Fotografija iz smučarskega središča v Avstriji. Po ulici med hoteli se sprehajajo obiskovalci v smučarskih oblačilih, v ozadju so zasnežene proge. Gondole se po kablih vozijo nad mestom do smučarskih prog. Foto: EPA
Fotografija iz smučarskega središča v Avstriji. Po ulici med hoteli se sprehajajo obiskovalci v smučarskih oblačilih, v ozadju so zasnežene proge. Gondole se po kablih vozijo nad mestom do smučarskih prog. Foto: EPA

Smučarska sezona v Avstriji

Lansko leto se je koronavirus v Avstriji
močno razširil v smučarskih središčih.
Obiskovalci so koronavirus nato raznesli naokoli,
tudi v druge države.
V Avstriji se pripravljajo na novo smučarsko sezono.
Veljala bodo posebna pravila.
Predvsem bodo prepovedane zabave
v smučarskih središčih.
Tudi v gostinskih lokalih
bodo lahko stregli le gostom pri mizi.
Bari in restavracije bodo odprti
le do 22. ure zvečer.

V Avstriji se koronavirus še vedno zelo širi.

Ženska z masko na obrazu sedi na sedežu v avtobusu. Je edina potnica. Foto: EPA
Ženska z masko na obrazu sedi na sedežu v avtobusu. Je edina potnica. Foto: EPA

Hrvaška

Na Hrvaškem je vsak dan več okuženih.
Povečali pa so tudi število testiranj.

Francija in Španija

V Franciji se je število okužb močno povečalo.
V tem tednu so jih v enem dnevu
odkrili več kot 16.000.
To je ogromno.
V nekaterih mestih bodo verjetno
uvedli strožje ukrepe.

Tudi v Španiji so okužbe s koronavirusom v porastu.
Minister za zdravje je rekel,
da je drugi val epidmeije manj intenziven od prvega.
Toda v Španiji je bil prvi val zelo hud.

Zbolelo in umrlo je veliko ljudi.

Ortodoksni Jud z masko na ulicah Ašdoda, mesta na jugu sredozemske obale Izraela. Foto: Reuters
Ortodoksni Jud z masko na ulicah Ašdoda, mesta na jugu sredozemske obale Izraela. Foto: Reuters

Izrael

Izrael je država na jugozahodnem delu Azije.
Izrael leži ob jugovzhodnem robu Sredozemskega morja.
Večina prebivalcev v Izraelov
je Judov.

Judje imajo svojo vero.
V času od 18. septembra do 9. oktobra
Judje praznujejo svoje najpomembnejše praznike.
V Izraelu narašča število okužb s koronavirusom.

Država se je odločila,
da bo v času praznikov v državi uvedla karanteno.
Ljudje bodo morali ostati doma.
Javnega prometa ne bo.
Tudi službe in šole bodo zaprte.
Zaprta bodo tudi nakupovalna središča.
Prepovedano bo zbiranje ljudi.

Tako želijo ustaviti širjenje okužb s koronavirusom.

Ogenj na temnem nebu. Gorijo drevesa. Foto: Reuters
Ogenj na temnem nebu. Gorijo drevesa. Foto: Reuters

Požari v ZDA

V državi Kalifornija v ZDA
še vedno divjajo hudi požari.
Zelo velik požar gori v bližini mesta Los Angeles.
Los Angeles ima 3,7 milijonov prebivalcev.
To je skoraj 2 krat toliko,
kot je prebivalcev Slovenije.
Na obrobju Los Angelesa so morali
nekaj ljudi evakuirati.
To pomeni,
da so jih morali odpeljati na varno.
Ogenj se je namreč preveč približal njihovim hišam.

Z ognjem se v državi Kalifornija v ZDA bori 19.000 gasilcev.

Aleksej Navalni na stopnicah. Foto: Reuters
Aleksej Navalni na stopnicah. Foto: Reuters

Aleksej Navalni

Aleksej Navalni je ruski opozicijski politik.
Navalni nasprotuje ruski vladi.
Pred nekaj tedni so Navalnega zastrupili.

Takrat so ga iz Rusije prepeljali
v bolnišnico v Berlin.
Berlin je mesto v Nemčiji.

Navalnemu se je zdravstveno stanje izboljšalo.
V torek je lahko zapustil bolnišnico.

V Rusiji pa so Navalnemu zasegli premoženje.
To pomeni,
da so mu blokirali bančne račune.
Ne more do svojega denarja.

Rusija ne prizna,
da je bil Navalni zastrupljen.