Znanost in tehnologija

Poudarki

  • Za tolikšno povišanje temperatur je 50-odstotna možnost
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 20 glasov Ocenite to novico!
Suša
Na nekaterih območjih se povišanju temperatur ne bo mogoče izogniti, tako se ljudje ne bodo mogli prilagoditi in preživeti. Foto: EPA

Dodaj v

Leta 2300 prevroče za ljudi?

Temperatura bi se lahko dvignila za sedem stopinj
11. maj 2010 ob 18:41
Sydney - MMC RTV SLO, STA

Avstralski in ameriški znanstveniki so v raziskavi o podnebnih spremembah na Zemlji ugotovili, da bi ta do leta 2300 lahko postala prevroča za večino človeštva.

Če bi se temperatura zaradi globalnega segrevanja povišala za okoli sedem stopinj Celzija, bi nekatera območja postala neprimerna za poselitev. Na nekaterih območjih se povišanju temperatur ne bo mogoče izogniti, tako se ljudje ne bodo mogli prilagoditi in preživeti.

Za zdaj ni možnosti, da bi se temperature toliko dvignile že v tem stoletju, bi se pa to lahko zgodilo do leta 2300. Eden izmed raziskovalcev, Steven Sherwood, je dejal, da za to obstaja 50-odstotna verjetnost. Tony McMichael pa je ob tem dodal, da se po letu 2300 temperature lahko povišajo tudi za 12 stopinj Celzija v primerjavi z današnjimi.

V raziskavi so znanstveniki avstralske univerze Novi Južni Wales in ameriške univerze Perdue preučevali dolgoročne posledice globalnega segrevanja, med drugim tudi vročinski stres, ki je posledica vpliva zvišanja temperature in vlage.

Če se bo napovedano tudi v resnici zgodilo, se bo moral svet spoprijeti z dejstvom, da bo več kot polovica zdaj naseljenih območji prevročih, da bi tam živeli ljudje. Ob takih težavah pa se bodo zdele bojazni o zvišanju morske gladine, občasnih vročinskih valovih in požarih ter zmanjšanju biotske raznovrstnosti in težave v kmetijstvu le nepomembne težavice.

A. M., *
Prijavi napako
Komentarji
Thorr_
# 11.05.2010 ob 19:28
@Ramus

torej... glede na to, kar si sam napisal:
Ne bo tako dolgo svet obstajal,... brez skrbi.

in tale zadnji citat...

to pomeni, da je bila prva tvoja izjava ali laž, ali pa ne spoštuješ tega, kar ti Biblija zapoveduje :D Katera opcija je sedaj pravilna?
Thorr_
# 11.05.2010 ob 19:19
@Ramus

torej, razsvetli nas ostale, ki ne beremo "božjih" misli, do kdaj bo obstajal "svet" :D ?
Thorr_
# 11.05.2010 ob 19:34
@Ramus

aja OK torej tvoje "mnenje" o tem, da bo sveta konec pred letom 2300 je v nasprotju s tem gospodovim zakonom, da o tem ne moreš imeti mnenja, ker je očka iznad oblakov zapovedal, da znanje o tem ni tvoji domeni :D

na kakšen način to spremeni golo dejstvo, da si se spet ujel na lastne limanice :D ?
zverko
# 11.05.2010 ob 22:37
Zakaj se sploh ukvarjate s tem imbecilom? Tip je ekvivalentnež nimrodu v temah v zvezi z ameriko in mojci111 z desničarskim ekstremizmom. Tu je samo to, da pod vsako temo napiše nekaj najbolj moronskega možnega zato da čim več ljudem na živce stopi.
Just ignore.

Sicer je pa čisto beden članek. Standard za rtvslo.si. Članek ne pove čisto nič o ničemer. Kar neka domneva, da se bo zemlja nekontrolirano segrevala. Ne samo, da je brez argumentov in brez logične razlage, še kot tak je članek slabo prepisan. Nej ta izrodek rasmus raje pove kaj bo njegov božiček naredil glede tega.
Thorr_
# 11.05.2010 ob 20:36
@Ramus

haha, ti se boš torej pravdal z vesevednim, vsemogočnim, nezmotljivim bitjem... o čem? O tem, kdo od vaju ima PRAV :D ? O tem, kdo izmed vaju ima lahko mnenje, da se bo svet končal PRED letom 2300... ko ti je taisto bitje zapovedalo - UZAKONILO - (po tvojih besedah) da o tem nimaš kaj vedeti in še manj govoriti okoli, da veš :D (kar poišči citat o lažnih prerokih;)

