Zdravje

Poudarki

  • Predstojniku Podnarju se kmalu izteče mandat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 14 glasov Ocenite to novico!
Zdravnik
Kakšna je cena kirurga v primerjavi s ceno otroka? Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
UKC o srčnih operacijah
Predvajaj RealPlayer WindowsMedia

Dodaj v

"Kako lahko kdo postavi ceno otroškemu življenju?"

Pričanje matere z operiranim otrokom
25. januar 2012 ob 20:31
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

"Ta kirurgija je ena redkih stvari v našem zdravstvu, ki dobro deluje. Če je cena za rešitev milijon evrov, lahko rečem, da je to najbolje porabljen denar v Sloveniji," meni mati otroka, ki ga je operiral učenec Mishalyja.

V ljubljanskem kliničnem centru je odpadla operacija dojenčka s prirojeno srčno napako, ker zaradi notranjih obračunov in pritiska medijev kirurg ni hotel operirati, da ne bi ogrozil življenja otroka, je za TV Dnevnik poročala Breda Štivan. Po številnih pismih in klicih staršev bolnih otrok je vodstvo osrednje bolnišnice stopilo pred kamere in zagotovilo, da ni razloga za preplah, ker bo za male bolnike še naprej dobro poskrbljeno. Tudi izraelski kirurg specialist David Mishaly bo še naprej operiral v Ljubljani.


Mati: Še narisali so mi operacijo

Svoje pričanje je predstavila mati otroka, ki ga je operiral kirurg - učenec Mishalyja. "Tristan ima danes eno leto. Živi. Operiral ga je kirurg, ki včeraj ni zarezal zato, da ne bi ogrozil otroka," je dejala. "Počutila sem se varno, še narisali so mi operacijo," pa je komentirala sam poseg.

"Najbolje porabljen denar v naši Sloveniji"
"Ta kirurgija je mogoče ena redkih stvari v našem zdravstvu, ki zelo dobro deluje. Kako lahko kdo postavi ceno enemu življenju, enemu otroškemu življenju? Če je to milijon, pa če bi jih bilo deset, lahko rečem, da je to najboljše porabljen denar v naši Sloveniji," je mati dejala o kritikah stroškov operacij.

Dotaknila se je še čakajočih staršev, ki so danes na čakanju: "Nepopisna je stiska staršev, ki imajo otroka na čakalni listi. Jaz vem, kako je to hudo. Njim pa je najbrž še toliko hujše."

Tomažu Podnarju, kardiologu pediatru in kritiku usposabljanja kirurgov ter izplačil Mishalyju, se izteka mandat predstojnika oddelka. Po informacijah TV Dnevnika bo stežka ohranil položaj, saj naj bi bili z njegovim delom nezadovoljni že prej.

