Z vozičkom med policami v trgovini. Foto: BoBo
Z vozičkom med policami v trgovini. Foto: BoBo

Virus COVID 19 je zelo nalezljiv.
To pomeni,
da se hitro prenaša med ljudmi.

V Sloveniji velja,
da moramo nositi zaščitne maske.

Zelo pomembno je,
da zaščitne maske nosimo v zaprtih prostorih.
Maske so v trgovinah obvezne.

Varno nakupovanje

Preden gremo v trgovino, si pripravimo nakupovalni listek.

Na nakupovalni listek zapišemo stvari,
ki jih potrebujemo iz trgovine.

V trgovino vstopamo le z masko.
Na vhodu si razkužimo roke.
V nakupovalni voziček zlagamo stvari
z nakupovalnega listka.
Ne dotikamo se stvari,
ki jih ne nameravamo kupiti.

Hrane nakupimo za nekaj dni.
Tako nam ni treba v trgovino vsak dan.
Ni nam treba delati velikih zalog hrane.

Izdelke, ki niso zapakirani,
prijemamo z rokavicami za enkratno uporabo.
Ti izdelki so na primer:
- kruh,
- sadje in zelenjava.

Ko stojimo v vrsti za kruh ali za blagajno,
ohranjamo medosebno razdaljo vsaj 1,5 metra.
Virus se najhitreje prenaša s človeka na človeka.
Veliko manj verjetno je,
da se bomo okužili s prijemanjem okuženih predmetov.

Plačevanje s kartico. Foto: EPA
Plačevanje s kartico. Foto: EPA

Plačevanje

Bolje je,
da plačujemo s plačilno kartico.

Kartice se namreč dotikamo le mi
in jo lahko očistimo.

Pri odhodu iz trgovine
si prav tako razkužimo roke.
Doma pa si skrbno umijemo roke.

Doma kupljene izdelke
umijemo in obrišemo in
jih šele nato pospravimo.

Lahko pa nakupujemo tudi po spletu
in naročimo,
da nam stvari prinesejo na dom.