Kakšen smisel ima tako pravdanje, če ima bog apriori PRAV, če je nezmotljiv :D ? Lahko torej govoričiš nekaj, ampak prav ne boš imel :D Torej, Ramus, apriori grešiš :D

V konceptu tvoje lastne teologije si poln logičnih nasprotij... žalostno je, da niti ne uspeš ustvariti vsaj logično koherentne pravljice, kar sploh ni težko :D

Kar se tiče "konca sveta", pa je povsem jasno, da imaš 2 popolnoma nasprotujoči si ideji v Bibliji. Ena ti pravi, da o tem nikoli in nikdar ne boš nič vedel in ne se matraj s prerokbami... druga (ki si jo citiral sedaj) pa govori ravno o tem koncu sveta in ga opisuje in napoveduje lol.

Kje je vzrok za tako nasprotje je jasno, pač biblijo so pisali kozjepasci tekom več stoletij, ki so vsak po svoje želeli urejati takratno družbo po lastnih prepričanjih... zato je v Bibliji tudi toliko nasprotij - kot tale, do katere si naju sam privedel ;)

Če pa seveda nekdo, kot ti, predpostavi, da je Biblija nezmotljiva beseda vsemogočnega bitja... uf potem je pa taka nasprotja težko poravnati LOL. Potem moraš pa že brati biblijo ure in ure na dan in nato nahalucinirati kakšno domiselno in zvito teološko razlago lol, da ti pač ne bo potrebno priznati enostavne resnice, ki te gleda v obraz :D
Thorr_
# 11.05.2010 ob 19:44
lol

torej v tvoji mitologiji se boš ti "pravdal" z vesevednim, vsemogočnim bitjem, ki je ustvarilo vesolje o tem kdaj bo to bitje dalo vesolju konec... kljub temu, da ti je to bitje jasno zapovedalo, da o tem nimaš kaj vedeti :D

a ni Lucifer tudi se nekaj pravdal z tvojim bogom:D ? Lej kak je on bojda končal lol
Binder Dandet
# 12.05.2010 ob 08:27
Ni razlogov za skrb. S 50% verjetnostjo trdim, da se to ne bo zgodilo.
Thorr_
# 11.05.2010 ob 19:38
@Ramus

res je, lahko delaš PO SVOJE, ker imaš svobodno voljo... ampak to ne spremeni dejstva, da KRŠIŠ zapoved, ki ti jo je dal tvoj bog :D

pač... po tvoji lastni izjavi je to, kar je rekel "bog" (da o tem ne moreš imeti znanja in vedenja) zakon... ti pa tule trdiš, da imaš o tem znanje in to znanje celo širiš in razlagal okoli :D

Torej KRŠIŠ bogove zakone... cccc, hitro molit, pusti internet za nas brezbožce ;)
Gman
# 11.05.2010 ob 19:28
Ramus, to nič ne pomeni. Kje so datumi, kako bo to potekalo, itd.
Hočem znanstvene dokaze, ne pa religiozno puhlico.
Anubys78
# 11.05.2010 ob 19:22
Še dobro, da sem pravočasno izvedel. Zdaj lahko začnem planirat ogled in nakup parcele na polu. Samo ne vem še, katerega bi izbral.
prim00z
# 11.05.2010 ob 19:07
jp, prej se bomo izbrisali
Matev
# 12.05.2010 ob 11:31
če bo topleje bo pa rusija postala žitnica sveta
kjer so danes zasneženi gozdovi bodo v takrat idealne razmere za kmetijstvo
Thorr_
# 11.05.2010 ob 20:11
@Ramus

lol, okey, torej vsevedno, vsemogočno bitje, ki je ustvarilo vesolje se želi "pravdati"... s človekom:D ... kak pa je smisel tega pravdanja, če je bog NEZMOTLJIV.... torej če se pravdaš proti njemu imaš APRIORI napačno pozicijo :D

