Zdravje

Poudarki

  • Bo pomagal predsednik države?
  • Kenda Marušičeve poteze razume kot napad na zdravnike
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 16 glasov Ocenite to novico!
Rajko Kenda
Rajko Kenda, strokovni direktor Pediatrične klinike in predsednik zdravstvenega sveta, ministra Dorjana Marušiča opozarja, da bo brez pogajanj zdravstveni sistem zapadel v velike težave. Foto: MMC RTV SLO
       Ustvarili bomo jez, za katerim se bodo nabirale množice bolnih, nesrečnih bolnikov, nekateri bodo medtem celo umrli. Gre za plaz, za katerega v tem trenutku še ne vemo, koliko ljudi bo pokopal pod seboj.       
 Rajko Kenda, predsednik zdravstvenega sveta
VIDEO
Kenda predsednika opozarj...

Dodaj v

Kenda: Nekateri nesrečni bolniki bodo celo umrli

"Minister, ki reformo začne z napadom na zdravnike, obsojen na propad"
3. avgust 2010 ob 16:15
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Bela stavka" zdravnikov bo ogrozila zdravstveni sistem, zato morajo zdravniki in vlada znova za pogajalsko mizo, v pismu predsedniku Danilu Türku piše Rajko Kenda, predsednik zdravstvenega sveta.

Pogajanja so nujna, da bi "preprečili grozeči scenarij v zdravstvu", je prepričan Kenda. Zapisal je, da bodo zdravniki sicer zagotavljali neprekinjeno dežurno in urgentno službo, redno delo pa bo verjetno močno okrnjeno.

Vsi (res) za bolnika?
"Ustvarili bomo jez, za katerim se bodo nabirale množice bolnih, nesrečnih bolnikov, nekateri bodo celo umrli. Gre za plaz, za katerega v tem trenutku še ne vemo, koliko ljudi bo pokopal pod seboj," je še zapisal. Poudaril je, da čeprav vsi - vlada, zdravniki in zavarovalnica - trdijo, da v ospredje postavljajo bolnike, pa je "videti, da je v središču zgolj zato, da na njem lomimo kopja".

Napad na zdravnike je propad reforme
Kenda priznava, da zdravstvo nujno potrebuje reformo in da je zdravstveni sistem nujno optimizirati, tudi z reorganizacijo dežurne službe, a hkrati opozarja, da je vsak minister, ki reformo začne z "napadom na zdravnike" in želi reformo izpeljati med stavko zdravnikov, obenem pa pričakuje njihovo sodelovanje, "skupaj z reformo obsojen na neizbežen propad".

Zdravnike razjezila novela zakona o plačah
Znano je, da je Fides pretekli teden vložil izjave o nesoglasju za opravljanje dodatnega nadurnega dela, za kar so se odločili, potem ko je državni zbor na predlog vlade ob nasprotovanju sindikatov sprejel novelo zakona o sistemu plač v javnem sektorju, s katero se je med drugim znižalo plačilo dežurstev. Ta ukrep je najbolj prizadel zdravnike, saj je veliko številu nadur zaradi pomanjkanja zdravnikov med stroko običajno.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
galoper
# 05.08.2010 ob 16:03
Vsebina, izražena v naslovu meče tako slabo luč na avtorja, da bi ga morali odstraniti iz zdravstva.
opat
# 05.08.2010 ob 00:00
Prav imate, na zdravstvo se ne spoznam najbolje, je pa res, da je nemogoče biti dober zdravnik in še dober oče hkrati.
delicate4U
# 04.08.2010 ob 14:24
Charlotte, 3. avgust 2010 ob 18:26
"A obstaja kaka internetna stran, na kateri so navedene okvinre plače ...."

