:Ne ustvarite si napačnega mnenja o meni,namerno uporabljam nivo 90% velepametnih spletnih komentatorjev. Pa lahko noč.
Vjka
# 17.08.2010 ob 22:48
@Atomsk: pol pa najbolje, da začneš hodit k zdravniku v Romunijo...če je to zate zdravniška primerjava...tudi zdravstveno zavarovanje bo zate bistveno cenejše.
Pa srečno!
Skippy
# 17.08.2010 ob 22:43
tako socialnega zdravstva, ko pacient za tako malo zavarovalnino dobi praktično vse - celotno oskrbo, zdravila, najsodobnejše posege, itd. je v svetu malo.

Imaš oprane možgane. Tekom življenja boš v slovenski zdravstveni sistem vplačala veliko več denarja kot vplača povprečno zavarovani Američan. Pa je ta Američan brez čakalnih dob, ima večji dostop do najsodobnejših tehnik zdravljenja, popolnoma novih zdravil itd. Če ne verjameš, se preseli v ZDA in poskusi.
delicate4U
# 17.08.2010 ob 22:43
Današnji Odmevi Marušič - Kuštrin - Kenda so bili zanimivi.
Upam, da bo Marušič zdržal tempo. Iz jecljanja in razmeroma plitkih izjav obeh zdravnikov bi sklepal, da je Marušič na pravi poti - potrebne so spremembe, ki pa jih dotični lobi težko sprejema.
Prispevek iz Avstrije tudi marsikaj pove.
luka55
# 17.08.2010 ob 22:42
vjka se so ti rekli da ne boš rabla več dežurat boš več pri družini po pač plačika manjša, čaka pa se na specialistične preglede dolgo dolgo
uradniček
# 17.08.2010 ob 22:40
bogi reveži, samo 10 € imajo uro dežurstva v nedeljo. koga fopa??????
Skippy
# 17.08.2010 ob 22:39
Če pa jih je premalo, pa to ni njihov problem, a ne?

Pa še kako je to zdravniški problem. Namensko (z namenom zaščite svoje visoke cene) blokirajo, da bi se razpisalo več vpisnih mest za študij medicine in namensko so pogoji tako nemogoči, da k nam ne morejo priti delati zdravniki iz tujine. Zahodna Evropa je polna zdravnikov iz Indije, Kitajske, Pakistana, vzhoda Evrope - samo pri nas jih ni. Če so za te razvite države dobri, zakaj ne tudi za nas? Plačujemo pa jih presežno vsi mi davkoplačevalci.
Calendula
# 17.08.2010 ob 22:38
Hipokratova prisega je za nas zavezujoča.
Konrad Kuštrin o skrbi za bolnike.

Natisnite jo v 2111 izvodih, razdelite svojih zvestim hlapcem in si obrišite....r....!. Danes v Odmevih se vam je marsikaj zareklo tudi to, da ste se za umik dežurstev s 1. septembrom odločili zaradi lokalnih volitev, čeprav se ne bo plačilo za dežurstvo spremenilo do 1.1.2011. In vi pravite, da ste zdravniki, ne vi ste se začeli ukvarjati s politikanstvom.
Atomsk
# 17.08.2010 ob 22:36
@Vjka: Zdravniki v Sloveniji ste plačani bolje kot v Romuniji, kaj se torej pritožujete? Glede na naš standard ste zdravniki plačani nadstandardno, ker če se že primerjamo s tujino (seveda le s tisto tujino, ki ustreza zdravniški primerjavi), ugotovimo, da je položaj zdravnika v naši državi umeščen veliko bolje kot v praktično katerikoli drugi evropski državi.

Pa še to: Za javnost ni največji revež tisti, ki ima dejansko najmanj, ampak tisti, ki se največ in najglasneje pritožuje.
aton
# 17.08.2010 ob 22:34
Kdo je kriv, da je dane 500 zdravnikov premalo? Bobovnik! Pred desetletjem za lep denar tega mi znal povedati!
setmor
# 17.08.2010 ob 22:33
@rastislav

To je poanta, ja.
ti pa si en prismuknjeni kljukec.
aton
# 17.08.2010 ob 22:31
O delu zdravnikov govorijo predvem tisti, ki nikoli ne delajo.
aton
# 17.08.2010 ob 22:26
Bobovnik o problemih plač zdravnikov. Kaj pa njegova? Morda pristane na zmanjšanje za 20%?
rastislav
# 17.08.2010 ob 22:16
waw ne morem verjet. Sporačilo zdravniških sindikalistov: ljudje bodo zato ker hočemo met mi višjo plačo umirali, veste ampak nam se pa j**be za to!

kam gre ta svet...
Kmalu bomo meli namest Hipokrateve, hipokritsko prisego.
Vjka
# 17.08.2010 ob 22:14
@Bloempje: DEJSTVA
-> že doslej smo bili za svoje delo plačani bistveno manj kot so plačani kolegi po drugih državah v Evropi. Dobro...smo prenesli.
-> razmere v SLO zdravstvu so take kot so, pacienti so taki kot so (sem spadajo tudi tisti primerki, ki zlijejo na nas ves žolč, ki se jim je nabral v zadnjem letu...in te pošljejo nekam...ne bom napisala kam)...dobro smo prenesli...
-> za 'državo' smo bili zdravniki vedno 'nujno zlo', ki porabi veliko denarja...
-> pravice pravice iz socialnega varstva se krčijo, ker denarja NI...toda ZAKAJ SMO ZA TO KRIVI ZDRAVNIKI? Zakaj država ne pove, da denarja ni in da iz varčevalnih ukrepov zmanjšuje te pravice? Zato, ker potem na naslednjih volitvah ne bo dosti glasov...veliko lažje je obdolžiti zdravnike, kakšne plače imamo in nam omejiti sredstva, ki jih lahko namenimo za različne preiskave. Ali naj zdravnik plača laboratorijske preiskave za paciente iz svoje plače...Halo, dejte se zbudit. Nismo mi tisti, ki vas nočemo poslat k ortopedu pa na MRI pa na ne-vem-koliko-preiskav. Za te stvari enostavno ne dobimo denarja.
Pa še nekaj...zakaj naj bi mi za minimalno plačilo ne vem koliko dežurali? Zakaj? Zarad altruizma, norosti, ne vem česa?
Atomsk
# 17.08.2010 ob 22:11
O dvojnih merilih govorimo takrat, ko jih nekdo sploh ne zaveda:

Torej, ko imajo sodniki zaostanke, so krivi sodniki in ne more biti drugega razloga, kot njihova lenoba. Ko pa so čakalnice v bolnišnicah polne čakajočih bolnikov, potem pa to tako pač je in se nihče ne vpraša zakaj. Logika zdravnikov je naslednja: "Če bi kdo rad prej prišel na vrsto, naj pač plača samoplačniško in bo jutri na vrsti."
Pa bo kdo rekel, da vendar zdravniki ne morejo pacientov obravnavati hitreje, ker bi potem lahko prišlo do napak. Prav, ampak zakaj je potem v sodstvu kaj drugače?
setmor
# 17.08.2010 ob 21:59
@evaevi
ne razumem.
Te dve stvari se nikakor ne izkljucujeta. Strokovna kompetenca so znanje, izkusnje, razmisljanje. Dam ti primer. Zdravnik je skrajno aroganten do pacienta, vendar od njega dobi zelene informacije(simptomi, znaki, anamneza), diagnosticne preiskave...obdelava informacij, postavitev diagnoze, terapija bolezni. Faktor arogance pusti sicer grenak priokus koncnemu produktu, kar pa ni bistveno.
Ne vem, kako je bilo s to gospo. Mislim, da so jo arogantno predstavili mediji. Ne razumem, zakaj zaradi te osebnostne poteze nne bi bila strokovno ustrezna. Ne vem, zakaj namesto zdravnikov ne postavijo socialnih delavk, ki veljajo za zelo prijazne.
Sicer da se razumeva, ne odobravam arogance.
delicate4U
# 17.08.2010 ob 21:54
Kratek komentar z moje stani:

Debata se je usmerila v vprašanje "Ali so ljudje ovce, ker so jim mediji zaslepili fokus glede pravih problemov?".