- še vedno pa nisi komentiral dejstva, a grešiš proti bogu :d Torej da ne spoštuješ tega zakona o napovedovanju konca sveta;) Ti si samo rekel, da se boš "pravdal" z bogom hehe, nisi pa rekel, da ne grešiš :D Ampak po tvoji lastni logiki in teologiji če se pravdaš z bogom moraš nujno imeti napačno pozicijo in moraš nujno grešiti :D
Gman
# 11.05.2010 ob 19:11
Navadno podcenjevanje človeške trpežnosti. Sigurno bodo ljudje našli način da bodo preživeli to drugačno Zemljo. In na podlagi kakšnih modelov tile dohtarji sklepajo da bo kar 12 C topleje kot je. Na podlagi modela ogljikovega dioksida (co2)? če je tako, je njihova teorija že porušena kot hiša iz kart. CO2 preprosto ni dovolj toplogreden plin, da bi tako drastično spremenil naš planet.
kokokju
# 12.05.2010 ob 10:46
Leta 1710 so bili zelo prepričani da človeštvo ne bo preživelo do leta 2000...
tyara
# 11.05.2010 ob 22:47
Z&T z Ramusom in njegovim zaciklanim algoritmom na čelu, je postal pravi otroški vrtec kjer se vsak dan igramo "smetkote in čistkote". Morda ne bi bilo slabo, da se smetkoti udeležite tečaja (klik). Kdo je smetko se pa ve.
W500
# 11.05.2010 ob 22:14
Oo, šele zdaj mi je potegnilo, Ramus je v bistvu zgolj sila pronicljiv in subtilen kritik tovrstnega poročanja o znanosti oz. kar kvazi-znanosti obče; z vali lastne absurdne dogmatičnosti samo izpostavlja pogost pojav moderne dobe, da ljudje eno avtoriteto (religijo) zamenjajo za drugo (neotipljivo znanost), medtem ko spodaj temelječa logika ostaja enaka in temelji na zaupanju z zgolj kratkim razmislekom o problemih, brez premišljenih argumentov; vsaka količkaj podrobnejša analiza pa razkrije, da te predstave ne zdržijo vode (kot pri Ramusovih komentarjih). Ramus je torej internetno poosebljenje butalcev za moderno dobo; ko se smejimo njemu, je treba paziti, da se ne smejimo sebi. Genialno.

/s
Matev
# 13.05.2010 ob 04:45
ramus
znanost temelji na meritvah, testiranjih, opazovanjih

če je zate to religija si usekan
MoTmOt
# 12.05.2010 ob 01:31
Članek je beda od bede!!!To lahko prodajate nasmrt prestrašenim ameriškim srednjošolcem(njim je bila"novica"v originalu tudi namenjena!)

Po komentarjih sodeč je tudi drugim novica zanič ker rajši diskutirajo o temi,ki je najbolj bistvena za človekov obstoj!
;)
W500
# 11.05.2010 ob 22:03
Admini, dajte prosim banat Ramusa, ker je očitno trol, ki samo minira debate. Ramus, če Bog hoče, da razmišljamo, je nad teboj garantirano razočaran.

Sicer pa spet porazen članek, nekako se za trditve "takrat bomo vsi umrli!!!" ponavadi spodobi navesti, kaj pa vem, konkretne argumente, ki so raziskovalce vodili k temu zaključku. Tako pisanje ni primerno niti za osnovno šolo.
IIJA
# 13.05.2010 ob 08:28
Joj mene joj.
Spet kr neki.
popolnoma neutemeljena natolcevanja.
Upam, da ne verjamete.

Hvala!

P.S.
Naj raje vprašajo "stroko" in ne statistike!
W500
# 12.05.2010 ob 19:43
Thorr, sem upal, da je bil skrajni sarkazem tistega komentarja očiten. :)