Celoten prispevek si lahko ogledate v videonovici na desni strani.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
evaevi
# 27.01.2012 ob 09:08
populistično neetično poročanje
od naslova do zaključka
-mar-
# 26.01.2012 ob 19:43
Ti ljudje si zaslužijo vse spoštovanje za delo, ki ga opravljajo in večina se ne zaveda, kaj to pomeni za vse nas. Sploh pa je ta gonja proti delavcem zdravstvenega sektorja že podobna lovu na čarovnice, predvsem s strani nekaterih novinarjev, ki so komaj uspeli narediti "ultra-težki" FDV. A si potem en novinar Financ zasluži svojo mesečno plačo, ker napiše oz. po možnosti tudi prepiše, dva članka mesečno? Dajmo se najprej to vprašat.
Sploh pa ne razumem nekoga, ki reče "Saj ni moj otrok, zakaj bi jaz plačeval zanj"? A vojaški poligon v okolici Kočevske reke, ki je bil dokončan pred kratkim v vrednosti več kot 4mio €, a to pa ni vaš denar? Zato, da se bo nekaj posameznikov preganjalo okoli v enem modernejših kompleksov v okolici, spotoma pa bojo rešili še par življenj, tako kot ta kirurg, aneda. Vsak izmed nas kdaj potrebuje zdravniško oskrbo in če bi plačevali polno ceno, si marsikdo tega ne bi mogel privoščiti. Zato pa je ta sistem recimo "solidaren".
Najboljši zdravstveni sistem po mojem mnenju pa imajo v VB (in mislim da še v nekaterih državah) in se napaja iz državnega proračuna. Brez posrednikov. Torej, ko prideš k zdravniku, medicinska sestra ne teče najprej gledat, če imaš zavarovanje, ampak se dejansko osredotočijo na tvoje zdravstvene težave. Kar pa duši slovensko zdravstvo, niso zdravstveni delavci, kot bi radi nekateri prikazali, ampak en kup enih posrednikov. Ljudje ogromno vplačujejo razna dodatna zdravstvena in podobna zavarovanja zavarovalnicam. Pa mislite, da one svoje usluge ponujajo zastonj? Retorično vprašanje.
zbudse
# 26.01.2012 ob 14:26
Ob zastrašujočem številu narejenih splavov je govorjenje o ceni otroškega življenja sprevrženost brez primere.
glamslam
# 26.01.2012 ob 13:50
Moj komentar bi bil - slab tajming za tako novico ob tem, ko poslušaš Janšo kako bo rezal v javno upravo (kamor nažalost spadajo tudi zdravstveni delavci), o zategovanju pasu (zato, da bomo dokapitalizirali tabogate, ki bodo ta denar spet zafučkali ali pospravili v davčne oaze, se pravi na dolgi rok ne bo nič drugače) in po drugi strani o minimalni plači snažilke v Švici ...

Pozanimejte se enkrat mal kako je s plačili nadur v bolnicah, pa koliko delajo slovenski zdravniki (in ostalo medicinsko osebje) "pro bono" .....

