Zdravje
(1)
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 9 glasov Ocenite to novico!
Mediteranska prehrana za kar 83 odstotkov zniža nevarnost za obolnja za sladkorno boleznijo.

Dodaj v

Z mediteransko prehrano proti diabetesu

Uživajte sadje, zelenjavo in ribe
11. junij 2008 ob 06:02
Narvarra - MMC RTV SLO

Nove raziskave so pokazale, da lahko z mediteransko prehrano močno znižamo možnosti za obolenja za diabetesom tipa 2.

Znano je, da sadje, zelenjava, ribe in manj mastno meso ter mlečni izdelki zmanjšujejo možnost za srčna obolenja, sedaj pa so španski raziskovalci iz Univerze v Narvarri ugotivili še, da takšna prehrana za kar 83 odstotkov zmanjšuje nevarnost za obolenja za sladkorno boleznijo tipa 2.



V raziskavo je bilo vključenih več kot 13.000, raziskava pa je potekla od leta 1999 pa do 2007. V ankete so bila vključena vprašanja glede vseh prehranjevalnih navad sodelujočih (količini uporabljenih maščob pri kuhi, načinu kuhanja in prehrambenih dodatkih).
Prijavi napako
Komentarji
trstenjak
# 11.06.2008 ob 19:55
To je zanimivo 7.6. ste imeli članek: 'Po sredozemsko brez sladkorne bolezni', danes skoraj identični članek. S katere strani vaši avtorji prepisujejo?
Kazalo