Evrovizija

Evrovizijski finale najbolj gledana oddaja letos na TV SLO 1

Evrovizija na Televiziji Slovenija
D. S.|14.05.2018 ob 14:47
Ljubljana - MMC RTV SLO
Lea Sirk je v finalu zasedla 22. mesto. Foto: Reuters

Evrovizijski spektakel vsako leto spremlja več kot 200 milijonov gledalcev po vsem svetu, gledanost je izjemna tudi na slovenskih tleh, o čemer priča podatek, da je sam finale postal najbolj gledana oddaja letos na TV SLO 1.

Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 si je v soboto v povprečju ogledalo 12,4 odstotka oziroma 233.800 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Tudi v velikem finalu je najvišjo gledanost dosegel prav nastop slovenske predstavnice Lee Sirk ob 21.25, ko je TV SLO 1 v povprečju spremljalo 19 odstotkov oziroma 358.400 gledalcev.

Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 si je v torek v povprečju ogledalo 4,3 odstotka oziroma 81.400 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 13 odstotkov takratnih gledalcev televizije.

Evrovizija 2019 bo v Izraelu, tja jo je pripeljala pevka Netta s pesmijo TOY.


Dva dni pozneje si je drugi predizbor v povprečju ogledalo 7,5 odstotka oziroma 141.300 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 21 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je v drugem predizboru dosegel prav nastop Sirkove ob 22.19, ko je TV SLO 2 v povprečju spremljalo 11,8 odstotka oziroma 223.200 gledalcev.

Vsaj minuto katerega koli večera 63. pesmi Evrovizije si je ogledalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne.

Finale 63. pesmi Evrovizije si lahko ogledate v spodnjem videu, še enkrat pa lahko prisluhnete zmagovalni pesmi TOY izraelske pevke Nette in pesmi Hvala, ne! slovenske predstavnice Lee Sirk.


Evrovizija






Več rezultatov iskanja