Vezano na to iniciativo, ki je sicer povsem na mestu, bi vas opozoril na zelo zamegljeno situacijo glede plačil v zdravstvu. Zdravniki imajo svoje redne službe, za katere krožijo neki podatki o tem koliko zaslužijo na uro. Dežurstva niso v redni plači - o vrednotenju in plačevanju le teh ne bom izgubljal besed, je bilo že veliko povedanega in bo potrebno pošteno "preorati teren". Mnogi zdravniki imajo s.p., katerih bilance so očem skrite. Se sploh zavedate kakšne "podjemne" pogodbe sklepajo z raznoraznimi inštitucijami, med drugim tudi ZZZS. Kot eksperti svetujejo ZZZS za takšne tedenske urne kvote, da ne veš kam jih zbašejo poleg vseh ostalih rednih zaposlitev in pogodb. Teden ima toliko ur, da bi vam zastal dih, če bi vedeli.

Pri tem pa v organizacijah redne zaposlitve še vedno ni nadzora prisotnosti na delovnem mestu.

Mizerija javnega zdravstva !
arheopteryx
# 04.08.2010 ob 11:00
Opat: "Takih je pri nas zelo malo."
Se ne strinjam z tabo. Razen če misliš, da je dober zdravnik tistim ki zastonj gara, sprejema pljuvanje po njem in njegovi stroki od ljudi, ki nimajo blage veze o zdravstvu, je le malo doma in ima malo časa za svoje bližnje in otroke, trpi za kronično utrujenostjo na koncu pa mu razpade še družina. Samo da bodo nezadovoljni pacienti, ki mislijo da je vse zastonj in da morajo imeti vse takoj, zadovoljni?
opat
# 04.08.2010 ob 10:50
Biti zdravnik, ne pomeni uspešno zaključiti medicinsko fakulteto in se zaposliti v zdravstvu, kot si velikokrat napačno interpretirajo tisti, ki so tam zaposleni. Biti zdravnik predvsem pomeni v resnici zdraviti ljudi. Takih je pri nas zelo malo. Težava nastopi, ko je potrebno zvišati plače ali dodatke vsem 'zdravnikom', jasno tudi tistim, ki si tega sploh ne zaslužijo.
Najbolj zanimivo je pri vsem tem dejstvo, da je pri nas celo nekaj zelo dobrih in uspešnih zdravnikov, vendar se ti ukvarjajo predvsem s svojim poslanstvom in predanemu delu kar pa je daleč od tega, da vztrajno iščejo vire lastnega zaslužka in neumornega prepričavanja za lastno korist tistih, ki jih ne razumejo. Največkrat so najglasnejši 'zdravniki' tisti, katerih trud za okrevanje in zdravljenje do bližnjih je siromašen ali celo jalov.
diax
# 04.08.2010 ob 09:29
ReslpsaLoquitur: ''Joj kakšna hipokrizija! Nekateri bolniki bodo celo umrli, ker mi ne bomo delali. Pa komu ste dali prisego Hipokratu ali hipokritu.''

