



Vaša ocena: 



Ocena 4,4 od 7 glasov
Ocenite to novico!
Ženske, ki na dan spijejo kozarček ali dva vina, počasneje pridobivajo telesno težo kot tiste, ki pijejo manj redno.
Raziskava pod vodstvom epidemiologa ženske bolnišnice v Bostonu Lu Wanga je ugotovila, da ima zmerno uživanje alkoholnih pijač blagodejni učinek na telesno težo žensk.
Vino zavira pridobivanje telesne teže?
Izsledki raziskave so morda presenetljivi, vendar pa temeljijo na dolgotrajni in temeljiti analizi. V 13 letih so znanstveniki spremljali skoraj 20.000 žensk, starejših od 39 let, ki so začele z "normalno" telesno težo oziroma indeksom telesne mase, torej niso bile ne predebele in ne presuhe.
Raziskava je ugotovila, da vse ženske z leti pridobivajo telesno težo, vendar tiste, ki ga na dan srknejo kozarček ali dva, opazno počasneje od tistih, ki ne pijejo. Po drugi strani pa tistih, ki so s pitjem alkohola pretiravale, ni bilo dovolj za kake znanstvene sklepe.
Pri moških ravno nasprotni učinki
Izsledki raziskave je na mednarodni dan žensk 8. marca objavila revija Arhivi interne medicine. Podobne raziskave pri moških ugotavljajo povsem nasprotne posledice in Wang meni, da je to zato, ker ženske z alkoholom dobijo dovolj kalorij, moški pa alkoholu po navadi dodajajo tudi obilne količine hrane. Alkohol naj bi prav tako pospešil žensko presnovo.
Kljub raziskavi pa še vedno velja, da pretiravanje s pitjem povečuje nevarnost različnih oblik raka. Pomembna je predvsem zmernost, opozarjajo znanstveniki in dodajajo, da raziskava vendarle ni bila namenjena temu, da bi alkohol pokazali kot način diete.
Ne vem, če to drži za vino (bljak), za pir pa 100%
:P
sej ne rečem, vino v zmernih količinah zagotovo ne škodi - prej obratno sam kozarc, dva na dan (vsak dan!) hitro rata še kaj več na dan...itak se pa vse nadoknadi za vikend:))
to, da pretiravanje s pitjem povečuje nevarnost za različne oblike raka pa je spet en bulls*it - prej dobiš čir na želodcu...danes je moderno vse povezovat z rakom saj se tega ljudje najbolj bojijo...
Tipi pa po večini tudi niso kaj boljši.