Zdravje
(3)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,3 od 9 glasov Ocenite to novico!
Marinirana zelenjava
Zelenjava, začinjena z olivnim oljem, je osnova za t. i. sredozemski način prehranjevanja. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Po sredozemsko brez sladkorne bolezni

Mediteranski način prehranjevanja zmanjšuje verjetnost sladkorne bolezni
7. junij 2008 ob 07:23
MMC RTV SLO

Ena novejših raziskav o prehrani je pokazala, da lahko sredozemska prehrana precej poveča zaščito pred sladkorno boleznijo.

Raziskovalci univerze v Navarri v Španiji so kar osem let, od leta 1999 do lani, analizirali prehrano in življenjski slog 13.000 ljudi.

V zelo obsežni raziskavi, objavljeni v zborniku British Medical Journal, so s pomočjo anket o načinu prehranjevanja ugotovili, da so tisti, ki so se strogo držali pravil t. i. mediteranskega načina prehranjevanja, zmanjšali možnost za razvoj sladkorne bolezni za kar 83 odstotkov.

Mediteranska prehrana temelji predvsem na olivnem olju, na obilici sadja, zelenjave in ribah. Če se prehranjujete po tem načinu, morate zmanjšati tudi količino mesa in mesnih izdelkov ter mlečnih izdelkov.

Že pred časom pa je bilo ugotovljeno, da tovrstni način prehranjevanja zmanjšuje tveganje za razvoj kardiovaskularnih bolezni.

Prijavi napako
Komentarji
trstenjak
# 07.06.2008 ob 23:01
Vsako uživanje mesa in mlečnih izdelkov povečuje možnost za nastanek sladkorne bolezni. Vprašanje je samo, v kolikšni meri? Zelo verjetno sorazmerno s količino.
Ducky
# 07.06.2008 ob 18:46
Z drugimi besedami povedano, pretirano uživanje mastnega mesa in mlečnih izdelkov povečujejo možnost za nastanek sladkorne bolezni.
trstenjak
# 07.06.2008 ob 14:37
Z drugimi besedami povedano, meso in mlečni izdelki povečujejo možnost za nastanek sladkorne bolezni.
Kazalo