Zdravstvo je storitvena dejavnost. Ta dejavnost ima svoje stranke in te stranke smo pacienti. S to dejavnostjo je že vrsto let en kup problemov (ne samo plače) in zaradi tega so stranke nezadovoljne. Če nekdo trdi, da so stranke ovce, ker so nezadovoljne, potem je to lahko njegovo mnenje. Vendar je do danes ostalo le malo dejavnosti, kjer toleriramo tako visoko stopnjo nezadovoljstva.
FIDES v tretji točki svojih ciljev navaja: "skrb za ustrezne pogoje dela zdravnikov in zobozdravnikov". Pa poglejmo.

- Čakalne vrste niso urejene in to vaše stranke dela nestrpne. V desetletjih se ni dalo informatizirati procesa evidence naročanja. Le zakaj ?
- Razne lokalne Garaže d.o.o. vam gradijo informacijske sisteme, vlečejo se milijoni, učinki so slabi (celo zdravniki priznavajo). Kdo pa so te firme in kam gre denar ? Pokažite na njih s prstom, da bodo vaši pogoji dela boljši. Kje je FIDES ?
- FIDES je sindikat v katerm so člani delodajalci (direktorji -zdravniki) in delojemalci (zdravniki). To je unikum v sindikalni organiziranosti. Kakšne učinke pri urejanju dejanskih problemo v bolnišnicah si pa lahko obetam v takšni konstalaciji ?
- Nabava opreme - kadarkoli pridejo primeri v javnost so številke grozljive. Se spominjate nabave operacijskih miz pred leti. Za ceno ene preko slovenskega lobista (da ne navedem imena - naj mirno spi) bi na Dunaju direktno od proizvajalca lahko dobili dve mizi. Kje bi bil takrat FIDES, ki bi lahko omogočal boljše razmere oz. dve mizi namesto ene. Oh seveda, strokovni direktor (zdravnik) in kirurg (zdravnik) sta v istem sindikatu. Izkljuvanih oči ne bo!
- Neprestano so debate o farmacevtih, ki se dopoldne sprehajajo po bolnišnicah. FIDES, spravite jih ven, da bodo delovni pogoji boljši, vse ostalo se boste pa zmenili na odprtih tenderjih (zadnjič sem v Franciji kupil Voltaflex za 14 EUR, pri nas je 28 EUR - saj to ni mogoče).

.... in še bi lahko našteval - že leta opazujete nepravilnosti okoli vas, pa kaj malo storite. Zato vam v teh dilemah v javnosti zmanjkuje kredita.

Plače so majhen problem v tej zgodbi, vendar vi zdravniki v svojem okolju ne uredite stvari, ki bi jih lahko - kdo jih bo drug namesto vas ? Zato ste upravičeno na slabem glasu. Ko boste pa vi, tudi v sodelovanju s sindikatom, udarili po glavnih problemih zdravstva, bo pa v javnosti hitro drugačna štimunga.

Moj nasvet: za začetek udarite po mizi zaradi mizerne nesposobnosti vaših IT izvajalcev, da vam naredijo informacijski sistem za čakalne vrste in ven potegnite nekaj mizerno speljanih javnih naročil, kjer se je denar pokradel, namesto, da se na prostem trgu nabavi oprema. S tem bodo vaši "pogoji dela postali boljši".
IS
# 17.08.2010 ob 21:42
@atomsk

sem se enkrat prebral svoj post, ker se mi je čudno zdelo, da bi napadel sodnike...v svojem postu sem napisal sodstvo, kar je nekoliko širsi pojem kot sodniki, če morda ne ves.

So pa napisani ukrepi gotovo način. Če sodstvo in njegovi organi začnejo opravljati svoje delo ažurno in bi se določeno zgodbe celo zaključile, bi se stvari obrnile na bolje.

Sploh so pa razmere v družbi plod nas posameznikov samih in posamezne skupine ne moraš obravnavati ločeno...če so pohlepni vsi ostali, bodo logično tudi zdravniki vkolikor niso suckerji...

tako pač je...
ma(r)kovec
# 17.08.2010 ob 21:33
dobro, ma ta kuštrin ima še čas tudi kaj delat, al je po novem zaposlen v sindikatu? zapisani zaprisegi - kateri "in god we trust"... po obnašanju sodeč...kuštrin bi bil prvi, ki bi moral denar nositi nazaj v bolnišnico, da bi sploh lahko bil tam! sram naj jih bo večino... medicinskim sestram pa drobtinice, da opralvjajo dežurstva, medtem, ko sami spijo v blaženem miru! iz lastnih izkušenj vem, da med dežurstvom ni dobro urgenco - več kot eno uro sem se zvijal v bolečinah, sestra pa dohtarja enostavno "ni mogla dobit"!
evaevi
# 17.08.2010 ob 21:33
setmor, aroganten zdravnik ne more biti strokovno perfekten- to dvoje se izključuje. Gospa, ki je zakockala življenje Bora Nekrepa, je bila arogantna, zato ni mogla biti na strokovnem minimumu.
radojko
# 17.08.2010 ob 21:31
Zdravniki so lenuhi, da večjih ni! Poznam precej primerov s katerimi so to dokazali. Podlo je, da tako izsiljujejo.
IS
# 17.08.2010 ob 21:29
@atomsk

ja si kar prav napisal glede sodnikov.

bravo roka.
setmor
# 17.08.2010 ob 21:29
Svoje poslanstvo!!!! hahahahhahaha. Poslani so od koga? Za koga?
Podobno govorijo v Cerkvi(z veliko yačetnico). Mogoče to odgovori na vrašanje, zakaj so zdravniki beli bogovi. Ker so poslanci vendar. Poduhovljena dobra bitja, ki za svoje dobro delo ne zahtevajo plačila. Tako kot Cerkev...uči plemenitih vrednot, na koncu pa hoče denar od revežev, ki komaj pridejo čez mesec. Seveda darovi ne smejo biti v kovancih, češ da so pretežki. Dobra marketinška poteza. (ne bom rekel duhovniki, ker nekateri se res dobesedno odrečejo življenju v imenu vere).
Dejte si prosim izbit iz glave. Zdravniki niso poslanci(pa tudi poslanci niso poslanci). Nobeden jih nikamor ne pošilja. So delavci, ki hočjo denar. Pošten denar. Nobeden ne krade(no mogoče kdo) in tudi niso sokreatorji komunističnih teorij zarot. :)
Atomsk
# 17.08.2010 ob 21:20
Če je nekaj videti kot pretiravanje, potem je to najbrž namerno (govorim za svoj predprejšnji komentar).