Hehe, komentar tedna!!!
papiga
# 04.08.2010 ob 08:49
In še to. Ljudje umirajo tudi sedaj. Prvič zato, ker smo pač umrljivi. Kar se pa tiče prispevka k umrljivosti zdravništva,pa le-ta ni zanemarljiv. Zaradi domišljavosti,napuha,neznanja (Maribor-tisti otrok) in nesposobnosti ter prepričanja, da pač bo že Zbornica stvar "uredila".
Ni glih za izsiljevanje družbe, se mi zdi, ta nivo, ki ga živi naše zdravništvo zadnja leta.
opat
# 04.08.2010 ob 08:46
Raje crknem, kot pa, da plačam pregled pri takih 'zdravnikih'. Pri meni so izgubili ves ugled in dostojanstvo. Ne dam več tolarja za zdravstveno zavarovanje. Sem si posadil zeliščni vrt. Ne rabim snobov, da se mi dotaknejo zdravje!
papiga
# 04.08.2010 ob 08:45
Plačna reforma ni napad na zdravnike. Dejstvo je, da so ti tisti, ki bi teh nekaj odstotkov najmanj čutili od vseh, ki so že in tistih, ki bomo-bodo tudi morali na to pristati.
Ne more biti ene skupine ljudi, take, ki to družbo v bistvu stane največ, ki bi imela same bonitete, vse malo slabše, vsak prispevek skuposti, da bi družba kot celota bolj uspevala, bi jo pa obšel.
Zahtevati od drugih, brezsramno lahko rečem, da oni si pa to ne pustijo, ja v redu, družba ima tudi druge instrumente. Do sedaj vam nihče ni postavil vprašanja praktično brezplačnih specializacij, ko se na račun javnih zavodov specializirate potem pa to "oddelate" v 2-3 letih.
To je smešo. Specializacija kirurga stane čez 300.000 eurov. Subspecializacije gredo v miljone. Tudi to je naš denar. Pa se nikoli ne bunite,da tega ne boste vzeli, takrat, ko odidete
s koncesijo in programom, ki ga vzamete javnim zavodom v koncesionarske vode.
Da se razumemo, spoštujem vse zasebnike, ki so dobesedno na trgu in morajo biti dobri, o koncesionarjih pa zaradi dobsedno maipulacije s pacienti in sodelavci pa imam tako mnenje, da ga raje ne zapišem.
rabbit
# 04.08.2010 ob 01:04
...kje je pa zdravniska etika? V kuverti denarja?
schawlly
# 03.08.2010 ob 22:15
Najbolj se mi smili tisti dohtar ki v oddaji "Na zdravje" šlata Jasno Kuljaj za rit!
proofreader
# 03.08.2010 ob 21:22
Ne zamenjujmo nadurnega dela in dežurstva, med katerim se pretežno spi.
arheopteryx
# 03.08.2010 ob 20:39
Chharlotte@Če delim svojo neto plačo (skupaj z prevozom in malico!) z urami zaslužim 7,5 eura na uro. Za kirurga specializanta vem da je cca. 10 eur.

V to ni vštet čas, študija in dela na domu!

Hvala za komentarje. Za take paciente se res splača truditi. Vsak neizobražen zidar zasluži več na uro!
IIJA
# 03.08.2010 ob 20:23
ŠE ENKRAT bom napisal, kar sem pred časom že pisal.
Imam veliko prijateljev in prijateljic.
Veliko med njimi jih dela tudi v zdravstvu. So recimo zdravniki.
Tako kot vsi ostali delovni ljudje so tudi oni prišli v situacijo, ko so bili na vrsti za razna dežurstva, terensko delo, hodli devat injekcije ipd, ...
Ampak glej ga zlomka, odločili so se da je nočno delo, nočna dežurstva, patronaže, al kako se temu že reče slabe. Slabe v smislu razdvajanja družine, pomanjkanja prostega časa, preoremenjenosti, ipd,...
Ni minilo leto dni, od kar so mi prijatelji "jamrali" kako neznosno je to delo, da moraš kot izobražen zdravnik skakat po hribih sredi noči in devat starim mamam injekcije in merit pritisk; za to pač niso hodli tako dolgo v šolo. Pa da ne bo kdo v tem trenutku pomislil, da imam v mislil le eno osebo. NE govorim o populaciji mladih zdravnikov.
Za take stvari so medicinske sestre, sej znajo pritisk merit in injekcije devat. A ne? Res je!.
NO,.... in ni minilo leto dni, ko so ti frajerji imeli vsak svoj s.p. in cele noči okoli skakal in starim mamam pritisk merili, ker SE TO SPLAČA.
Še danes imajo vsak svoj s.p.
KAKO ZADEVA POTEKA.
8 ur v bolnici ali malo manj, ker je treba tud malo dežurat. Pol pa hitro okoli v patronažo da se še prek s.p.-ja neki zasluži.
Pa glej ga spet istega zlomka njihovi s.p-ji prinašajo lepše denarce kot redna služba.
MENE PA ZANIMA NASLEdnje a ne morem več pred svoje kolege, ker bi jim verjetno povedal tisto zgodbico o ženski in psu, ki jo vsi poznamo.
KJE so sedaj tiste družinske vrednote in ostale tako z vaše strani opevane vrednote, ki ste jih na začetku tako izpostavljali (beri na začetku kaj sem napisal, zakaj ne nočno delo, zakaj ne patronaže, ect, ect)?
NI JIH.
SEDAJ IMATE DENAR!

