Ena izmed treh najbolj obiskanih slovenskih spletnih strani. Foto: MMC RTV SLO
Ena izmed treh najbolj obiskanih slovenskih spletnih strani. Foto: MMC RTV SLO

Februarja letos je tako naš spletni portal obiskalo 609.331 različnih uporabnikov spleta v Sloveniji, kar pomeni, da je delež obiskovalcev 40,8 odstotka vseh spletnih obiskovalcev v Sloveniji. Število uporabnikov, ki so dostopali do spletne strani iz tujine, pa se je povzpelo na 72.297.

Prvič, odkar naša spletna stran sodeluje v raziskavi MOSS, pa je število prikazov strani preseglo 70 milijonov - skupno jih je MOSS naštel 73.847.054. To pomeni, da se je po številu prikazov naš spletni portal prvič v zgodovini merjenja MOSS povzpel celo na drugo mesto med primerljivimi spletnimi portali.

V povprečju si je v omenjenem mesecu vsak obiskovalec stran ogledal 15,6-krat in opravil 121,2 ogleda, za kar je porabil v povprečju več kot štiri ure.

Rekorden torek, 18. februar
Največje število prikazov je bilo izmerjeno med 10. in 23. februarjem, to je v času olimpijskih iger v Sočiju. Največje število dnevnih prikazov, kar 4.915.598, se je zgodilo na dan, ko so se naši hokejisti uvrstili v četrtfinale in ko je Tina Maze osvojila drugo zlato medaljo. Torek, 18. februar, tako ni bil rekorden dan samo za naše olimpijce, ampak tudi za MMC.

Glede na podatke februarske raziskave spletno stran RTV Slovenija obiskuje približno enako število moških kot žensk, po obiskanosti pa najbolj izstopa starostna skupina od 30 do 39 let.

Na lestvici slovenskih spletnih strani z najvišjim dosegom sta februarja prvo in drugo mesto ohranili strani 24ur.com in siol.net, do 10. mesta pa sledijo bolha.com, najdi.si, slovenskenovice.si, zurnal24.si, vizita.si, avto.net in itis.si.