Sicer pa gre za očitno navezo med izraelskim kirurgom in predstojnikom kardiokrg v LJ - to menda razbere vsak, ki zna do 5 štet?! ...tudi odpoved našega mlajšega kirurga je kar malo zanimiv scenarij - zdej bo uskočil Mishaly in pokazal, kako je nepogrešljiv ... pa da smo si na jasnem - privoščim mu vsak cent in verjamem, da če bi bile razmere v naši državi bolj rožnate, sploh nebi bilo te razprave ... tako smo pa na tem, da kaj so naši kirurgi manj vredni? Tudi oni si zalužijo tako plačo.... in spet naprej - kaj je delavka za tekočim trakom manj vredna ....
MADERA
# 26.01.2012 ob 10:16
Kakšna je cena kirurga v primerjavi s ceno otroka? Kakšen bi lahko bil odgovor na tako vprašanje ve najbrž samo novičkar, ki ga je postavil. Naj pišejo raje o športu in politiki, v tam bodo povzročili manj škode. Večino žene samo senzacionalizem, drugače pa vaku um.
TeksViler
# 26.01.2012 ob 09:09
No, zdaj, ko bomo najbogatejšim znižali prispevke za zdravstveno zavarovanje, bo denarja takoj več.
amigo
# 26.01.2012 ob 08:38
Denar mora biti pametno porabljen, pa naj bo to v zdravstvu ali v gospodinjstvu. Se pa denar v našem zdravstvu na veliko zapravlja. V ZDA mora srčni kirurg opraviti najmanj 200 operacij letno, saj drugače nima rutine in je nevaren. Pri nas menda nekaj več opravi cel oddelek na UKC. Bolnišnice se gradijo po 10 let, vmes se trikrat spremenijo načrti, cene pa letijo v nebo. Ko je prejšnja ministrica za zdravje, osebno šla na gradbišče Pediatrične klinike so se iz nje mediji norčevali. Na žalost so mediji pri nas na strani tistih, ki ropajo ne pa strani tistih, ki hočejo kaj narediti. Upam, da bo novi minister za zdravje začel delati red v tej štali. Gotovo pa se bo pojavil Kuštrin, ki nam bo grozil s stavkami, če zdravniki ne bodo ohranili svojih nenormalnih privilegijev.
nakladalo
# 26.01.2012 ob 08:34
Mene zanima koliko kirurgov in zdravnikov je tu gor. Drugače pa je prav, da dobi vsak delavec svoje delo pravično plačano. Prepričan pa sem, da so se zdravniki odločili za ta poklic iz čisto drugih nagibov kot pa denar - za reševanje življenja od spočetja do smrti (kakor so zaprisegli). Če je drugače, pa naj raje gredo jarke kopat, ker če jim ni življenje na prvem mestu (pa ne glede na to za koliko starega človeka gre in ali je invaliden ali ne), so totalno izgubili smisel svojega poslanstva in svojega dela tudi ne morejo dobro opravljati.
ma_ri_bor
# 26.01.2012 ob 08:26
Hotel sem provocirat in dobit podatke, koliko nas stane plača predsednika republike, ki niti mandatarja ne zna predlagat. No, na spletnih straneh urada predsednika republike sem našel še nekaj bolj zanimivega: stroški za delovanje urada bivšega predsednika, kar mu pripadajo pet let po prenehanju mandata.
http://www.up-rs.si/up-rs/uprs.nsf/dokumentiweb/4E388F487752F37
6C125764300802E7D?OpenDocument
Če seštejemo stroške pod točko 3. vidimo, da nas je g. Kučan v petih letih po prenehanju mandata stal, ne boste verjeli - spet okrogel milijon evrov. No, pa naj finance in drugi rumeni tisk pišejo o tem, enega izmed najboljših otroških srčnih kirurgov na svetu pa naj na miru pustijo. To je podobno kot da bi španci debatirali, če ima Messi preveliko plačo.
ma_ri_bor
# 26.01.2012 ob 04:40
Potem, ko so odgnali prejšnjega specialista (doktorja s Slovaške-torej ni bil domač strokovnjak, ki se je želel celo z družino preselit v slovenijo za malo plačo, a mu niso hoteli zagotovit večjega stanovanja in je potem odšel na mnogo bolje plačano in bolj spoštovano službo v tujino) se sedaj spravljajo na g. Mishalyja. Če kdo misli, da je g. Mishaly eksistenčno vezan na prihodke iz KC ali pa da nima drugega dela je bedak. Gospod Mishaly je v špici v svetovnem merilu. Če bi mu bilo zgolj do zaslužka in lagodnega življenja bi lahko imel zasebno kliniko kjer bi naredil recimo 20 operacij na leto za velik denar, ostali čas pa bi užival v brezdelju. Na srečo pa gre človeka drugačnega kova, ki meni, da ima s svojim znajem tudi poslanstvo pomagat ljudem. Ne samo pri nas, tudi v Palestini ipd. Da pa poleg vsega še usposablja dva kirurga iz KC je neprecenljivo. Edino kar mu je treba rečt je hvala. Upam, da ne bo zvedel za bedastoče, ki jih pišejo pri nas (čeprav mislim, da je tako velik človek, da se požvižga na takšne primitivezme, ampak vljudno pa vseeno to ni).
Rumeni tisk je pozabil zračunat, da tisti dober milijon v 4 letih znese 325.000/leto bruto, kar je pri naših dajatvah ca.180.000 neto na leto. So pa v tej ceni zajeti tudi potni stroški,bivanje ipd. Recimo, da je to nekje plača 15.000 na mesec. Sicer ni malo vendar je glede na delo še premalo. Gospod Mishaly namreč ne bi rabil vlagat svojega časa, znanja in dobre volje v usposabljanje naših dveh zdravnikov, ne ? In če vemo, da ima podobno plačo vsak direktor podjetja v državni lasti (s tem da direktor zraven zakasira še potne stroške, božičnico in nagrade za uspešnost, četudi je podjetje v zgubi) potem je vse skupaj navadno napihovanje in rumeno novičarstvo.
zakaj pa kdo sam ne izšola strokovnjakov? glede števila operacij sme našel tole:"Mishaly je po podatkih UKC leta 2011 opravil 57 od 136 operacij, število operacij ob krepitvi usposobljenosti domačih strokovnjakov z leti zmanjšuje. Tako Mishaly opravi le še 41 odstotkov vseh operacij v primerjavi z letom 2008, ko je bil delež njegovih operacij še 68 odstotkov." Verjetno pa je Mishaly bil zraven tudi pri delu operacij, ki jih ni sam opravil, ker je "pazil" na učence. Po poidatkih UKC bi operacija v tujini stala okoli 30.000 evrov, zavod plača UKC za operacijo 10-15.000 eur. Strošek Mishalya je približno 5000 eur bruto na operacijo, poleg tega uvaja dva slovenska kirurga. Kaj zdaj komu ni jasno ?
Mene je sram, da živim v tako butasti skupnosti, kjer je glavno vodilo naj sosedu koza crkne. in če sosed dobi dvojno kot jaz potem si bom iztaknil oko. mediji pa so odraz inteligence naroda.
Niko_K_
# 26.01.2012 ob 03:57
Se opravičujem... Ampak nobenemu mamilopapeku nisem jaz v usta (ali kamorkoli drugam) tiščal mamil, metadon pa vseeno dobi na recept. Torej je ta mamilopapek sam kriv za to, da je postal mamilopapek. Gotovo pa veliko bolj kot otrok, ki za to ni ničesar kriv. In ta metadom (med drugim) plačam tudi jaz... (Če smo že pri tem.)