LP

P.S. pa še kdaj bom spet bkaj napisal, da bralci ne pozabite. Sej vem, vsak pač ne pozna veliko zdravnikov.
fakin
# 03.08.2010 ob 19:45
Kaj pa Preventove delavke,ki so delale dva meseca brez plačila, psihično uničene na koncu z živci ,naj jih sedaj še zdravniki zavrnejo?Kaj menite o tem krvnik dr.Kenda?
Sorcier
# 03.08.2010 ob 19:41
Bolje bi bilo da bi zdravniki priznali, da je hipokratova prisega prvi kartelni dogovor v zgodovini.

7. da ne bom rezal ljudi, ki trpe za kamni, marveč da jih bom prepuščal delovnim možem, ki jim je ta stvar poklicno opravilo;

Delitev dela med kirurgi in zdravniki ceprav so oboji znali stvar ustimat. (takrat je bilo eno in isto) Sam jih je bilo prevec zato so umetno ukinili konkurenco. Stvar je dokazana, tko da je ta prisega temelj zla. Hipokratova prisega je nastala po Hipokratovi smrti, vzrok pa najdemo v 7. tocki. Posledice pa cutijo pacienti in prazna blagajna.
Charlotte
# 03.08.2010 ob 19:11
ResIpsaLoquitur, s kje veš, da dobijo 1750€? Mi teži, ker ljudje kar ''vedo'', kolikšne so plače od ne vem koga vsega, dejansko so pa slišali to informacijo od prijatelja od sestre od strica od sestrične od enega drugega prijatelja, dejansko pa nihče ne ve, kolikšna je realna plača. Me samo zamina...
ResIpsaLoquitur
# 03.08.2010 ob 19:05
Če prav razumem, bodo pustili ljudi umirat, kot opozarja vrli dr. Kenda, zaradi znižanja plačil za dežurstva. In menda za en vikend dežuranja lahko dobijo tudi 1750 evrov. Pol plače predsednika vlade. Razumi kdor more.
Lyn19
# 03.08.2010 ob 18:46
brez srca
dusan21
# 03.08.2010 ob 18:34
Kot je že nekdo dejal - celotna družba se bo morala streznit in spoznati, da živimo v kapitalizmu - žal.
A dejstva so pač dejstva.
Ne moremo pričakovati, da bo nekdo v kapitalizmu delal brezplačno.
Kar se pa Hipokratove tiče, je pa vsaj v enem delu že davno preživeta in za na smetišče zgodovine.
Kar lahko pričakujemo od zdravnikov je prijazen, skrben človeški in profesionalen poklicni odnos do vsakega pacienta.
Ne moremo pa pričakovati od zdravnikov, da bodo oni sami rešili vse probleme v našem zdravstvu.
Marsikomu - zlasti senzacionalističnim novinarjem so bili zdravniki že kar nekaj časa " v želodcu ", ko so senzacionalistično prikazovali bruto dohodke posameznih - izstopajočih primerov, ki so dejansko delali celo preko svojih človeških zmožnosti.
Noben od teh novinarjev ni nikoli preveril, še manj pa javnosti predstavil, da so bili ti izjemni primeri dejansko posledica rednega dela in dodatnih dežurstev. Seveda je posledično po delovnem mesecu, ki je imel lahko skupno tudi cca 300 delovnih ur tudi plača relativno visoka.
Morda bo šele zdaj, ko bodo zdravniki delali " normalen " delovni mesec javnost enostavno spoznala, da je dejansko zdravnikov kakorkoli obračamo - premalo.
Če pa nekdo pričakuje, da bodo zdravniki delali na enak način kot v socializmu pred 40.leti, bo moral pač kolo časa zavrteti nazaj ali pa se sprijazniti s sistemom, ki ga zdravniki niso sami želeli ampak jim ga je vsilila družba.
Bojim se le, da bo nekaterim našim vrhunskim zdravnikom zaradi poltizacije v zdravstvu " počil film " in bodo za boljšim dohodkom odšli v druge evropske države, kjer jih bodo realno še bolje plačali in - predvsem cenili.
gula
# 03.08.2010 ob 18:26
Ja seveda Hupokrat pa v jok......
Charlotte
# 03.08.2010 ob 18:26
A obstaja kaka internetna stran, na kateri so navedene okvinre plače zdravnikov (z dodatki za napredovanje, dežurstva,...)? Po mojih podatkih dobijo sekundariji/specializanti cca 800 - 900€ na mesec.
Če potegnemo črto: 6 let študija te preživljajo starši (+ študentsko delo med počitnicami, ki pa zaradi izpitov velikokrat ni mogoče, med šolskim letom so možnosti za zaslužek ob študiju samo še manjše), pol leta za strokovni izpit, 5 let specializacije (recimo 900€ na mesec). Da v skupno 11-12 letih dobiš 54K, če delaš vse mesece brez dopusta... To ZAME ni ravno tak luksuz, o katerem vsi (na pamet) govorite. Nekdo, ki konča faks po 3-5 letih, po mojem mnenju dosti bolj profitira kot nek medicinec, ki 90% življenja preživi za bukvami / na kliniki / v službi. Sicer pa več kot vložiš v izobraževanje, več si zaslužiš. Zato bi res prosila koga, ki ve, koliko natančno znaša urna postavka zdravnika. Da ne bomo ravno govorili na pamet...
Triomidva
# 03.08.2010 ob 18:24
Pa še nekaj, Kenda je super. Pač reče bobu bob, ne bo te nalagal kot naši politiki. In zarad tega ga pljuvate. Bi bilo boljše. če bi tako kot Jankovic lagal in zavajal, bi mu pa ploskal.

