Facebook in Twitter sta na trgu socianih omrežih dobila resnega tekmeca. Foto: Google
Facebook in Twitter sta na trgu socianih omrežih dobila resnega tekmeca. Foto: Google

Facebook in Twitter sta si v zadnjih dveh letih izborila položaj največjih in najhitreje rastočih socialnih omrežij, ki ju redno uporablja več sto milijonov uporabnikov. Google, ki je že nekaj časa največji spletni velikan, se je odločil za pričakovano potezo in je vpleljal svoje lastno socialno omrežje, ki so ga poimenovali Buzz.

Lahkotnost Gmaila za preboj Buzza
Velika začetna prednost Google Buzza je, da bo v prihodnjih dneh postal del spletnega poštnega nabiralnika Gmail, ki ga redno uporablja 176 milijonov ljudi. Buzz bo uporabnikom Gmaila omogočal izmenjavo informacij kratkih sporočil v realnem času s prijatelji in znanci. Informacije bodo lahko izmenjevali z vsemi ali izbranimi uporabniki, prav tako pa bodo lahko sledili tudi objavam drugih ter jih komentirali. Storitev podpira objavljanje besedila, videoposnetkov, fotografij in spletnih povezav.