Kar se pa tiče ostalega. Pa žal je tako... Ja vsaka mama bo rekla, da je pri otroku nesmiselno gledati na denar. Ja mogoče, ampak sama ne da vsega tega denarja, damo ga mi vsi. To je ta solidarnost, ki bi morala biti, pa nam jo kapitalizem uspešno "klesti" (npr. "prostovoljno"-obvezno zdr. zavarovanje je že ena od takšnih stvari). Žal to ni malo denarja...
melanholik
# 26.01.2012 ob 00:56
lv
Morda bom zvenel kruto, ampak bom postavil zelo preprosto vprašanje: zakaj pa bi konec koncev morai otroci pri zdravljenju uživati tolikšne privilegije v primerjavi z odraslimi. Imam občutek, da se vse zvede na emocije in mame, ki svojih otročičkov do konca življenja ne bojo prebolele. Se strinjam, grozno je, ampak ponavljam, v političnem kontekstu bi morali imeti pred očmi širšo sliko, in tudi medicinske posege je treba vrednotiti.
Praviš, da je razlika v tem, da otrok za svojo diagnozo ni sam kriv. Drži. Ampak upam da ne trdiš, da bo ta otrok po operaciji zrasel v svetnika, ki ne bo v življenju počel ničesar, kar bi mu kakorkoli škodovalo. In vse tisto, kar si omenil pri odraslih, so preprosto civilizacijske bolezni, povezane z življenjskim slogom, ki smo mu v večji ali manjši meri podvrženi pravzaprav vsi. To je davek sodobnega sveta in prav stališče, da je vse odvisno le od posameznika, je pri teh primerih problematično. In še nekaj: večina teh odraslih je zaposlenih mož in žena, ki delajo za dobrobit družbe in plačujejo davke, medtem ko je pri otrocih, še zlasti srčnih bolnikih, vse to še silno oddaljeno in v megli.
Za konec samo to: ne želim, da se tole razume kot napad na vso pediatrijo in skrb za otroke. Nikakor. Trdim pa, da se govor o bolnih otrocih vedno zvede na moraliziranje, ki pa je popolnoma neuporaben in škodljiv pristop, ko govorimo o sistemskih rešitvah. In ločevanje na "slabe" odrasle in "dobre" otroke je ravno toliko škodljivo kot šikaniranje, ki so ga je bil s strani vodstva KC deležen Mishaly. Preprosto ne smemo izpostavljati zgolj ubogih otrok, pač pa trezno in racionalno graditi zdravstveni sistem, ki bo služil vsem, otrokom in odraslim, in v katerem nihče ne bo prikrajšan na račun drugega. Da pa to lahko naredimo, pa so potrebni tudi ekonomski ukrepi, ti pa terjajo tudi vrednotenje posegov.
lv
# 25.01.2012 ob 23:42
Mediji naj imajo na vesti vse bodoče otroke, ki bodo zaradi te kvazi afere nastradali.