Kar se tiče tistele znanstvene metode si pa narobe prebral, brez skrbi da se glede omenjene strinjava. Govoril sem o t.i. religioznih ateistih, ki do svojih zaključkov ne prihajajo na podlagi vednosti oz. znanstvene metode, ampak na podlagi nekritičnega zaupanja avtoriteti (ki je danes znanost), lagodja, confirmation biasa in kar je še podobnih razlogov. Takih ljudi je danes ogromno (tudi tu gor) in se po svojem načinu razmišljanja nič ne razlikujejo od najbolj militantntih vernikov, samo da za resnične privzamejo druge zaključke, o predpostavkah pa se nikoli ne sprašujejo ali jih skušajo zares razumeti. Skratka, njihovi zaključki so sicer pogosto v skladu s trenutnimi znanstvenimi, metoda, s katero so prišli do teh zaključkov, pa je normalno - iz stališča strogega formalnega logičnega sklepanja gledano - vse prej kot znanstvena. Torej, nisem govoril o znanstveni metodi sami po sebi (ta je neoporečna), ampak o tem, da ne glede na to, katere zaključke nekdo zagovarja (znanstvene ali religiozne, če moramo polarizirati stvari), je njegova logika delovanja enako luknjasta. Ljudi, ki bi zares razmišljali znanstveno in objektivno, je relativno malo.
semaino
# 12.05.2010 ob 17:11
Kakšni primitivci smo mi Slovenci. Zato pa smo bili vedno hlapci. Jaz bi dal v Ustavo RS, da mora vsak državljan RS vsaj vsake 3 mesece prebrati eno knjigo, če ne mu izklopijo elektriko, vodo in vzamejo službo. To je edina rešitev za ta plehnjen narod.
Gman
# 11.05.2010 ob 20:11
Ramus, tvoj bog je navaden shizofren sadist. Ljubosumnež, iztrebljevalec, "požiralec" prvorojencev, vojaver, požrešnež po vojni, uničevalec, morilec lastnega sina, ima tudi bipolarno motnjo (stara zaveza in nova zaveza) itd.

In satan je proti temu bogu softič in mehka duša. Če obstaja zares tvoj bog, bom raje paktiral s satanom, on ima vsaj urejeno v glavi, kot pa tale duševno nor in nestabilen bog. Če je to vaš bog, bi bil jaz 1000x bolj pošten in pravičen bog.

Saj res, boga, satana, mojce pokraculje, volka in rdeče kapice ni, vsi so samo pravljice, živijo zgolj v naših (človeških) glavah. Zato se mi ni treba bati teh likov, bati se je treba vas vernikov, kot si ti Ramus. Vi mi lahko v imenu zblojene pravljice škodite, me mučite, zmerjate, grafitirate in na koncu celo ubijete z zažiganjem.

Verniki in nijhovi voditelji ste veliko bolj nevarni kot pravljice v katere verujete.

In sicer je to offtopic: Vrnimo se nazaj k bistvu te teme - da bo pred letom 2300 človeštvo v škripcih.

Še veliko pred tem letom bo prišlo do Vojne za omejene dobrine (voda, plodna zemlja, mineralna bogastva, tehnološki kapital) in žrtev bo veliko, več kot prejšnjih vojnah, če se veda človeštvo ne bo prej začelo širiti v druge sončne sisteme in bo tako razbremenilo matični planet s kolonijami (medzvezdni imperij).
hrgotax
# 14.05.2010 ob 16:54
Vremena se kljub izpopolnjenim modelom ne da točno napovedati za 1 teden naprej. Znanost je pač omejena, saj je pri tem napovedovanju toliko spremenljivk (med njimi tudi še neznanih in premalo raziskanih), da so simulacijski modeli s sedaj vključenimi spremenljivkami in njihovimi vrednostmi kolikor toliko natančni le za nekaj dni. Govoriti nekaj za 250 let vnaprej je torej ropotanje tjavendan.

Nihče ne more recimo napovedati, kdaj bo izbruhnil kakšen vulkan, kot je bil npr. Mount Tomboro, ki bo vrgel v zemeljsko ozračje ogromne količine pepela in oslabil vpliv sonca, zaradi česar bo do površja Zemlje prišlo manj sončne svetlobe (in posledično toplote). In to bi ohladilo planet, ne pa ga segrelo.

Sicer pa je ta članek čista demagogija, poleg tega je njegov glavni namen bržkone pridobiti pozornost bralcev MMC-ja. To mu je uspelo, a z vsebinskega vidika nima ne glave ne repa. Avtor ga je od nekje prepisal, njegova podlaga so zgolj enostransko napihnjene informacije.

Kot pribito pa drži naslednje: če se ljudje na globalni ravni ne bodo spametovali in bo prebivalstvo sveta še naprej naraščalo, bo tudi brez selitev zaradi podnebnih sprememb kmalu dovolj razlogov za "Vojno", kot se je nekdo izrazil. Če do nje pride, bo pač 'spucala' toliko ljudi, kot bo potrebno, da bodo preživeli lahko spet nekaj časa živeli v relativni blaginji, ki je temeljni pogoj za mir.

