Zdravje
(8)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 10 glasov Ocenite to novico!
Rdeče vino
Zaščitni učinek naj bi imelo le rdeče vino. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Rdeče vino moške varuje pred pljučnim rakom

Raziskovalci poudarjajo, da gre za zmerno pitje
9. oktober 2008 ob 06:09
New York - MMC RTV SLO

Moški, ki uživajo zmerne količine rdečega vina, imajo manjšo verjetnost, da bodo zboleli za pljučnim rakom.

Tako vsaj trdijo ameriški znanstveniki, ki so raziskavo opravili na vzorcu 84.000 ljudi. Pokazalo se je, da kozarec vina na dan nevarnost za pljučnega raka v mesecu dni zmanjša za dva odstotka.

Največje zmanjšanje tveganja so opazili pri kadilcih, ki so pili rdeče vino - pri njih se je tveganje za pljučnega raka zmanjšalo kar za 60 odstotkov v primerjavi s tistimi, ki vina niso pili.

Znanstveniki menijo, da je te izsledke mogoče pojasniti z delovanjem protioksidantov, ki so v vinu. Dodajajo še, da je imelo zaščitni učinek le uživanje rdečega vina, ne pa tudi belega, piva ali žganih pijač.

Prijavi napako
Komentarji
kresko
# 27.02.2009 ob 23:05
pol ga bo pa treba pit...:O)!
bojan456
# 25.02.2009 ob 21:42
Če zdrav pije in zdrav je potem je seveda koristno.
masi38
# 08.02.2009 ob 11:32
jasno raziskavi je podprl proizvajalec rdečih vin !
TriGlavSlo
# 27.11.2008 ob 18:34
@niss če bi bral nemške časopise bi vedel da je zeleni čaj poln pesticidov...ni vse tako zdravo kot McDonalds
niss9x
# 17.10.2008 ob 06:18
A dajte no!Kaj vse ima antioksidante,zeleni čaj jih ima krepko več od vina,pa ga moraš kar nekaj spiti če želiš izkoristiti njihov učinek.
Matjaž M.
# 09.10.2008 ob 11:30
To pa nikar ne pišite preveč, sam sicer samo pokušam, še to redko, kdo ima v Marezigah ali drugje ta boljši Refošk, ali na Krasu Teran ma vsi niso taki, da bi ga imeli za prst preveč. Eni gredo potem v avto in delajo kažin po cesti. Vino je žlahtno bolj hrana kot pijača, a to v Sloveniji še ni prišlo povsod v navado. Je treba znati uživat, ne piti. ;)
kgapak
# 09.10.2008 ob 10:20
Od enega kozarca rdečega vina na dan ne bo jetrom nič hudega ;)
MaliPandit
# 09.10.2008 ob 07:30
Moški, ki uživajo zmerne količine rdečega vina, imajo manjšo verjetnost, da bodo zboleli za pljučnim rakom

Saj v tem primeru raku mnogo bolj ugajajo jetra :)
Kazalo