Biti iskren in realen v Sloveniji... jaz dam samo kapo dol pred njim.
Triomidva
# 03.08.2010 ob 18:21
Zoro27, ocitno nisi zdravnik, da mislis da je vse to krasno in cudovito in z rozcam postlano.
Kot sem pisal ze kak teden nazaj, v vecini primerov je to tezko delo, stresno in fizicno ter psihicno naporno (ja, seveda, lahko tut ni, samo to je bolj izjema kot pravilo).

Sej ne recem, zdravstveni sistem ni slab in nefunkcionira, sam so za to zdravniki večinoma najmanj krivi. 90% njih.

So pa krasen strelovod, menedzerji so unicili ne vem koliko slovenskih podjetih, politiki in župani nam lažejo, kradejo (mogoče tudi bolhe jedo), vsak gradbenik, ki ti bo prišel zidat, bo samo razmišljal, kje bi te ukradel, a ti boš pa stresel jezo na prvega zdravnika ki ga srečaš ( verjami, ta ki bo obravnaval tebe, je z veliko verjetnostjo uboga para, ki za minimalno 23 let šolanja vleče svojih 1300 evrov (brez dežurstev). ZAKON!
rush1
# 03.08.2010 ob 18:20
Sem mel sam izkušnje z dežurnim zdravnikom. Pripeljal sem mamo zvečer v zdravstveni dom, ker je imela hude glavobole in še bruhala je. Pa pride dežurni ven iz ordinacije pa me začne nadirat, da to ni nujen primer in da on gre nazaj spat. Tako sem moral mamo odpeljati v najbližjo bolnišnico. Toliko o uslužnosti dežurnih zdravnikov.
vonko
# 03.08.2010 ob 18:11
Vzet zdravnikom, dat politikom, direktorjem in stečajnim upraviteljem in živela zdrava Slovenija!
paver
# 03.08.2010 ob 18:06
Zdaj bo tako: če ne moreš pplačat pa crkni!
Zoro27
# 03.08.2010 ob 18:05
Triomidva, očitno si zdravnik oz. delaš v zdravstvu. A se ti zdi da je pošteno in pravično, da ti višajo plačo ljudje, ki mesec preživijo s 500€? Toliko zaslužiš z nekaj dežurstvi.
To, da vam ne višajo plač še ne pomeni, da niste spoštovani. Tudi ljudje v ostalih panogah delajo nadure in to niso nadure, ko lahko v službi kdaj tudi malce zadremaš.
pisoJ zorbotit
# 03.08.2010 ob 18:04
1. noben ni DOLŽAN delati VEČ kot mu določa pogodba o zaposlitvi in/ali interni pravilniki, če pa ŽE naj bo za opravljeno DODATNO delo, ustrezno PLAČAN.