Tole je prešlo pa vse meje zdravega razuma. Ne rečem, mediji so pomembni, da opozarjajo na nepravilnosti. Ampak v vsaki stvari iskat afero pa ni več človeško. Meni se gabi. Kirurg je do svoje plače prišel pošteno, ampak mediji pa v tem primeru na neprimeren, zajedalski, razdvojevalski in gnusen način iščejo zaslužek. Ker to je vse, kar je bilo v tej stvari. Gledanost oz. bralnost medijske hiše oz. hiš.

Naj grejo po ulicah mest in naj vprašajo ljudi, ali se jim zdi da je 50.000EUR prevelik strošek, da država plača za operacijo šest dni starega otroka. Me prav zanima, če se najde med nami en sam, ki bi otroku odrekel ušivih 50.000EUR (od katerih je odvisno njegovo življenje), ki jih tako ali tako prispevamo vsi, ki vplačujemo v zdravstveno blagajno. Mene nebi nič motilo, če bi zaradi teh otrok zdravstveno zavarovanje podražili za 5EUR. Skrajno gnusno pa se mi zdi, da za sladkorne bolnike, bolnike s povišanim holesterolom, povišanim tlakom... zapravljamo milijone, za kar so si sami krivi, za otoka pa ni denarja.
pAznik
# 25.01.2012 ob 23:33
Važno, da imamo denar za tanke pa taka jajca.
Alan
# 25.01.2012 ob 23:14
"Kako lahko kdo postavi ceno otroškemu življenju?"

Točno to vprašanje bi bilo potrebno postavit podjetnikom, ki utajajo davke in prikazujejo ničle medtem ko se kopajo v dnarju. Točno to je potrebno vprašat lastnike vseh lokalov, ki brišejo račune in avtomehanike, ki te gledajo čudno, če vprašaš za račun....točno tem je potrebno postaviti ta vprašanja
Niko_K_
# 25.01.2012 ob 22:32
Definitivno življenje NIMA CENE.

Je pa nekaj drugega. Če ne bi plačali, kirurg ne bi prišel in otrok ne bi preživel. Kar je grozno!
tracer
# 25.01.2012 ob 22:22
Sedaj vsi trobijo, kako je vsako življenje neprecenljivo in se ga ne da ovrednotiti z denarjem (to drži)... ko bodo pa hoteli povišati prispevek, bo pa ogenj v strehi, takrat pa nobeden ne bo pomislil na solidarstvo, ampak na svoj žep :)
Bistvo problema je to, kar je napisal 7up. Dejstvo je, da se denar v zdravstvu razsipa, kot da bi ga bilo preveč, pa tu ne mislim na plače zaposlenih, ker so nizke, ampak pri javnih naročilih, tam pa vemo da dobavitelji živijo na veliki nogi.
tetka
# 25.01.2012 ob 21:58
Prav na teh primerih se vidi ta razlika med socialističnim sistemom, ki ni delal razlik in je bilo vse solidarno in pa kapitalističnim, kjer je vsak otrok pač ekonomska računica, če ni dovolj bogat ali pa ni ekonomsko sprejemljivo njegovo zdravljenje, se ga ne zdravi, ...in ko folk pride do te točke se šele zave te razlike v razmišljanju ...mi bi radi in eno in drugo,...to pa ne gre.....
7up
# 25.01.2012 ob 21:54
Ta članek je ena sama manipulacija,..

Problem tega izraelskega kirurga je bil, da je delal brez licence in posle dobival na podlagi dogovora, ki je človeku, ki je zanj lobiral omogočil zaslužek v izraeski bolnišnici. Ta zadnji del je čisti primer korupcije.

Za isti denar za katerega je operiral omenjeni zdravnik, bi lahko delala dva primerljivo vrhunska nizozemska strokovnjaka.