Kdor ni dojel sarkazma: Govoriti, da so pacienti arogantni, se mi zdi skrajno arogantno. Ljudje ne zbolijo, ker bi si tako želeli in so v stiski, potem pa morajo čakati v dolgih vrstah. Le kdo ne bi bil nejevolen! Zdravniki medtem opravljajo svoje delo, tako kot marskiateri drugi poklici, ki morajo tudi prenašati pestrosti človeške narave.
ledzeppelin
# 17.08.2010 ob 21:19
Atomsk raje nebom rekel kot kaj si izpadel. Paciente se najlažje opiše z eno besedo-bogi. Potrebni so nege in zdravljenja. Nekateri so pa vsekakor sposobni izsiljevanja,vuglarnosti in pošiljanja zdravnika tudi ne bom rekel kam. Poznam takšnih primerov še in še. Že itak si v službi da nekomu pomagaš,potem pa jih še slišim povrhu.
In ko bo pacient v prvi vrsti poskrbel za dober odnos do zdravnika (ne mi uletavat zdej s takimi da JA Jaz pa sem vedno prijazen do zdravnika on pa ne do mene) in bodo ljudje bolj znali ceniti njihovo delo,verjamem da ne bo več arogantnega zdravnika. Tudi oni so namreč ljudje. Nekateri pa vso to zbadanje mirno prenesejo in delajo normalno. Takšnim pa vsaka čast seveda.
Boskec
# 17.08.2010 ob 21:13
Ruski turnus, pa da vidimo!
Atomsk
# 17.08.2010 ob 21:11
@IS: Torej če te prav razumem, se ti upira napadati skupine ljudi, vseeno pa bi začel pri sodnikih? Lepo! Kaj pa bi naredil? Najbrž jim ne bi povišal plače, da bi se končno začeli prijavljati najboljši pravniki na razpise za sodnike in bi bili sodniki končno pravičneje plačani glede na ostale pravniške poklice. Se mi je kar zdelo...

Gonja proti zdravnikom, ja seveda, lepo vas prosim. Vprašaš kogarkoli na ulici in ti bo odgovoril, da bi morali zdravnike veliko bolje plačati, kot jih sedaj, čeprav ta duhovno-ubožana oseba nima pojma koliko dejansko zasluži zdravnik z vsemi dodatki in koliko je zares zahtevno delo povprečnega zdravnika ali povprečno dežurstvo.
setmor
# 17.08.2010 ob 21:10
Kako ni problem v denarju. Seveda je. Pri denarju se vse začne in konča. Kar pa ni nic slabega. Vsako delo mora biti spostovano kar pomeni, da mora biti ustrezno placano. In ce to ni, oz je drugje neprimerljivo vec, potem ocitno ni spostovano. Vzporedno verjetno(se strinjam) vcasih nastane problem pri odnosu pacient zdravnik. Nic cudnega, verjetno delavec, ki za svoje delo ni primerno placan, poleg tega pa se veliko dela, ne bo vriskal od veselja. Sicer pa mislim, da tukaj nekega odnosa ni in je izkljucno zdravnikova dobra volja, ce je. Zdravnik prodaja storitev, katere produkt je povrnitev zdravja. Pika. Ce je pri tem uspesen in svoje delo strokovno opravi je volk sit in koza cela. Sam bom raje sel k arogantnemu zdravniku, za katerega vem, da je strokovno brezhiben in bom od njega dobil, kar v osnovi zelim in za kar sem do njega prisel.
In to, da so ljudje zafrustrirani...verjemi, da bodo če bolj, če bodo morali čakati na operacijo 2 leti in ne 1 leto. Ni to monopol. Razlika med zdravniki in delavci v tovarni je samo plača. Ta razlika pa ni zastonjska, to je treba upoštevat. In če imajo delavci pravico zahtevati spoštovanje za svoje delo, potem jo imajo tudi zdravniki.
mdural
# 17.08.2010 ob 21:06
Če bi se uredilo področje izobraževanja medicincev, torej, da bi bilo razpisanih mest dovolj, da bi se pokrile kadrovske potrebe se danes ne bi takole pogovarjali. Naval na medicino je vedno velik, izgovarjanje na pomanjkanje kadra je preprosto rešljivo, zanima me le, če si to fides želi, saj v primeru zadostnega števila zdravnikov ne bi imel taka dobra izhodišča. Za zdravnike bi bilo delo verjetno lažje, za državno blagajno ne vem, za fides pa slabše.

@wox
se zelo strinjam, izobraževanje zdravnika je med težjimi, ampak obstaja mnogo poklicev, kot si navedel IT-jevec, elektroinžiner, farmacevt in še kak, ki se morajo po 5+diploma letih študija stalno izobraževati, specializirati za določeno področje, pridobivati certifikate itd.

kar se tiče direktne odgovornosti do človeškega življenja se absolutno strinjam, da je zdravnik neposredno veliko bolj izpostavljen, predstavljaj pa si slabo sprogramiran aparat, ki jih zdravniki uporabljajo vsakodnevno, ali pa naprave drugje, ki ob kaki napaki povzročijo smrt mnogih ljudi. Torej odgovornost je, vendar ne tako neposredna.
metaleta
# 17.08.2010 ob 21:05
janja.mulej,
se strinjam. Poltiki (in mediji!) naj najprej obračunajo z razno raznimi nadzorniki in direktorji , ki se selijo od firme do firme , kamorkoli gredo naredijo samo še več škode, naberejo si "polne malhe" denarja, potem pa gredo drugam in ne odgovarjajo nikomur in za nič!

Kot primer (najbrž ne najhujši in ne najboljši, saj takih gospodov imamo na stotine ) navajam Boruta Meha, najprej je bil v Preventu, šel v Muro, nato v NKBM , zdaj je v holdingu Slovenske elektrarne, kdove kam bo šel "paberkovat" za mastne tisočake drugo leto?!?
dzanki
# 17.08.2010 ob 21:04
atomsk

tvoj komentar ni razumen, ampak custven
ko se bos pomiril, ga preberi se enkrat in globoko v sebi bos videl, da pretiravas...

lp
pirecrompir
# 17.08.2010 ob 21:04
no, kot zdravnik lahko samo rečem, da toliko tehtnih komentarjev (z izjemo nekaterih, klasično-medijsko-zmanipulirano-protizdravniških, in tistih neumnih o tem, da zdravniki za razliko od alternativcev - beri: šarlatanov - ne znamo ničesar pozdraviti!!?) na kakšen članek o zdravstvu na teh straneh že dolgo nisem prebral. očitno je še nekaj normalnih ljudi v tej državi, kar mi na srečo dokazujejo tudi vsakodnevni stiki z bolniki in njihovimi svojci, s katerimi nimam in nikoli nisem imel nobenih slabih izkušenj. upam seveda, da je tudi in predvsem obratno ;-)... hvala vsem razumnim-razumevajočim za moralno podporo!
štor
# 17.08.2010 ob 21:03
S takim ravnanjem se zdravniki le sramotijo. Nekateri bodo še naprej opravljali svoje poslanstvo in to za dobro plačo, nesposobneži pa bodo delali 40 ur na teden za sramotno preveliko plačo.
Atomsk
# 17.08.2010 ob 21:01
@ledzeppelin: Točno tako! Kdo pa so ti pacienti, da si drznejo vihati nosove in biti osorni do zdravnikov, ki na dan v povprečju rešijo življenja vsaj desetih odraslih, treh otrok in še enega malega mucka ali kužka za povrh. Ali je kdo bolnike prosil naj zbolijo? Ne!