2. smo globoko v TURBO - kapitalističnem sistemu, ki že zaudarja po gnilobi, a hkrati bi radi imeli SOCIALISTIČNI zdravstveni sistem!?

Skregano z logiko!

Prof. Kenda zgolj ilustrira, kaj se lahko zgodi, pa naj vam/nam bo všeč ali pač ne.
paver
# 03.08.2010 ob 18:04
ZAKAJ primanjkuje zddravnikov?
Zoro27
# 03.08.2010 ob 18:02
Krasna izjava... To je predsednik zdravstvenega sveta? Sramota svoji stroki...
kritizer
# 03.08.2010 ob 17:58
Morda bo umrl celo kakšen bolnik manj, če ne bodo delali vsi zdravniki.

zaz1 -
Če lahko delaš 12 ur za 5000 EUR, lahko delaš to isto tudi za 4500 EUR. Menda ti za hrano ne zmanjka...
uhuru
# 03.08.2010 ob 17:57
Sram jih je lahko barabe nemarne.
Triomidva
# 03.08.2010 ob 17:55
jaz nism prekršil te prisege, pa me nihče izmed vas nima več v čislih...
Triomidva
# 03.08.2010 ob 17:53
Prisežem na Apolona Zdravnika in Asklepija in Higiejo in Panakejo in na vse bogove in boginje ter jih kličem za priče, da bom to prisego in to pogodbo izpolnjeval po zmožnosti in presodnosti:

1. da bom moža, ki me je izučil v zdravniški vedi, spoštoval kakor lastne starše in da bom delil z njim svoj preužitek ter mu pomagal, če bo v stiski;

2. da bom njegove sinove cenil kakor rodne brate in jih naučil svoje umetnosti, če bodo želeli pridobiti si jo, in to brez plačila in pismene pogodbe;

3. da bom strokovna navodila in predavanja in sploh vso učno snov preoddajal samo svojim sinovom, sinovom svojega učitelja in učencem, ki so po pogodbi zavezani in zapriseženi na zdravniški zakon, drugemu pa nikomur;

4. da bom dietična načela po svoji vesti in vednosti uporabljal v prid bolnikov ter odvračal od njih vse, kar bi jim utegnilo biti škodljivo in nevarno;

5. da ne bom nikoli nikomur - tudi ko bi me prosil - zapisal smrtne droge ali ga z nasvetom napeljeval na tako misel; prav tako ne bom nobeni ženski dal pripomočka za uničenje telesnega ploda;

6. dal bom svoje življenje in vedo svojo varoval vseskozi neomadeževano in pošteno;

7. da ne bom rezal ljudi, ki trpe za kamni, marveč da jih bom prepuščal delovnim možem, ki jim je ta stvar poklicno opravilo;

8. da bom v sleherno hišo, kamor me bodo klicali, stopil samo zaradi koristi bolnikov ter da se bom vzdrževal vsake zavestne in pogubne krivice, posebno pa spolnega občevanja z ženskami in moškimi osebami, svobodnimi in sužnji;