Tistim, ki pa meni, da denar ni pomenben in ovira mu predlagam, da ga lastnega nakaže direktno bolnišnicam,.. vsi mu bomo hvaležni.
roxdegabba
# 25.01.2012 ob 21:54
@majakarneki: Hehe, tvoj predlog zelo zelo dobro ilustrira pripravljenost posameznika, da dejansko deluje v skladu z mantro "življenje je neprecenljivo". V resnici se niti manjši meri udobja nismo pripravljeni odreči v imenu reševanja življenj. Bravo za ta primer :-)
tetka
# 25.01.2012 ob 21:54
Kako lahko mamice mislijo, da bomo na državne stroške operirali njihove otroke ????????
Najprej naj te mamice pljunejo 100 000 € , pa kaj mislijo vsi, da smo v socializmu ali kaj....
Operacija toliko stane in zakaj bi iz solidarnosti jaz plačeval prispevke za zdravstvo, da bo neka mamica imela operacijo svojega sinčka....
ODIN_SLO
# 25.01.2012 ob 21:49
Ceno ni možno postaviti na nobeno življenje, ne otroško in ne katero koli drugo. Seveda dvomim, da bi mamica, ki je podala takšno izjavo, izjavila kaj podobnega, če bi šlo za brezdomca in kirurga na pro bono kliniki.
melanholik
# 25.01.2012 ob 21:45
roxedgabba

Se strinjam. Seveda je za svojce vsako življenje neprecenljivo, ampak na sistemski ravni je določeno vrednotenje nujno, če želimo sprejemati racionalne odločitve o razporeditvi sredstev.
majakarneki
# 25.01.2012 ob 21:42
Predstavljam čudežni načrt za rešitev več kot 100 življenj na leto (to vključuje za slab razred otrok) preprečitev velikega števila invalidnosti in ogromne prihranke: Vsi se eno leto vozimo le z javnim prevozom!

Čeprav se predlog zdi banalen so opisane koristi zelo realne. Toliko o tem, da je udobje večine bolj pomembno od življenj posameznikov.
viamare
# 25.01.2012 ob 21:34
visoki

res je, tudi drugi rešujejo življenja. Je pa tudi res, da jih potem pripeljejo k zdravnikom, oni pa po najboljših močeh pomagajo. Problem je, da so delo pri nas do dobra razvrednotli. Če je kriza, je kriza, samo naj bo potem za vse. Če so pri nas nekateri zdravniki podcenjeni (tisti, ki niso dermatologi, plastiki...,ki imajo možnost boljšega zaslužka v zasebnih ambulantah) pa naj bodo deležni vsaj spoštovanja javnosti, to si zaslužijo!
roxdegabba
# 25.01.2012 ob 21:26
Neoliberalističen odgovor na to vprašanje je jasen. Za ekonomijo je otrok vreden BDP per capita krat pričakovana življenjska doba, ali pa povprečna dodana vrednost na zaposlenega krat dolžina delovne dobe. Druga številka bi dala nekoliko višji znesek zaradi prisklednikov pač.

Je pa s temi številkami tako, da takoj ko si kdo drzne reči, da otrokovo življenje ni neprecenljivo, ga dežurni dušebrižniki raztrgajo. Pa vendar je racionalen človek, ki se zaveda, da so resursi pač omejeni, prisiljen k temu, da tehta med koristnostjo različnih stvari, ki jim lahko resurse nameni.

Če dam en banalen in zelo poenostavljen primer: Operacija tega otroka je stala en milijon in mu je sicer rešila življenje, vendar bo otrok vse življenje omejen. Če hipotetično predpostavljam, da obstaja drug poseg, ki sicer ne reši življenja, a otroka, ki ga je bolezen obsodila na življenje v invalidnosti, te invalidnosti reši in ta tako postane polno zmožna oseba - komu denar nameniti? Ali je bolje imeti v družbi dva invalida, kot eno polno zmožno osebo?

