Lipicanci prosto dirjajo po travnikih v Lipici. Foto: MMC RTV SLO
Lipicanci prosto dirjajo po travnikih v Lipici. Foto: MMC RTV SLO

V Kobilarni Lipica vzrejajo konje lipicance.
Lipicanci so posebna pasma konj.
Ta pasma obstaja že zelo dolgo.
Žrebički lipicancev so temne barve.

šele čez nekaj let postanejo beli.

Lipicanci so zelo elegantni konji.

 Dresura lipicanca. Foto: BoBo
Dresura lipicanca. Foto: BoBo

Lipicanci so močni in zelo nadarjeni
za učenje.
V Kobilarni Lipica jih dresirajo.
Naučijo jih delati različne obrate, poskoke in
različne korake.
Temu pravimo dresurno jahanje.
Lipicanci nastopajo v predstavah dresurnega jahanja.
Vozijo tudi vprege.

Kobilarno Lipica lahko obiščete
in si konje ogledate.