Logotip Slovenske tiskovne agencije. Foto: BoBo
Logotip Slovenske tiskovne agencije. Foto: BoBo

Vsaka država ima svojo tiskovno agencijo.

Slovenska tiskovna agencija
spremlja dogajanje v Sloveniji.

Na kratko ji rečemo tudi STA.

V tiskovni agenciji delajo tudi novinarji

Snemalci snemajo različne dogodke. Foto: BoBo
Snemalci snemajo različne dogodke. Foto: BoBo

Tiskovna agencija ponuja
medijske vsebine.

To pomeni,
da zbira informacije
o vseh pomembnih dogodkih v Sloveniji.

Na primer:
- o kulturnih dogodkih,
- o političnih dogodkih,
- o gospodarskih dogodkih,
- o športnih dogodkih,
- o lokalnih dogodkih.

Informacije pošilja slovenskim medijem.
Na primer:
- televiziji,
- radiu,
- spletnim medijem.

Informacije pošilja tudi tujim medijem.

Tako veliko poslušalcev in gledalcev
dobi novice iz Slovenije.

Lastnik Slovenske tiskovne agencije
je Vlada Republike Slovenije

Slovenska tiskovna agencija
potrebuje za svoje delo denar.

Denar potrebuje na primer:
- za plače novinarjev,
- za opremo.

En del denarja dobi od prodaje novic

To pomeni,
da je za njihove novice treba plačati.

Za novice plačujejo različni mediji.

Drugi del denarja dobi od lastnika

Lastnik Slovenske tiskovne agencije
je Vlada Republike Slovenije.

Obstaja poseben zakon

Imenuje se Zakon o Slovenski tiskovni agenciji.

V njej piše,
da mora Vlada dati Slovenski tiskovni agenciji
denar za delovanje.

Predstavnik vlade je želel
dobiti podatke o porabi denarja

Vlada ima različne urade.
Uradi so enote,
ki pomagajo vladi pri delu.

Obstaja tudi Urad vlade za komuniciranje

Direktor UKOM. Ime mu je Uroš Urbanija. Foto: DZ/Matija Sušnik
Direktor UKOM. Ime mu je Uroš Urbanija. Foto: DZ/Matija Sušnik

Na kratko rečemo UKOM.

UKOM je tisti,
ki daje denar Slovenski tiskovni agenciji.

Urad vlade za komuniciranje opazuje,
kako deluje Slovenska tiskovna agencija.

Direktor Urada vlade za komuniciranje
je od Slovenske tiskovne agencije zahteval
številne podatke.

Hotel je vedeti,
kako na Slovenski tiskovni agenciji
porabijo denar.

Direktor Urada vlade za komuniciranje pravi,
da podatkov niso dobili.

Zato Slovenski tiskovni agenciji
niso dali denarja.

Direktor Slovenske tiskovne agencije pravi,
da jim teh podatkov ne morejo dati

Direktor Slovenske tiskovne agencije. Ime mu je Bojan Veselinović. Foto: BoBo
Direktor Slovenske tiskovne agencije. Ime mu je Bojan Veselinović. Foto: BoBo

Direktor Slovenske tiskovne agencije
se ne strinja z direktorjem Urada vlade za komuniciranje.

Pravi,
da v zakonu piše drugače.

Zakon se imenuje Zakon o Slovenski tiskovni agenciji.

V zakonu naj bi pisalo,
da lahko informacije dobi le Vlada Republike Slovenije.

V Slovenski tiskovni agenciji
nimajo denarja za plače

V Slovenski tiskovni agenciji dela
veliko novinarjev.

Direktor je rekel,
da nimajo denarja za njihove plače.
Denar bodo morali dobiti drugje.

Mnogi politiki pravijo,
da je to narobe

Številni politiki se ne strinjajo z odločitvijo
direktorja Urada vlade za komuniciranje.

Pravijo,
da bi država morala dati
denar Slovenski tiskovni agenciji.

Nekateri politiki pravijo,
da gre za uničevanje medijev v Sloveniji.

Preko medijev lahko spremljamo novice z vsega sveta.
Mediji so na primer:
- radio,
- televizija,
- internet.

Preko medijev dobimo različne informacije.

Politiki bodo v petek govorili
o Slovenski tiskovni agenciji

Politiki so zaradi Slovenske tiskovne agencije
sklicali posebno sejo.

Seja je takrat,
ko se zberejo politiki
in govorijo o določeni temi.

Seja bo v petek.

Tema seje bo Slovenska tiskovna agencija.
Govorili bodo o tem,
ali mora vlada dati denar
Slovenski tiskovni agenciji ali ne.