Ženske tudi z zeleno in vinom proti rakuŽenske, ki uživajo večje količine hrane rastlinskega izvora z visokim deležem antioksidanta apigenina, lahko zmanjšajo tveganje za rak jajčnikov.
Pred intenzivno telesno vadbo na kavoSkodelica kave pred naporno telesno vadbo lahko zmanjša možnosti za bolečine v mišicah, je pokazala raziskava ameriških znanstvenikov.
Obdavčimo alkohol, cigarete in čokoladoK učinkovitemu boju proti debelosti bi pripomogla tudi obdavčitev čokolade, podobno kot alkohola in cigaret, meni britanski zdravnik.
Pri uživanju čipsa naj velja zmernost!Nova študija poljskih znanstvenikov potrjuje zdravorazumske domneve, da je treba krompirjev čips, če ga že uživamo, uživati zmerno.
Kis ni sredstvo za hujšanjeStrokovnjaki iz Čila so izrazili zaskrbljenost nad ženskami, ki pijejo jabolčni kis v upanju, da bodo izgubile odvečno težo.
Ribe so dobra hrana za možganeNova raziskava, opravljena na Norveškem, naj bi dokazovala, da uživanje rib pozitivno vpliva na kognitivne sposobnosti.
Schwarzi v boj proti debelosti v ZDAV Kaliforniji bodo morale restavracije s hitro prehrano v svojih menijih obvezno navesti tudi količino kalorij, ki jih vsebujejo njihovi prigrizki.
"Ne hujšajte, ampak jejte, kot se spodobi!"V Ljubljano je prišel Michel Montignac, prehranski guru, ki je po letih trpinčenja z nizkokaloričnimi dietami razkril, kako jesti - in hkrati hujšati.
Mleko hitro obnavlja mišiceZnanstveniki so v najnovejšem objavljenem članku zapisali, da po telesni dejavnosti k obnovi mišic najbolj pripomore mleko.
Z rdečim vinom proti maščobamResveratrol, sestavina rdečega vina in grozdja, zmanjšuje možnost za srčna in rakava obolenja, poleg tega pa tudi zmanjšuje maščobne obloge.
Dobre strani sredozemske dieteŽenske, ki se med nosečnostjo držijo sredozemske diete, bi lahko svojim otrokom prihranile astmo in različne alergije.
Korenje ni le za boljši vidKorenje ni samo okusna zelenjava, je tudi bogat vir zdravja, saj vsebuje veliko beta karotena, ki je predstopnja pomembnega vitamina A.
Z mediteransko prehrano proti diabetesuNove raziskave so pokazale, da lahko z mediteransko prehrano močno znižamo možnosti za obolenja za diabetesom tipa 2.
Po sredozemsko brez sladkorne bolezniEna novejših raziskav o prehrani je pokazala, da lahko sredozemska prehrana precej poveča zaščito pred sladkorno boleznijo.
Prednosti in slabosti vegetarijanstvaV Avstraliji so znanstveniki naredili študijo med najstniki in ugotovili, da vegetarijanska ali njej podobna prehrana dobro vpliva na zdravje srca.
Avokado za bistre misliPred vsakim pomembnim dogodkom, kjer boste morali uporabljati glavo, jejte avokado. To sadje namreč stopnjuje sposobnost pomnjenja, poleg tega pa tudi pripravljenost za zaznavanje in dojemanje.
Z dieto proti holesteroluČe imate povišan holesterol, potem je potrebna dieta, kar pa ne pomeni, da kar naenkrat nehate jesti in začnete mučiti telo s pomanjkanjem goriva.
Zakaj je pomemben vitamin E?Vitamin E je eden pomembnejših v našem življenju, saj deluje pozitivno na celoten organizem.
Omega 3 kisline koristijo že zarodkuVnos zadostne količine omega 3 maščobnih kislin v zadnji fazi nosečnosti ima ugoden vpliv na razvoj otrokovih možganov.
27. maj 2012 ob 14:13
Verjel sem vase. Nekdanji trener pri Palermu Delio Rossi mi je vedno govoril: edino vodilo do uspeha je delo, delo in samo delo. Tega sem se držal in se nisem obremenjeval.