Spletna stran revije. Foto: Posnetek spletne strani ARS MATHEMATICA CONTEMPORANEA
Sedež Univerze na Primorskem
Revija domuje na Univerzi na Primorskem. Foto: MMC RTV SLO

Faktor vpliva se v znanosti uporablja kot merilo odmevnosti znanstvenih revij, s tem pa tudi ugleda raziskovalcev, ki v njih objavljajo, so sporočili z Univerze na Primorskem. Revija AMC je na lestvici indeksa citiranja SCI (Science Citation Index) za leto 2015 s faktorjem vpliva 0,985 zasedla 60. mesto med 312 matematičnimi revijami, ki jih pokriva Inštitut za znanstveno informiranje ISI (Institute for Scientific Information).

Specializirana podatkovna zbirka ISI-ja, ki omogoča pregled citiranosti znanstvenih prispevkov, pokriva nad 14.000 revij po vsem svetu. Med njimi le 19 periodičnih znanstvenih publikacij izhaja v Sloveniji, navajajo na univerzi.

Prvi tovrsten uspeh slovenskih revij
Revija AMC je po pojasnilih univerze prva slovenska revija, ki ji je uspel vstop v elitno zgornjo četrtino znanstvenih revij s faktorjem vpliva, kar predstavlja nov mejnik v slovenski znanosti. Odkar se je leta 2011 revija AMC uvrstila na seznam matematičnih revij s faktorjem vpliva, je bila do zdaj dvakrat v tretji četrtini in dvakrat v drugi četrtini.

"Vztrajno večanje odmevnosti revije zahteva tudi ohranjanje oziroma povečevanje kakovosti objavljenih prispevkov. Zaradi visokih standardov tako uredništvo v objavo sprejme manj kot eno tretjino prispelih rokopisov," poudarjajo na univerzi.

Revijo AMC sta leta 2008 zasnovala in jo s pomočjo zagnane skupine domačih in tujih urednikov še dandanes vodita Dragan Marušič in Tomaž Pisanski, izdaja pa jo Univerza na Primorskem v sodelovanju z Društvom matematikov, fizikov in astronomov Slovenije in Inštitutom za matematiko, fiziko in mehaniko Ljubljana.

V njej so objavljeni vrhunski znanstveni prispevki sodobne matematike, ki izhajajo iz diskretne in uporabne matematične paradigme. Prednost imajo raziskave, ki združujejo področja diskretne matematike z drugimi deli matematike, kot so algebra, geometrija, topologija, teoretično računalništvo in kombinatorika.