Zdravniki imajo že tako veliko dela z zasebnimi klinikami in z NEdelanjem nadur, tako da res ne rabijo še neprijaznih bolnikov (stisnite zobe šleve, te pač malo boli!).

Da pa so zdravniki včasih nejevoljni je pa razumljivo, ob takih nespoštljivih pacientih ter takšnim odnosom vlade, ki jim noče plačati po 500 na vikend za nadurno delo. Kakšna je to država, lepo vas prosim?!

So zdravniki tam morda zaradi pacientov ali so pacienti tam zaradi zdravnikov? Razumen odgovor je lahko samo, in ledzeppelin se z menoj strinja, da so pacienti tam zaradi zdravnikov, pika.
josip
# 17.08.2010 ob 21:00
Seveda, če kdo lahko izsiljuje, potem so to zdravniki. Ne razumem pa, da se je sodnikom tako hitro ustreglo.
w3by
# 17.08.2010 ob 20:55
Na onkološkem so kupili 24 flat screen televizij....bolnike pa naokrog razvažajo prostovoljci. Tako se to dela pri nas.
ledzeppelin
# 17.08.2010 ob 20:50
Arogantni zdravniki? Lepo vas prosim. Kaj pa pacienti? So pa vsi oh in sploh tudi prijazni? Yea right. Ko bodo ljudje imeli boljši in manj slovensko fauš odnos do njih,bodo pa tudi zdravniki prijazni.
setmor
# 17.08.2010 ob 20:44
:) Ne vidim razloga, zakaj bi zdravniki delali pro bono...neumnosti govorite tisti, ki modrujete o poslanstvu zdravnika, češ da ne sme misliti na denar in da mu morajo biti pacienti vse. Seveda delajo za denar, kdor svojga znanja oz opravljenega dela danes ne ceni je bedak, vendar mislim, da te ocitke navajajo tisti, ki imajo še kako nastlano pred svojim pragom, seveda pa izpade vse skupaj v smislu, da so zdravniki grozni, prave zveri pohlepne, oni oz. vi, ki komentirate pa jezusi dobrotniki. Zdravnik je popolnoma enakovreden drzavljan, davkoplacevalec in delavec, ki za svojo storitev zahteva doloceno placilo. In to je prekleto mizerno, ce primerjamo place sosednjih drzav. S tem, da so nasi kadri zelo konkurencni in dobri. In kvaliteto je treba placat spodobno. Me zanima, ce bi si pogumni predlagatelj sam izbral zdravnika Poljaka, Ukrajinca... , sicer pa bi bilo to nesmiselno storiti. Sprva investirati v kader, potem pa placevati uvozene zdravnike, svojo investicijo pa prepustiti drugim drzavam...neumnost. Sicer pa je pridobljeno znanje potrebno nostrificirati, tako, da dvomim, da bi nek Poljak izbral slovenijo pred neko drugo bolj donosno drzavo.
Je pa yanimivo brat nekatere komentarje. Ti dajo mislit, ker niso plod nekega smiselnega razmišljanja. Tvorjeni niso na podlagi osebnega mnenja, temveč vcepljene dogme. Včasih se vprašam koliko evolucijski zakoni sploh veljajo, saj je veliko podobnosti med nami in ovcami. Mogoče se bom enkrat zaradi tega celo strinjal s tistimi, ki zanikajo evolucijo.
Čakam samo še na komentar, da so za vse to krivi ta rdeči.
bloempje
# 17.08.2010 ob 20:29
Nevrjetno, kako uspe medijem nategnit javnost, kako jim uspe nastrojiti državljane proti zdravnikom

Mediji niso nikogar nastrojili proti nikomur. Ljudje so že zafrustrirani, ta zgodba je frustracijo samo potegnila na dan.

Zakaj se zdravniki ne vprašate, zakaj je toliko ljudi proti vam? Zakaj nočete poslušati ljudi, da povedo svojao zgodbo? Zakaj za zdravnike velja izraz`beli bogovi´? To vendar nekaj pomeni?
Meni diši na aroganco in vzvišenost s strani zdravnikov, monopol na področju zdravja...
bloempje
# 17.08.2010 ob 20:24
`Mladi zdravniki bodo zapustili Slovenijo in odšli v države, kjer so primerno plačani in spoštovani.´

A zdravnikom gre za plače in spoštovanje? Kakšen egotrip.
Še enkrat, problem ni v denarju, problem je v slabem sistemu in odnosu zdravnik-pacient.

Zakaj se vrtimo okoli problema kot mačke okoli vroče kaše?
janja.mulej
# 17.08.2010 ob 20:15
Kakšna manipulacija!! Nevrjetno, kako uspe medijem nategnit javnost, kako jim uspe nastrojiti državljane proti zdravnikom, kako jim uspe preusmeriti pozornost od pravih problemov, kako pristransko poročajo o zadevah in namerno spuščajo določene podatke, da ljudje mislijo kot željio oni! Mediji poročajo o plači najbolj plačanega zdravnika v nekem mesecu- ne navedejo kakšen vse specialist je, koliko delovne dobe ima, kateri vse dodatki so vključeni in predvsem KOLIKO NADUR je delal, da je zaslužil tisti denar. Slovenci pa se obesijo na to cifro in rečejo: preveč ima- baraba pokvarjena! Ne da se vam zamerit takšnih komentarjev, ker ste popolnoma zmanipulirani in sploh ne veste o čem teče beseda. Zakaj ne poročajo o najnižjih plačah zdravnikov? Zakaj ne poročajo koliko plače dobi zdravnik začetnik? Zakaj ne poročajo kako dobre specialiste imamo v naši državi in kakšne uspehe dosegajo pri nas in v tujini? Za težave v zdravstvenem sistemu bodo krivi mediji. In samo oni lahko obrnejo splošno vzdušje Slovencev in začnejo poročati tako, da bo slika jasna vsem. Mladi zdravniki bodo zapustili Slovenijo in odšli v države, kjer so primerno plačani in spoštovani. In nihče jim ne bo mogel zameriti. Mi vsi pa bomo občutili kaos in nemoč ob boleznih. Ljudje, mislite malo s svojo glavo in poizkušajte razbrati razne manipulacije medijev (ne samo v tem primeru temveč tudi v ostalih) in politične geste ministrov, ki najlažje nabirajo točke s tem, ko očrnijo svojega nasprotnika.
bloempje
# 17.08.2010 ob 19:52
popravek:
če ste zdravnica, mi prosim povejte, zakaj se zdravniki niste oglasili že prej zaradi nevzdržnih razmer za delo, ki poleg vas ravno tako prizadane tudi PACIENTE?
dzanki
# 17.08.2010 ob 19:51
marko28