To, da je otrokovo življenje neprecenljivo je dušebrižniška propaganda, ki zelo lepo zveni, a je zelo daleč od realnosti. Tisti, ki morajo tovrstne odločitve sprejemati, se tega zelo dobro zavedajo in njihovega dela jim niti najmanj ne zavidam.
viamare
# 25.01.2012 ob 21:24
Dr. DOLENC je že eden, od njega in njegovega sodelovca se je učil tudi zelo dobri in malo samovšečni kirurg ARDEBILI in še jih je. Je pa nekdanji predstojnik plastike že pred leti odšel v Trst, seveda za boljše plačilo. Naši kirurgi so dobri ( vsaj stara garda ), nekateri mladi bojo šele ratali dobri, ampak za 2500 euro ( toliko dobi kirurg s 40letno delovno dobo brez dežurstev) pa nevem, če bo kateri mlad kirurg hotel kle delat + nosti zelo visoko odgovornost in maltretiranje medijev in javnosti o bogovih o belem itd.
visoki
# 25.01.2012 ob 21:21
ne samo oni rešujejo človeška življenja,kolliko jaz vem rešujejo tudi reševalci,porodničarji gasilci,policisti itd ,če bodo hoteli vsi plače take kot doktorji potem smo pa na psu.kot drugo nihče ni govoril o ceni življenja ampak o provizijah in mimo vrstah v zdravstvu zato novinarji ne menjajte teme
data22sf
# 25.01.2012 ob 21:18
viamare
Je pa res, da g. kirurg Mishaly dobi za ENO operacijo PLAČILO, KI JE DVAKRATNA MESEČNI PLAČI NEVROKIRURGA, PLASTIKA,... Pa naj mi nekdo pove, ali ne nosijo tudi ti kirurgi enako velike odgovornosti, da ne govorimo o tem ali se da oceniti v denarju življenja pacientov s poškodbami možganov, hrbtenice, opeklin, itd.

Koliko pa je mesečna plača nevrokirurga, plastika..., ki pri dejansko opravlja operacije na nivoju dr. Mishala?
cbidnas
# 25.01.2012 ob 21:14
@ AnnoZero
Imeli smo kirurga, ki je za 2000eu/mesec operiral otroke. Pa je šel v Leiden operirat za višjo plačo.

Tipični arogantni slovenski manager (direktor bolnice) v vsej svoji aroganci ne bo nikoli privoščil boljše plače domačemu delavcu, ker "si jo ne zasluži", tujca pa nikoli ni problem plačat...

Pred časom, ko so se zdravniki v Slo. z grožnjo stavke borili, da jim politiki ne bi znižali !!!! plač oz. dodatkov pri plačah, se je 9/10 komentatorjev, napumpanih s strani medijev, tukaj zgražalo, češ, kako si zdravniki sploh drznejo, če jim kaj ni prav, pa naj grejo v tujino, ker zunaj na zahodu so zdravniki baje itak manj plačani kot pri nas. Tale možakar je točno to naredil in sedaj medijem spet nekaj ni prav, dotične operacije pa nas stanejo nekajkrat več.
cgn
# 25.01.2012 ob 21:12
za tajkuna zidarja ni problema najprej je zlorabil zdravstvo ko je zidal in bil preplačan, seveda je tudi kdo od zdravstva imel kaj od tega, potem pa še zanj ni vrste kot za ostale smrtnike
data22sf
# 25.01.2012 ob 21:09
Ali se je morda kdo od zavistnih birokratskih preračunljivcev vprašal kakšen strošek predstavlja državi oseba, ki ima kakršne koli zdravstve omejitve, otroci, ki nebi bili strokovno oskrbljeni, bi jih gotovo imeli. In mati, ki je podala zgornje izjave, še kako držijo.
zorozoro
# 25.01.2012 ob 21:09
NOVINARJI = MRHOVINARJI = KRIMINALCI Stalno pljuvanje medijev, laganje o bajnih plačah, bedasta posploševanja in ostale novinarske bedastoče bodo nagnali vse dobre zdravnike daleč stran iz Slovenije .. Pol nas pa lahko zdravijo sam še te "raziskovalni" FDVjevski novinarčki ....