9. da bom molčal o vsem, kar bom pri izvrševanju prakse ali tudi izven nje videl ali slišal o življenju in vedenju ljudi in česar ne gre obešati na veliki zvon, ker sem mnenja, da je take reči treba ohraniti zase kot (poklicno) skrivnost. Če bom torej to prisego vestno izpolnjeval in je ne bom prelomil, naj mi bo dana sreča in blagoslov v življenju in poklicu, da me bodo vsi ljudje imeli zmeraj v čislih, če pa jo bom prekršil in postal krivoprisežnik, naj me zadene nasprotno!
Petrasa
# 03.08.2010 ob 17:51
podkupljiva mafija, ne pa zdravniki.

Najbolje 'uvoziti' nove potem pa naj se stari d....
Jullia
# 03.08.2010 ob 17:29
kaksno izsiljevanje prosim, je to? sramota! in taksni profili naj bi zdravili ljudi. Kje je Hipokratova prisega tule?
miroslav
# 03.08.2010 ob 17:27
zaz, misliš letno delavsko plačo? kako ima lahko toliko zdravnikov višjo plačo od pahorja čeprav ravno ti delavci z delvsko plačo plačujejo oba? a to se ti zdi ok?

gre za razmerja. in to kar je problem, je da si na plečih mladih zdravnikov, ki niso plačani bogvekako avtomatično ostali izboljšajo položaj za podoben odstotek-zdej pa pomisli kaj pomeni 20% pri 1500 in kaj pri 5000.
domobrán
# 03.08.2010 ob 17:15
V neokomunizmu življenje ni vredno nič.
miroslav
# 03.08.2010 ob 17:09
če si vplačam coris in imam mednarodno kartico se lahko tem gospodom tudi izognem v tem času-v kolikor ne gre za večje težave... še posebej v naši državi, ko si takoj čez mejo.
zaz1
# 03.08.2010 ob 17:04
Dejte no enga od vs bi rd vidu delat vsak dan 12 ur za delovsko placo. Pol bodte pa pametni.
bobko1
# 03.08.2010 ob 17:01
ta izjava bi se pa lahko našla na sodišču ! O kje bom jemal,da bom bogatim dajal ?
Ovca
# 03.08.2010 ob 16:56
Pa so normalni al kaj...? To ni več za verjet kam to pelje. Zgleda je res večina dohtarjev tam sam še zarad dnarja noben zarad tega ka bi rad pomagu ljudem...

Žalostno kam smo prišli.

Lp.
ResIpsaLoquitur
# 03.08.2010 ob 16:55
Skratka, pozabite na zdravnike, krepite naravno odpornost, telovadba, skrb za primerno telesno težo, pa domača zelišča in kot so včasih rekli hipiji: Živi hitro, umri mlad, da boš lepo truplo.
Sicer pa - pri tako poživljajočem pokojninskem sistemu, ki se nam obeta, bomo tako vsi večno mladi in delovni....
Posankka
# 03.08.2010 ob 16:41
Zdravniki si to pač lahko dovolite, ker mislite da ste bogovi v belem. In to dobesedno!
Ogromno ljudi, tudi v javnem sektorju za nadure niti plačni niso ali pa le minimalno, vendar nimajo moči zdravniškega ceha za izsiljevanje, da bi dosegli nek dogovor.

Vsak umrli bolnik bo umrl na vaših plečih in pika! Ampak to za vas itak ni problem, ker že tako ogromno pacientov umre zarad vaših (neodkritih ali nepriznanih) napak. Ene par več pa res ni nek problem kajneda?!
ResIpsaLoquitur
# 03.08.2010 ob 16:39
Joj kakšna hipokrizija! Nekateri bolniki bodo celo umrli, ker mi ne bomo delali. Pa komu ste dali prisego Hipokratu ali hipokritu.
Take nesramnosti pa še ne!
Kazalo