Letos je bila na sporedu
alternativna Evrovizija

Glasbeniki z rokami prikazujejo simbol srca. Foto: Twitter
Glasbeniki z rokami prikazujejo simbol srca. Foto: Twitter

Evrovizija je glasbeno tekmovanje,
na katerem nastopajo številni glasbeniki
iz vse Evrope.

Iz vsake evropske države nastopi 1 predstavnik.

Na koncu eden od glasbenikov zmaga.

Rečemo, da zmaga država,
od koder prihaja.

Letos bi morala biti Evrovizija
v Rotterdamu.

Rotterdam je mesto na Nizozemskem.

Zaradi koronavirusa letos
glasbeniki niso mogli
pripotovati v Rotterdam in
nastopiti na tej veliki prireditvi.

Namesto tega so organizirali
alternativno Evrovizijo.

Alternativna pomeni drugačna.

Pripravili so posebno
televizijsko oddajo.
Poimenovali so jo:
Pesem Evrovizije: Evropa, prižgimo luči!

Glasbeniki so se poklonili
vsem izvajalcem in pesmim,
ki letos niso mogli tekmovati.

Namen alternativne Evrovizije je bil
združiti in razveseliti
ljudi po vsej Evropi.

Oddajo so predvajali
v mnogih državah.
Tudi na Televiziji Slovenija.

Prava Evrovizija bo naslednje leto.
Glasbeniki bodo nastopali v Rotterdamu.

Predstavnica Slovenije bo Ana Soklič.
Nastopila bo z novo skladbo.

Dojenčki nadomestnih mater
iz Ukrajine ne morejo k svojim novim staršem

Otroci nadomestnih mater iz Ukrajine so ostali v porodnišnici. Foto: Reuters
Otroci nadomestnih mater iz Ukrajine so ostali v porodnišnici. Foto: Reuters

Nadomestna mama rodi
otroka za druge starše
ali ženske,
ki same ne morejo imeti otrok.

Ko se otrok rodi,
ga nadomestna mama
preda tistim ljudem,
ki so ga želeli.
Ponavadi morajo ljudje za to veliko plačati.

V nekaterih državah je nadomestno materinstvo
nezakonito.
To pomeni,
da lahko greš zaradi tega v zapor.

V nekaterih državah je to zakonito.
Na primer v Indiji
in tudi v Ukrajini.

Veliko ljudi iz Evrope in Amerike
je plačalo za otroka,
ki jim ga je rodila nadomestna mati v Ukrajini.

Okoli 100 otrok,
ki so se pred kratkim
rodili nadomestnim mamam v Ukrajini,
je zaradi koronavirusa ostalo v porodnišnici.
Njihovi starši jih ne morejo priti iskat.
Zaradi koronavirusa jih ne morejo
odpeljati v svoje države.

Mnogi ljudje in strokovnjaki
se sprašujejo:
je nadomestno materinstvo
pravilno?

Menijo,
da gre pri tem za
kupovanje in prodajo ljudi.

Mnogo držav je
nadomestno materinstvo
prepovedalo.

Na jugu Evrope temperature
presegle 40 stopinj Celzija

Na jugu Evrope je bilo zelo vroče. Foto: Reuters
Na jugu Evrope je bilo zelo vroče. Foto: Reuters

Na jugu Evrope
je bilo zelo vroče.
V Turčiji je bilo
43 stopinj Celzija.
V Grčiji in v Italiji
pa 40 stopinj Celzija.

Turški strokovnjaki
so opozorili:
Klimatske naprave
brez ustreznih filtrov in vzdrževanje
bi lahko pomagale
pri prenašanju koronavirusa.