Če bi ta izraelc znal slovensko in bi prebral, kaj ta novinarska drhal (predvsem komercialna tipa 24kur, oddaja Svet...) zganja v SLO, ga nikoli več ne bi bilo...
viamare
# 25.01.2012 ob 21:03
Jasno je, da se otrokovo življenje ne da oceniti v denarju, to je nehigienično in nemoralno. Otroci morajo dobiti oskrbo in to kar najboljšo!

Je pa res, da g. kirurg Mishaly dobi za ENO operacijo PLAČILO, KI JE DVAKRATNA MESEČNI PLAČI NEVROKIRURGA, PLASTIKA,... Pa naj mi nekdo pove, ali ne nosijo tudi ti kirurgi enako velike odgovornosti, da ne govorimo o tem ali se da oceniti v denarju življenja pacientov s poškodbami možganov, hrbtenice, opeklin, itd.
Majster
# 25.01.2012 ob 20:58
Kot sm že jz prej rekel, cena takih operacij ni tko visoka, glede na to, da je bil to njegov honorar skozi neko obdobje, ta otrok bo pa najverjetneje živel, imen dovolj normalno življenje, se razvijal, neprecenljivo.
Eska
# 25.01.2012 ob 20:52
To je napaka v naslovu in v podajanju vsebine, ker zdravje otroka ni bilo neposredna vsebina izmenjave mnej, pač pa plačevanje v neurejenih odnosih in nenavadni zneski v primerjavi z drugimi tveganimi in odgovornimi deli.
Franc Pijanc
# 25.01.2012 ob 20:51
@Mazni - 1A, bolš nebi mogel povedat.

@Nikec3 - ti pa govoriš kot nek birokrat, ki so mu pomembne zgolj številke,
ter to da računica "štima"

Kaj je sploh loh vredno več kot človeško življenje?
AnnoZero
# 25.01.2012 ob 20:47
Imeli smo kirurga, ki je za 2000eu/mesec operiral otroke. Pa je šel v Leiden operirat za višjo plačo.
Računica...
fructal
# 25.01.2012 ob 20:47
Mediji so glavni krivec, ki problematizira te zadeve... Zaradi medijev bodo ljudje umiral, ker zdravniki in kirurgi ne bodo upalli operirati. MEDIJI so zlo naše družbe. Ubogi kirurg se je namreč zlomil zaradi medijev.
miroslav
# 25.01.2012 ob 20:42
sm že napisal pa bom še enkrat-res upam da ne zna slovensko ta zdravnik, ker tako vsaj ne razume trapastih člankov v trapastih časopisih...
tureavanture
# 25.01.2012 ob 20:42
Glede na tveganje ki se mu kirurg izpostavlja, to ni ne vem kako veliko. Plus tega je še iz Izraela in potni stroški tudi nekaj stanejo.
Pa tudi naša država te olupi z davki, tako da ne vem koliko mu ostane.

Raje njemu denar za dobro opravljeno delo, kot Janši celo slovenijo, ker bo vse zasral! :)
komentiram
# 25.01.2012 ob 20:39
Sistem to dopušča izključno z namenom ustvarjati pogoje za določene ljudi in "izbrance"... In ker ima ta peščica dobesedno monopol nad zdravstvom, se dogaja pomanjkanje zdravnikov in dvigovanje cen za "banalne" primere...

Zdravstvena zavarovalnica pa je leglo kriminalcev...
Mazni
# 25.01.2012 ob 20:38
Ko boš ti mel otroka, ne boš potegnil črte.
RagezMasteR
# 25.01.2012 ob 20:37
On je usaj pršu do keša na pošten način.
Nikec3
# 25.01.2012 ob 20:36
"Kako lahko kdo postavi ceno otroškemu življenju?"

Ne more je. Kljub temu pa je računica jasna. Več denarja daš v zdravstvo več je možnosti, da nek osebek preživi. Problem je, ker je nekje potrebno potegniti črto, koliko denarja smo pripravljeni dati.
Kazalo