sej. mas prov. zato pa so umaknil soglasja za delo preko zakonsko zapisanih ur. zdej bojo oddelal kar morjo. nevem zakaj tle folk misl, da ne bojo nic delal? sam ne vec, kot je zakonsko doloceno.
bloempje
# 17.08.2010 ob 19:48
Vjka,
če ste zdravnica, mi prosim povejte, zakaj se zdravniki niste oglasili že prej zaradi nevzdržnih razmer za delo, ki poleg vas ravno tako prizadane tudi zdravnike? Zanima me, zakaj niste ukrepali že takrat, ko ste videli, da zaradi slabega sistema trpi vaše delo in zato tudi pacienti? Zakaj ste bili zadovoljni z boljšim plačilom in niste ukrepali tako kot ukrepate sedaj, ko so vas udarili po žepu? Zakaj niste ukrepali, ker država že leta in leta nič ne naredi glede slabih razmer v zdravstvu?
marko28
# 17.08.2010 ob 19:47
plača je tolko in tolko -> komur ni OK -> odpoved -> zavod za zaposlovanje -> ministrstvo razpiše preko mednarodne borze prosta delovna mesta -> pridejo poljaki, slovaki,... tut tam so dobri dohtarji ne mislit da ne, in precej bi bli zadovoljni s plačo naših dohtarjev!!!... in tako naredit s sodniki in podobnimi!!!!!
avspng
# 17.08.2010 ob 19:45
Ne zagovarjam zdravnikov.Sistem je treba urediti na novo.Najprej ukinit VZAJEMNO in uvest enotno zdravstveno zavarovanje.Tu se lahka začne prva etapa dirke.Nato urediti-zagotoviti transparentne pogodbe med zdravstvenimi organizacijami in dobavitelji.
Zdravniki sami vidijo-vodijo bazen denarja, ki se porablja za zdravstvo.Treba je narediti red, kdo je meneger in kdo je delavec, kdo je nosilec odgovornosti, kdo na strani delodajalca in kdo je na strani delojemalca.Pri nas je megla, da se lažje kanalizira denar v svoje žepe.
Če bo Marušiču res uspelo narediti temu konec, mu jaz dam klobuk dol.Pa tega ne verjamem, živimo v mafijski državi!
bloempje
# 17.08.2010 ob 19:41
Vjka,
tudi meni bi bilo fino, če zdravnikov ne bi potrebovali. ŽAL jih. Imam pa en predlog, ki bi vas razbremenil. Spustite alternative na svoje področje. Marsikdaj bi bolj pripomogle k zdravju.

Pa ne pisat o družinah in blabla... Vsi jih imamo in nikomur ni z rožicami postlano, za večino je življenje stresno. Zdravniki se sami postavljate v vlogo žrtve, češ, da ste preobremenjeni, da je vaše delo tako odgovorno, da ste morali takooo dolgo študirati, da je zdravstveni sistem zanič....jamranje na kvadrat, namesto, da bi stvari vzeli v svoje roke za DOBRO VSEH. Potem bo cela Slovenija na vaši strani in nihče ne bo oporekal količini vašim
h dinarčkov .

Vjka, problem ni v denarju in vaših dežurstvih. Problem je mnogo bolj kompleksen, srčika pa je po mojem v aroganci zdravnikov ( žal govorim iz osebnih izkušenj) do pacientov. V tem grmu tiči zajec. In zato je ljudstvo jezno, z mano vred.
wox
# 17.08.2010 ob 19:38
@Vjka: Pa sej po novem vam ne bo treba več dežurati vse dni. Saj o tem se gre. Da se med vikendom spočijete in da se posvetite tudi družini, vašim najdražjim in konjičkom. Ne vidim problema.
dzanki
# 17.08.2010 ob 19:27
wox

za vse obstajajo standardi, tako za beton in pilote, kot tudi za zdravila in postopke zdravljenja. kljub temu most trikrat preverijo pred odprtjem in lahko napako popravijo. pri neki tezavni operaciji pa ne mores rect, ups, sm zajebav, dejmo se enkrat probat, ane?

mah brezveze.... sej oba misliva podobno in se nima smisla tle prepucavat...

adios
IS
# 17.08.2010 ob 19:25
@Atomsk.....kdo kuje zdravnike v nebo?

Kolikor spremljam zadevo je že nekaj let prej gonja proti zdravnikom kot obratno. Celo tako daleč je šlo, da vsak objektiven opazovalec zazna pristranost, predvsem medijev.

Daleč od tega, da ni napak, slabosti v sistemu in tudi pri zdravnikih samih ampak tak napad na skupine ljudi se mi upira.

To da v sloveniji ni odgovornosti za svoja dejanja, pa tako ni omejeno na zdravnike. Še precej hujše namerne stvari se prekrijejo kot zdravniška, gotovo nenamerna, napaka.

Torej, če hočemo živeti v normalni državi je treba začeti pri sodstvu in pomesti pred pragi vseh skupin, da tudi vi pred svojim.

Ko vas berem se res čudim, kako vam v življenju ne uspe, ko pa ste tako delavni, sposobni in pošteni - pryavi stebri slovenske družbe.
Vjka
# 17.08.2010 ob 19:21
Aksal: HVALA!

Ko berem vaše komentarje si ne morem pomagat, da se ne bi oglasila.
A kdo od vas pametnjakovičev ve, kaj pomeni dežurati na primarnem nivoju?? Anyone?
To pomeni, da dopoldne ali popoldne oddelaš 8-urno ambulanto (cca. 60 ljudi), potem pa greš za ob 19ih v dežurno in si dežuren do 6ih zjutraj. V tem času greš lahko nujno na teren, na hišne obiske in gledaš paciente, ki pridejo v ambulanto.
Tistega, ki je napisal, da spimo/jo v lepo opremljenih sobah naj bo sram, ker me zanima, če je res tako flegma, da npr. po prometni nesreči v kateri sta 2 osebi huje poškodovani, lahko zaspi oz. ko se ponoči vrne s terena, ga v dežurni ambulanti že čakajo pacienti in ga grdo gledajo, češ, kje je pa hodil tok dolgo.
No, in ko zdravnik zjutraj ob 6ih zaključi dežurno, gre bodisi direkt v dopoldansko ambulanto ali pa ob 13ih v popoldansko. In ves ta čas mora bit zbran, da kaj ne zaserje!
Zato vas vse prosim, postavite se v njihovo/našo vlogo in pomislite kako bi funkcionirali na tak način. Pa ne pozabite...tudi dohtarji imamo/imajo družine in še kako drugo stvar v življenju kot službo.
Sprašujem vas tudi to...a mogoče kdo pozna npr. polagalca ploščič, ki bi delal za manj kot 15 evrov na uro? Jaz ga ne. S tem, da je edina reč, ki jo lahko zaserje ta, da ploščiče niso povsem ravne. Samo v vednost...zdravnik specializant zasluzi priblizno 5-6 evrov na uro!
Zdej pa hitro skritizirajte moj komentar...če zdravnikov ne rabite, SUPER, bo pa manj dela!!!

Peace,
V.
erru
# 17.08.2010 ob 19:06
Jaz delam 10 ur dnevno, vključno s sobotami in nedeljami pa se (še) nič ne pritožujem, čeprav dobim vsaj tretjino manj dnarja kot zdravniki.

Ampak, če bi imel takšno možnost, kot jo imajo zdravniki, bi se tudi zbunil.
Zato jih podpiram!

