



Vaša ocena: 



Ocena 3,1 od 10 glasov
Ocenite to novico!
Znani pregovor pravi, da to, kar ješ, to tudi si. Zadnje čase pa vse več raziskav potrjuje, da smo tudi tisto, kar jé mati med nosečnostjo.
V najnovejšem zborniku The Journal of Physiology so zapisali, da ima nosečniška prehrana velik vpliv na zdravje otroka.
V zborniku so zapisali tudi, da bi morale na prehrano paziti že ženske, ki se pripravljajo na nosečnost, saj bo to ključnega pomena za zdravje naslednje generacije. To so potrdili s poskusi na miših, ko so jih še pred ovulacijo hranili s hrano, ki ni vsebovala veliko proteinov. Po parjenju se je izkazalo, da so imeli potomci slabo hranjenih miši težave z zdravjem, in sicer povišan krvni pritisk in nenavadno delovanje ledvic.
Da bi lahko z gotovostjo potrdili te domneve, znanstveniki opozarjajo na nujnost podobnih raziskav tudi na ljudeh.
Mesec nazaj sm iz ene stavbe gledau skoz okno in vidu nosečnico na pločniku, k se je sprehajala in kadila cigaret. In ne, ni bla debela, temveč noseča.