Sicer pa se v Sloveniji lahko zafrkavamo s teoretiziranjem za šankom ali na kavču, ker kljub vsem negativnim pojavom še vedno živimo v "rajskem vrtu". Smo med 10 % Zemljanov, ki se jim godi najbolje, a žal se nas večina tega ne zaveda. Blaginja ni vedno dobra, saj v njej človek izgubi občutek za resnične probleme. Lagodje ga uspava, zato mu je vse težko narediti.

Ni več naravne selekcije, saj so zelo redki otroci, ki se ne uspejo prebiti skozi otroške bolezni, ki so nekdaj redno pobrale 20 do 30 % otrok. Na število prebivalstva to pri nas ne vpliva, ker je tudi rodnost veliko manjša kot pred 50, 100 leti. A dejstvo je, da je genski material današnjih prebivalcev Slovenije manj kakovosten kot genski material prejšnjih generacij.

Še dobro, da je v zadnjih 50 letih veliko genov prišlo od drugod. Mnogi so nestrpni do "čefurjev", ampak morali bi jim biti hvaležni, saj so otroci iz mešanih partnerskih zvez v povprečju gensko kakovostnejši kot otroci "pravih" Slovencev, katerih starši so relativno kar precej v sorodu.
ptolomej
# 14.05.2010 ob 00:46
Natura parendo vincitur - Če naravo hočemo imeti v oblasti, jo moramo ubogat.
Thorr_
# 13.05.2010 ob 13:38
@ksenak2

kaj si pa ti? Najbrž objektivni opazovalec dogajanja, ki na podlagi temeljitega in razumnega premisleka pride do tehtnih in racionalnih zaklučkov...

erm, not.

@W500
mah pri tej populaciji, ki tule kraljuje, je težko ločiti sakrazem od realne norosti... boš oprostil za mojo zmoto ;)
mdural
# 13.05.2010 ob 12:53
Kako točno se bo lahko temperatura povečala za 12 C, kakšno vlogo pri tem bodo imeli oblaki in odbijanje žarkov od njih, ta članek bi moral biti dolg vsaj 5,6 word strani ne pa enkaj bežno omenjeno, dvoumno napisani itd.
"Na nekaterih območjih se povišanju temperatur ne bo mogoče izogniti, tako se ljudje ne bodo mogli prilagoditi in preživeti. "
a na drugih se povišanju temp. bo možno izogniti?
pol pa kul, očitno ne bo več globalnega segrevanja
timslum
# 13.05.2010 ob 12:29
50% verjetnost za pomeni tudi 50% proti.
Če se ne želiš zmotiti, rečeš 50:50.
Ali še drugače: Če v vrtcu 3 letnika vprašamo ali je 16 na kvadrat res 256, imamo 50% možnost, da odgovori prav. Prav vsem je jasno, da otrok nima pojma o čem ga sprašujemo, zato tudi ne gre za nobeno znanje.
Torej, če je odgovor na vpr. da- ne 50% zanesljiv, to lahko pomeni tudi 100% neznanje!
AlexiusH
# 12.05.2010 ob 18:58
Kakšno knjigo? Menda ne bluzenje Ala Gorea?
demetra
# 12.05.2010 ob 13:05
Kakšni dvigi temperatur in globalna segrevanja, lepo prosim!?! Ne kupim več. Vsako leto bolj me zebe. Kdaj že je bilo maja tako mrzlo in deževno?
JohnMichxx
# 12.05.2010 ob 12:13
2300? Mar nas niso strašili še pol leta nazaj za 2020? Kaj se jim slučajno podira bluzenje?
evaevi
# 11.05.2010 ob 22:08
Itak bo ledena doba kot vsakih 10 000 let
Gman
# 13.05.2010 ob 18:16
destruktorteme

Prej bomo nafto skurili še pred letom 2100, premog pa bo tam 500 let pri ničti rasti potrošnje, a že pri 5% rasti pa ga hitro pokuriš, dolgo pred letom 2300.

Če bo človeštvo pametno bo leta 2300 večino električne energije pridobivalo iz sončnih satelitov, fuzijski in jedrskih reaktorjev, geotermanlne energije.