In čisto prav imajo:
Za sistem, kakršen je, je odgovorna vlada! In to ne le zdravstveni sistem!
bloempje
# 17.08.2010 ob 19:05
aksal,
ti si pa popolnoma narobe razumel. Ni govora o psihiatrih, temveč o zdravnikih, ki `zdravijo´ telo, katerega pa nikoli ne morejo `pozdraviti´, če zaradi drugega ne zato, ket ima psiha odločilen vpliv na fizično zdravje. Brez vpogleda v psiho, ni popolnega ozdravljenja. In ko govorim o psihi oz. njenem vplivu na funkcije telesa, nimam v mislih ljudi, ki imajo težke psihične probleme in zato potrebujejo pomoč psihiatra.
wox
# 17.08.2010 ob 19:00
@dzanki: Morda se nisem dobro izrazil. Menda nisi mislil, da sem s tem ciljal na to, da lahko zdravnik po podpisu te izjave, s tabo počne kar hoče?
Poglej.... Recimo da ostanem pri inženirju, ki je recimo odgovoren za postavitev nekega objekta, npr. mosta. Si predstavljaš kako lepo bi bilo, da bi naročnik podpisal izjavo, da bo most zgrajen po vseh predpisih, vendar obstaja verjetnost, da pride do kakšnih anomalij v izračunu statike, kvaliteti betona, ugrezanju pilotov itd., zaradi česa se most lahko poruši in za kar izvajalec ne odgovarja?
Tole je karikirano. Problem zdravnikov je predvsem v tem, da ne vedo s čim imajo opravka. Zato tudi potrebujejo podpisano izjavo pacienta, da se v primeru če gre kaj narobe, pravno zavarujejo. Ne toliko zdravnik, kot ustanova, zdravniški ceh... Zato tudi ne moremo govoriti o neki strašno veliki odgovornosti zdravnikov. Oni le opravljajo svoje delo, ki jim ga narekuje stroka, tako kot sleherni obrtnik opravlja svoje delo. Zato jih nikar ne kujte v zvezde.
dzanki
# 17.08.2010 ob 18:30
pardon, pacient
dzanki
# 17.08.2010 ob 18:28
wox:

se strinjam, da je premalo nadzora in da sankcije niso ustrezne... to je potrebno spremeniti.
jaz sem samo komentiral tvojo napacno interpretacijo izjave, ki jo podpise zdravnik.

lp
Atomsk
# 17.08.2010 ob 18:21
Oziroma povedano drugače: zdravniki so pripravljeni pustiti nekaj ljudi umreti "za drobiž". Sem prav razumel?

Mar so res vsi zdravniki složno odpovedali nadurno delo samo zaradi "drobiža"? Ali bodo torej zdravniki zaradi "drobiža" dopustili, da bo nekaj ljudi, ki bili drugače na vrsto za operacijo, pač umrlo, ostali pa bodo pač počala nekaj mesecev več (saj tako ali tako že čakajo leto ali več na operacijo).

Sam niti ne krivim zdravnikov, se pač borijo z vsemi sredstvi za ohranitev svojega udobnega položaja. Krivim ljudi, ki zdravnike kujejo v zvezde, kot da so neki altruistični dobrodelni zdravilci in jim s tem dajejo družbeno-politično moč, da se ti zoperstavijo vladi s svojimi pohlepnimi zahtevami.
galoper
# 17.08.2010 ob 18:19
Zdravstveni sistem je že v razpadu in nekateri še naprej delajo v tem smislu.
galoper
# 17.08.2010 ob 18:11
Potem bodo pa štrajkali, ker nimajo časa za zapravljanje denarja.
wox
# 17.08.2010 ob 18:00
@dzanki: Žal poznam stvari zelo dobro. To kar si naštel povsem drži. Da pa gre kirurg rezat desno namesto levo nogo pa prepuščam tebi. Menda se je že tudi zgodilo. Kje je ta kirurg sedaj?
wox
# 17.08.2010 ob 17:54
@bloempje: Sej ne govorim nekaj tja v tri dni. Moj dobri osebni prijatelj je zdravnik-kirurg, ki je po kakšnem desetletju dela v uradni medicini presedlal med homeopate.
dzanki
# 17.08.2010 ob 17:49
wox
17. avgust 2010 ob 17:29
Se ne strinjam. Danes pacient pred vsako operacijo podpiše izjavo, da je seznanjen z tveganjem posega. Zdravnik je na ta način pravno zaščiten.


tu pa ti ne ves kaj govoris. na tej izjavi ne pise, da za smrt ni kriv zdravnik. ce ne dela po doktrini, je se vedno kriv. tu le seznanijo pacienta z moznimi zapleti, na katere je tezko vplivati in so mozni pri vsaki operaciji. samo za primer. pri izrezu tumorja v malih mozganih se lahko poskoduje center za dihanje in nobeno slikanje ti ne pokaze do kje sega tumor in kje tocno je ta omenjeni center. drug primer je alergija na neko zdravilo, ki ga pacient se ni nikoli jemal, pa je nujno potrebno za operacijo... in tako ti lahko nastevam dan in noc. ce pa bo zdravnik po pomoti odrezal levo nogo namesto desne, ga pa nobena izjava ne resi. tako da ne govori o stvareh, ki jih niti priblizno ne poznas!
aksal
# 17.08.2010 ob 17:46
nisem se mogel zadržati, da tega ne bi komentiral:D! zdj pa se kr razpišite naprej pa minuse talajte:)! LP!

@bloempje: psihiatri pa praviš niso zdravniki, kaj:D?
bloempje
# 17.08.2010 ob 17:41
wox,
se popolnoma strinjam s tabo. Poznam pa celo eno zdravnico, ki seveda ni naše krvi, ki priznava, da je uradna medicina zelo primitivna, saj kot praviš tudi ti, izpušča iz svoje obravnave pacienta izredno pomemben faktor pri bolezni in zdravju, namreč nejgovo psiho.
piatim69
# 17.08.2010 ob 17:39
iz prve roke vem,da zdravniki niso nobeni revezi.....80% jih ima poleg svojih plac(ki so vse prej kot nizke) se vsaj eno kao"honorarno" zaposlitev,ki jim vrze se vsaj eno mini placo...da o privat variantah splh ne govorim....ampak to je lobi,mocan ko hudic,na celu s temle kustrinom in nihce jih ne bo premaknil....tule je ze virant s svojim placnim zakonom brcnil v temo....zdravnikom in visjim kadrom je placilne razrede dvignil v nebo,sestre pa so padle skozi kot se nikoli....in papak pahor bo zdej tisti minus,ki ga ne bo dobil od zdravnikov,spet iskal pri sestrah..jebi ga,masa je masa,pa se sindikat ni tako trden in neomajen kot zdravniski....vec kot sramotno je,da medicinska sestra na zelo odgovornem polozaju in za zelo tezko delo za svoj krvavo prigaran denar zasluzi tam ene 850 eur,zdravniki in visje strukture v zdravstvu pa si delijo mastne denarje...in potem ljudje pljuvajo po javnem sektorju....naj se enkrat te stvari razjajsnijo,ne pa da se ves javni sektor mece v isti kos....medtem pa nekvalificiran delavec v gospodarstvu samo za delo od ponedeljka do petka nese domov 900 do 1000 eur.....narobe svet,narobe drzava,narobe vlada...direndaj brez primere....
ledzeppelin
# 17.08.2010 ob 17:30
Bravo aksal! Se podpišem pod tvoje komentarje.
wox
# 17.08.2010 ob 17:29
@aksal: Se ne strinjam. Danes pacient pred vsako operacijo podpiše izjavo, da je seznanjen z tveganjem posega. Zdravnik je na ta način pravno zaščiten. Človeška življenja rešuje narava, zdravniki le po svoji moči in znanju (če ga premorejo) zagotovijo ustrezne pogoje, da telesu ob pomoči narave omogočijo okrevanje.
O odgovornosti zdravnikov nebi. Kateri zdravnik pri nas pa je že priznal svojo napako? Se ne spomnim, da bi kateri. Po drugi strani na primer... Če inženir narobe izračuna statiko mostu in se ta poruši, je kariera tega inženirja mrtva.
Obstaja cela vrsta bolj odgovornih poklicev, kot je zdravniški. S tem, da zdravniki niti ne poznajo do potankosti pacienta, kajti vsak osebek je zgodba zase. Človeško telo je namreč zelo zapleten sistem, uradna medicina pa več ali man v megli.
dusan21
# 17.08.2010 ob 17:27
Burner
Ti si res samo za vojaka, saj za kaj drugega - s tvojim razmišljanjem pač nisi.
Predlagam, da greš v Afganistan - tam imajo dobre plače - če jih dobijo.
aksal
# 17.08.2010 ob 17:17
@dadinho10: nisem ne zdravnik niti imam v družini zdravnika. samo s svojo glavo razmišljam pač in se ne pridružujem medijski gonji proti temu poklicu

