Evrovizija
Evrovizija
Evrovizijski spektakel vsako leto spremlja več kot 200 milijonov gledalcev po vsem svetu, gledanost je izjemna tudi na slovenskih tleh, o čemer priča podatek, da je sam finale postal najbolj gledana oddaja letos na TV SLO 1.
Veliki finale Pesmi Evrovizije 2018 si je v soboto v povprečju ogledalo 12,4 odstotka oziroma 233.800 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 41 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Tudi v velikem finalu je najvišjo gledanost dosegel prav nastop slovenske predstavnice Lee Sirk ob 21.25, ko je TV SLO 1 v povprečju spremljalo 19 odstotkov oziroma 358.400 gledalcev.
Prvi predizbor Pesmi Evrovizije 2018 si je v torek v povprečju ogledalo 4,3 odstotka oziroma 81.400 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 13 odstotkov takratnih gledalcev televizije.
Evrovizija 2019 bo v Izraelu, tja jo je pripeljala pevka Netta s pesmijo TOY. |
Dva dni pozneje si je drugi predizbor v povprečju ogledalo 7,5 odstotka oziroma 141.300 gledalcev, starih nad 4 leta, kar predstavlja v povprečju 21 odstotkov takratnih gledalcev televizije. Najvišjo gledanost je v drugem predizboru dosegel prav nastop Sirkove ob 22.19, ko je TV SLO 2 v povprečju spremljalo 11,8 odstotka oziroma 223.200 gledalcev.
Vsaj minuto katerega koli večera 63. pesmi Evrovizije si je ogledalo kar 844.100 različnih posameznikov, starejših od štirih let.
Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta; gledanost znotraj istega dne.
Finale 63. pesmi Evrovizije si lahko ogledate v spodnjem videu, še enkrat pa lahko prisluhnete zmagovalni pesmi TOY izraelske pevke Nette in pesmi Hvala, ne! slovenske predstavnice Lee Sirk.
Evrovizija
19.02.2019 ob 19.25
18.02.2019 ob 13.40
18.02.2019 ob 20.14