Namesto po škampe in školjke v ribarnico po kilo umetnosti

DobraVaga na ljubljanski tržnici
A. J.|25.05.2016 ob 18:57
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA
Odprtja DobreVage, "prostora pravične izmenjave med umetniki in ljubitelji umetnosti", se bo nocoj udeležil tudi ljubljanski župan. Foto: BoBo

Pod Plečnikovimi arkadami ob mestni ribarnici se nocoj odpira nov razstavni prostor DobraVaga, kjer vam bodo namesto z ribami in morskimi sadeži postregli z umetnostjo "na kilo".

DobraVaga ne bo le razstavišče, temveč tudi prodajna galerija in odprti atelje različnih likovnih jezikov, slogov in vsebin. V ospredju bodo projekti umetnikov mlade generacije.

Preizkušanje novih formatov prodaje umetnosti
DobraVaga je najnovejši projekt Kina Šiška. "Poslanstvo nove umetniške iniciative je spodbujanje ustvarjalnosti, ki ne pristaja na ustaljeno definicijo, da je svet umetnosti odvisen samo od klasičnega umetniškega trga. Zato se DobraVaga osredotoča na nove, angažirane in inovativne formate, s katerimi aktivno podpira, spodbuja in promovira sveže izdaje likovnih zgodb ter izvirnih umetniških praks," so sporočili iz šišenskega centra urbane kulture.

Prostor DobreVage bo razdeljen na štiri programske sklope: odprti atelje, zine vitrine, umetnik na mesec in prodajno galerijo. Kuriran mesečni izbor bo omogočal vključevanje večjega števila mladih ustvarjalcev in aktualne likovne produkcije.

Na prvi razstavi bodo v posameznih sklopih predstavljeni Helena Tahir, Kapitan Kolačkov in Nez Pez, v prodajnem razdelku pa bodo na voljo dela številnih drugih avtorjev.

Prodaja se umetnost, ne podpis pod njo
DobraVaga s svojo prodajno galerijo zasleduje koncept prodaje umetnosti na kilo, "pri katerem sta bolj kot ime avtorja pomembna teža njegovega dela in ustvarjalni proces". Izbrana umetniška dela bodo razvrščena po prodajnih razredih glede na izrazni medij in obliko. Vrednotijo jih celostno in v tesnem sodelovanju z avtorjem, pojasnjujejo v Kinu Šiška.

Projekt je nastal pod okriljem CUK-a Kino Šiška, s podporo javnega podjetja Ljubljanska parkirišča in tržnice. Celostno grafično podobo razstavnega prostora je idejno zasnoval in oblikoval Tomato Košir.


DobraVaga koncept urbane kulture, ki ga neguje Kino Šiška, prinaša v središče mesta. Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo
Foto: BoBo

Drugo






Več novic