Bel napis DOGODKI TEDNA na opečnato oranžni podlagi. Foto: MMC RTV SLO
Bel napis DOGODKI TEDNA na opečnato oranžni podlagi. Foto: MMC RTV SLO

V Sloveniji vsak dan odkrijejo okrog 20 ljudi,
ki so okuženi z novim koronavirusom.

Strokovnjaki pravijo,
da bo jeseni več okuženih

Jeseni bo več okuženih. Foto: EPA
Jeseni bo več okuženih. Foto: EPA

Zdravniki pravijo,
da se moramo pripraviti na več okužb.
Zelo pomembno je,
da testiramo čim več ljudi.
Zdravniki pravijo tudi,
da moramo paziti na starejše.

Veliko ljudi se okuži v podjetjih

Strokovnjaki pravijo,
da je veliko okuženih iz različnih podjetij.

Podjetjem so svetovali,
da delavcem priskrbijo zaščitno opremo.

Koronavirus povzroča krvne strdke

Strokovnjaki koronavirusa ne poznajo dobro.
Vendar so v zadnjih mesecih odkrili nekaj stvari.

Strokovnjaki so odkrili,
da nekateri bolniki doživijo možgansko kap.

Možganska kap se zgodi takrat,
ko možgani ne dobijo dovolj kisika.

Kisik je pomemben za delovanje možganov.

Kisik pride v kri z dihanjem.

Če možgani ne dobijo kisika,
celice v možganih počasi umrejo.

Krvni strdki lahko zamašijo žilo.
Zaradi krvnih strdkov kisik ne pride do možganov.

Koronavirus pri nekaterih bolnikih
ustvari krvne strdke.

Nekateri bolniki zato doživijo možgansko kap.

Srečala sta se zunanja ministra Hrvaške in Slovenije

Zunanja ministra Slovenije in Hrvaške. Foto: BoBo/Borut Živulović
Zunanja ministra Slovenije in Hrvaške. Foto: BoBo/Borut Živulović

Zunanji minister skrbi za stik z drugimi državami.

Zunanja ministra Slovenije in Hrvaške
sta se srečala v Ljubljani.

Dogovorila sta se,
da se zaenkrat meja med Hrvaško in Slovenijo ne bo zaprla.
Hrvaški zunanji minister je rekel:
na Hrvaškem se ni okužil še noben turist.

Nekateri ljudje ne smejo darovati krvi

Ljudje darujejo svojo kri. Foto: BoBo
Ljudje darujejo svojo kri. Foto: BoBo

Ljudje včasih potrebujejo tujo kri.
Na primer pri operacijah.

Nekateri ljudje darujejo kri.

Vendar ne smejo vsi darovati krvi.

Krvi ne smejo darovati ljudje,
ki so bili v zadnjih 14 dneh
v Srbiji, Hrvaški ali Bosni in Hercegovini.
Ali v kateri drugi državi,
kjer je veliko okuženih s koronavirusom.