toliko od mene.
3rac
# 17.08.2010 ob 17:17
Resnično, resnično povem vam - vse se bo do septembra uredilo!

volk bo cel in koza sita press ;)
aksal
# 17.08.2010 ob 17:14
@wox: v tem, da si odgovoren za človeško življenje. v tem, da ne moreš nikoli "ne biti" zdravnik in da pomagaš tudi komu na cesti, ulici... kjerkoli, če vidiš, da je v težavah. v tem, da greš v pokoj kasneje, kot večina drugih in da tudi takrat ne moreš ravno zanemariti stroke...

ne pravim, da so zdravniki več vredni od drugih. vsak poklic je enako pomemben! je pa razlika med medicino in drugimi strokami očitna...
dadinho10
# 17.08.2010 ob 17:12
aksal, kaj si kasen dr, ali kdo od tvojih doamcih?
vse lepo in prav, ampak bor ni eden, koliko je taksinih kjer zdravniki prikrijejo pravi vzrok smrti, kjer nekdo umre 5-10 dni prej kot bi drugace, ker so ga pac samo imeli v bolnici....
a imas kaksne pravice, ko prides zdravniku... vzamejo te ko se njim zdi, ter ce sliucajno poznas sestro ali dr.....
se lahko pritozis, cakas v cakalnici z ostlaimi in gledas zdravnika kako se seta, kako je pavza med enim in drugim 5 minut.....in ko kaj reces te se nahruli ali obravnava preko kurca.....
e taksna je realnost....in res kim je poklic tezek, res da resujejo zivljenja vsak dan, ampak so tam zaradi tega.... tudi smetarji resujejo zivljenja, probaj ziveti da ne bi odvazali smeti 6 mesecev.... pa mislim da res nimajo malih plac, posebej ko vidim kaj vse premorejo in si privoscijo nekateri zdravniki....od vil, jaht, mercedesov itd----
Vitki
# 17.08.2010 ob 17:09
Vlada bi lahko uredila zdravstveni sistem, a za začetek naj brcne v rit 30 najbolje plačanih v tej državi, med katerimi je večina dohtarjev, ki ne vedo za Hipokratovo prisego. Požeruhi!!!
medo357
# 17.08.2010 ob 17:03
Tile naši dohtarji in policaji so še vedno v socialističnem raju. Kdo razen državnih uslužbencev pa še dela le 8 ur dnevno?
bloempje
# 17.08.2010 ob 17:01
dezon pravi:

Mislim, da je povsem brezpredmetno govoriti o plačilih zdravnikov, saj bistvo problema pravzaprav ni tam, čeprav se navzven morda tako zdi. Vedno lahko najdemo argumente zakaj so njihove plače previsoke ali prenizke, saj posamezniki zelo različno opravljajo svoje delo, zato so lahko nekateri plačani veliko preveč, nekateri pa veliko premalo.
Kolikor razumem Fides in zdravnike, je problem v odnosu države do zdravnikov, ki se noče enakovredno pogovarjati, ampak jih bolj kot ne postavlja pred dejstvo in pa v ignoranci države do problemov v zdravstvu na katere so opozarjali že leta. Se pravi hočejo spoštovanje na drugi strani (države) in priznanje za njihovo delo in pa spoznaje, da oni niso pač neke ovce, s katerimi se bo delalo tako kot se tistim na pozicijah zahoče. To je vsaj moje dojemanje problema in zato zdravnike po eni strani čisto razumem.

Vendar pa mislim, da zdravniki ves čas zahtevajo od države nekaj, kar mi pacienti ves čas zahtevamo od zdravnikov. Spoštovanje. Da nismo idioti ker za vsako malenkost pridemo k njimi, da si želimo alternativnih metod, ki bi nam velikokrat pomagale pri zdravstvenih problemih, pa zdravniki zaradi svoje arogance o tem niti slišati nočejo, da si zaslužimo razlago kaj se pravzaprav dogaja v našem telesu ko imamo neke težave.... in konec koncev nek kulturni odnos, ki nam daje občutek enakovrednosti in ne občutek belih bogov.

Mislim tudi, da je v sloveniji zelo veliko zdravnikov, ki hoče korektno opravljati svoje delo. Vednar pa se mi zdi zelo žalostno, da so zdravniki toliko časa gledali kako se daljšajo čakalne dobe, kako ne morejo dobro opravljati svojega poklica zaradi sistemskih in organizacijski problemov v zdravstvu, kako zaradi neumnosti zdravstvenega sistema trpijo bolniki.... Dvignili so se šele takrat, ko so bili osebno prizadeti zaradi sebe. In to je zelo žalostno.
wox
# 17.08.2010 ob 17:00
@aksal: In v čem se medicina bistveno razlikuje od ostalih ved, recimo tehničnih. Na FRI imaš 3+2 leti + recimo eno leto za diplomo. Potem prideš v gospodarstvo in delaš minimalno 10 ur na dan, preostali čas se učiš, ker je v IT-ju vsak dan kaj novega.
Plače pri nas so bistveno nižje od zdravniških. Za nadure te nihče ne vpraša. Glavno, da je projekt do roka končan. To, da si delal sobote in nedelje nikogar ne zanima. Samo toliko v vednost. In prav gotovo je tudi v ostalih branžah situacija precej podobna.
Burner
# 17.08.2010 ob 16:57
Prav, bomo pa še v vojski delali le 40 ur. In ne bomo več dežurali hodili na terene, vaje itd., vojaki pa bodo varovali objekte samo od ponedeljka do petka od sedmih do treh, nato pa bodo šli domov, tako kot vsi drugi zaposleni.
BTW: že lep čas ne dobivamo plačanih nadur in dežurstev.

Rešitev mora iti v smeri, da bogovom v belem izbijemo denar iz glave:
1. uvesti delovno obveznost
2. kdor ne bo hotel dežurat - odpoved in na goli otok kamen razbijat.
3. Postaviti gornjo mejo plače na 3000 EUR.
IS
# 17.08.2010 ob 16:44
Komentatorji....vi nimate pojma...

