



Vaša ocena: 



Ocena 5,0 od 2 glasov
Ocenite to novico!
Raziskava kanadskih znanstvenikov je pokazala, da imajo otroci žensk, ki imajo med nosečnostjo premalo vitamina D, pogosteje težave z zobmi.
V raziskavi na Univerzi Manitoba je sodelovalo 206 nosečnic v drugem tromesečju nosečnosti. Od teh jih je imelo le 21 premajhno količino vitamina D, največkrat zaradi premalo zaužitega mleka in nejemanja priporočenih vitaminov.