Te energije je še veliko in ni izkoriščena v celoti. Premog, nafta, zem. plin pa so že maksimalno izrabljeni in se samo še izčrpavajo, saj novih zalog, ki bi hitro nadomestile stare ni.
miroslavm1
# 13.05.2010 ob 14:16
to so strokovnjaki kova Lučke Kajfež. ta je nekaj let ponavljala: nadpovprečno toplo in suho....
to so samo lobisti v prid držav, da lahko te nabijajo ekološke davke in dajatve
ps. lučke pa že nekaj časa ni slišat
fuksel
# 13.05.2010 ob 11:07
mah ne ga srat!
zeleni fanatiki spet strašijo, v ozadju pa se smeji mesija Al, ki bi rad trgoval z okoljskimi odpustki...
ksenak2
# 13.05.2010 ob 11:00
Ja, kdor verjame v brezprizivno znanost, je veren

Pa poglej brezprizivno npr medicinsko znanost in npr metode zdravljenja TBC 100 let nazaj, vsi bi se ji danes smejali
sanny86
# 12.05.2010 ob 20:05
God can do everything, just can't handle money...
dusan21
# 12.05.2010 ob 17:03
Pridem pogledat leta 2500
Thorr_
# 12.05.2010 ob 13:54
@W500

si močno precenil Ramusove intelektualne in humoristične sposobnosti ;) Če pa ne vidiš razlike med religioznimi dogmami in znanstveno metodo pa je to le še ena obsodba našega slabega izobraževalenga sistema;)
frozd
# 12.05.2010 ob 08:35
Jaz, če bi bil vsemogočno bitje, ki je ustvarilo vesolje, se mi res ne bi dalo pravdati s človekom, toliko je boljših strvari za počet.

Kar pa se članka tiče, je drek, kot ste že omenili ostali. Bolj zgleda kot reklama za univerzo in par predavatljev, kot pa kaj resnega.
Matoxy
# 11.05.2010 ob 22:39
Haha zverko, dobr si to povedal
ksenak2
# 11.05.2010 ob 22:22
pozabil dodat, Ramus je tudi zagovornik Monsanta in njegove dobrobitnosti
ksenak2
# 11.05.2010 ob 22:20
Zanimiva kombinacija, Thorr oz Ramus, zagovornik farmacije, nove gripe, vakcinacij in GMOjev je tudi teolog
ksenak2
# 13.05.2010 ob 10:59
Ja in Ramus oz Thorr je njen apologet: častilec farmacevtske in medicinske znanosti, Monsanta, GMOjev, WHOja, vakcinacij, nove gripe, katastrofičnega segrevanja ...
JohnMichxx
# 12.05.2010 ob 14:33
Vsaka zima je v leto in leto dražja... Kam je šlo globalno segrevanje?!?!?! Hočem ga nazaj!
smejka
# 12.05.2010 ob 13:55
demetra
12. maj 2010 ob 13:05
Kakšni dvigi temperatur in globalna segrevanja, lepo prosim!?! Ne kupim več. Vsako leto bolj me zebe. Kdaj že je bilo maja tako mrzlo in deževno?


Res je! Tudi mene skoz zebe in komaj čakam 30+. Pa zima je bila tudi snežena kot že dolgo ne. Ma zbrisala bom živet v tople kraje.......................klinc pa tako segrevanje. Buče.
ksenak2
# 11.05.2010 ob 22:18
Thor pa Ramus, dvojčka, eden za dva
Matoxy
# 11.05.2010 ob 21:43
BorutMaja

Si prepričan?;)

Kaj pa če te storklja spet prinese nazaj?:D
Matoxy
# 11.05.2010 ob 20:22
OMg not this shit again, mislim na novico ki podaja čiste bedarije sprozene iz strani ipccja in kvazi znastvenikov..

Na tisoče dokazov je, ki govorijo da se bo Zemlja začela ohlajati...
Oglasno sporočilo
link
In kdo je vaš najzvestejši partner v spalnici?
20. februar 2018 ob 12:29 Najnovejša raziskava, ki jo je za Huawei , drugega največjega proizvajalca mobilnih telefonov opravil IPSOS, je pokazala, da ima kar 68 % Slovencev med spanjem telefon v svoji neposredni bližini.
Več novic ...
Kazalo