12 miljonov od 2,4 miljard je 0,5 % proračuna, če si slučajno ne znate zračunati., Jaja težek bo prihranek, res odlicna poteza za prihodnost in urejanje zdravstva.

Ovce lepo so vam preusmerili pozornost.
aksal
# 17.08.2010 ob 16:39
pa še to...

o boru nekrepeu smo poslušali (in še poslušamo) takorekoč vsak dan. strinjam se, zgodba je zalo žalostna in žal mi je fanta, pa vendar! od tisočev otrok, ki se jih dnevno reši in se jim pomaga, umre en sam, pa še to ni bilo dokazano, da bi bilo po krivdi zdravnika!

ne, zakaj se bi zahvalili za 1000 rešenih življenj! dajmo raje grajat za tisto eno, ki se ga ni dalo rešiti.
aksal
# 17.08.2010 ob 16:36
6 let študija, za katerega pač ne moreš biti teleban, približno še toliko let specializacije, ki sicer res ni nujna, ja pa zaželjena plus doživljenjsko usposabljanje, dopolnjevanje, učenje...

zdravniki res delajo precej več kot 40 ur na teden, res garajo in v takih pogojih in za tak denar, kot ga ta država namenja zdravstvu (no, problem je verjetno predvsem v vodenju bolnišnic in razporejanju sredstev), opravljajo zdravniki svoje delo več kot odlično! tako socialnega zdravstva, ko pacient za tako malo zavarovalnino dobi praktično vse - celotno oskrbo, zdravila, najsodobnejše posege, itd. je v svetu malo.

že res, da mogoče niso ravno vsi zdravniki najboljši primer. najdejo se taki, ki spijo v ambulantah, delajo zelo malo ali nič... ampak takih je morda v celi sloveniji za na roke prešteti! žal mi je, če imate slabe izkušnje z zdravniki. jaz sem do zdaj imel vedno dobre. tukaj zdaj pljuvate in po ustih vlačite vse možno! ko nekdo umre na hodniku zato, ker ga sestra zavrne, da nima napotnice so, jasno, krivi zdravniki!!! nihče pa ne omeni zavarovalnic, ki zahtevajo napotnice in se potem na zdravnika obesijo z vrtoglavimi tožbami, če sprejme pacienta brez napotnice!

nikoli se nič ne piše o dosežkih našega zdravstva. o odličnosti naših zdravnikov. samo pljuva se po njih!

kruha in iger! kruha ni, ker je oblast zafurala to državo, da se pa raja igra in pozabi na težave, mora pa tudi kako kost vreči med ljudi. kljub vsemu je patrija, baričevič in podobne afere že zastarel material...
MatejP
# 17.08.2010 ob 16:16
Ko bodo zrdavniki res delali 40 ur na teden in ne 25 pa pol še kao 15 ur "dežurstva", ker pa lepo spi v lepo opremljeni sobi. Takrat si bodo tudi drobiž zaslužli.

Sploh pa ne vem kaj se zarad "drobiža" vznemirjajo. Če je samo drobiž se mu pa ja lahko z veseljem odrečejo. :-))
Lluka
# 17.08.2010 ob 16:10
Fides: Vlada bi zaradi drobiža destabilizirala zdravstveni sistem

izjava tedna. naj spomnim...... da je Elektro prav tako DOLŽAV vrniti porabnikom DROBIŽ, 15€ pa 15€. če gre 15 € po glavi je to vrtoglavi dobiček
slo venec
# 17.08.2010 ob 15:46
Iskreno upam, da se bodo oglasili najprej kmetje ko bo treba pospraviti pridelek (za prodajo) in rekli: delemo samo 35ur na teden,
pa vozniki ki razvažajo hrano, pa policaji ko jih sredi noči kličejo na pomoč,
pa električarji ko bo sredi zime v petek zvečer snežno neurje potrgalo daljnovodne žice; upam da bodo rekli: počakajte do ponedeljka ker ne delamo nadur. pa cestarji pozimi ko bo sneg zametel ceste - naj nehajo plužiti po preteku delovnika - še plug naj pustijo na cesti saj nadur ne bodo delali. I še desetine poklicov oz. delavcev, ki sploh ne dobijo plačanih nadur, kvečjemu za deset opravljenih nadur dobijo eno v dobro. Dela ne smejo odkloniti ker so tisti trenutek na cesti.
Naj bodo domišljavci v belem doma, naj delajo samo 35 ur na teden, vendar več kot 1000 € ne smejo dobiti in tudi popoldanskega "fuša" ne smejo opravljati kot tudi nihče drugi. Naj pustijo paciente trpeti in umirati, saj ne bo trajalo dolgo ker jim jih bo zmanjkalo.
Če je to njihovo poslanstvo pa ga naj imajo.
Še to. Nekdo bi jim moral jasno in glasno povedati, da v sodobni družbi niso prav nič bolj pomembni od slehernega obrtnika saj tudi so obrtniki, vendar moralno sporni. Moralno sporni predvsem ker jih ni sram za nedeljsko dežurstvo (ni nujno tudi delo) zahtevati več kot zasluži gradbeni delavec v treh mesecih - če sploh dobi.
fakin
# 17.08.2010 ob 15:40
Gre za mafijo v belih haljah ! To je izsiljevanje in vlada bi morala v času,ko vsi varčujemo ostreje nastopiti zoper takšne zdravnike.Tudi moralno in ne dopostno je ,da pustijo umirati otroke ,starejše bolnike in vse obnemogle. Zagovarjam pravico ;"Zob za zob "! In tudi tako bom osebno ukrepal.
yallawalla
# 17.08.2010 ob 15:38
.... držite jih za besedo! Obljubili so, da bojo delali 40 ur na teden!
friks
# 17.08.2010 ob 15:29
Aja, zdaj je pa drobiž. Ko bi se ga morali zaradi krize odpovedat, je pa nepremostljiv kup denarja:)))
wox
# 17.08.2010 ob 15:23
Zdravniki so sami papaki. Nimajo pojma o sami sebi kaj šele drugih, zdaj bi pa še za denar delali. Naj se ukinejo. Jaz jih ne rabim.
mito77
# 17.08.2010 ob 15:20
bull, zdravnik JE BILO poslanstvo. Zdaj smo v turbokapitalizmu in si poslanstva, ki od tebe zahteva cele dneve, enostavno ne moreš privoščiti ...
bull
# 17.08.2010 ob 15:15
zdravnik ni poklic je poslanstvo...in Hipokrat je hinavec!
janez100
# 17.08.2010 ob 15:05
Ne, ne... pojdi delat za 70-80 ur na teden pa potem pametuj.

Sicer pa če bodo zdravniki delali toliko kot vsi ostali, kaj vas potem vse tako skrbi in ste jezni in nestrpni?! Saj bodo delali toliko časa kot vi. Če pa jih je premalo, pa to ni njihov problem, a ne?
moonylink
# 17.08.2010 ob 15:03
Bull vzel si mi besede iz ust, res je, gleda se lahko tudi na takšen način. Zavajanje ter manipulacija javnega mnenja sta blizu tako politikom kot sindikalistom, kar poslušajte jih kdaj pozorno, vse te borce za temeljne pravice delavstva, heh.
bull
# 17.08.2010 ob 15:00
NE ne ne....zdravniki bi zaradi drobiža prodali paciente!!!
Kazalo