Prestavitev kapelice na drugo stran ceste. Foto: Mestna občina Kranj
Prestavitev kapelice na drugo stran ceste. Foto: Mestna občina Kranj

Mavčiče so manjši kraj.
Nahajajo se blizu Kranja.

V Mavčičah živi 400 prebivalcev.

Odločili so se,
da bodo obnovili cesto.

Cesto bodo razširili.
Na vsaki strani bodo uredili
kolesarsko stezo.
Na eni strani bo tudi pločnik.

V napoto jim je bila kapelica

Blizu stare ceste je bila postavljena kapelica.

Kapelica je kot manjša cerkev.
Tako majhna je,
da ljudje ne morejo stopiti vanjo.

Stojijo pred njo in molijo.

V kapelici je oltar,
kjer so lahko:
- križ,
- kip ali
- slika.

Nekatere kapelice so poslikane.

Vsaka kapelica je posvečena svetniku
To pomeni,
da imajo kapelice ime po svetniku iz biblije.

Biblija je knjiga

V bibliji je veliko starih zgodb.

Te zgodbe so za krščanstvo in judovstvo zelo pomembne.

Zato nekateri biblijo imenujejo Sveto pismo.

Kapelica v Mavčičah je posvečena Sveti družini

To pomeni,
da so v njej narisane podobe Svete družine.

Sveta družina so:
- Marija,
- Jožef in
- Jezus.

Jezus je bil mož, ki je živel pred 2000 leti.
Kristjani verjamejo, da je sin Boga.

Vsi trije so predstavljeni v zgodbah iz biblije.

Kapelica je stara 150 let

Na levi strani stojita današnja lastnika kapelice. Za njima dvigalo in kapelica. Foto: Mestna občina Kranj
Na levi strani stojita današnja lastnika kapelice. Za njima dvigalo in kapelica. Foto: Mestna občina Kranj

Postavili so jo lastniki bližnje kmetije.

Kmetiji se reče Jurjeva domačija.

Kapelica je zelo lepa in dobro ohranjena

Pravimo,
da je del kulturne dediščine.

To pomeni,
da je ne smemo kar podreti.

Moramo jo ohraniti.

Kapelico so prestavili s pomočjo dvigala

Kapelico so prestavili na drugo stran ceste. Foto: Mestna občina Kranj
Kapelico so prestavili na drugo stran ceste. Foto: Mestna občina Kranj

Kapelica jih je ovirala pri gradnji ceste.
Odločili so se,
da bodo kapelico prestavili na drugo stran ceste.

Težka je več kot 60 ton.

To je ogromno.

Na prestavitev so se pripravljali 1 mesec.

Kapelico so prestavili s pomočjo dvigala.

Kapelico so uspešno prestavili
in je pri tem niso poškodovali.