Skobir v podjetju ostaja kot prokurist in svetovalec poslovodstva, so danes sporočili iz Fraporta Slovenija.

Staplova se je podjetju pridružila leta 2016 kot direktorica za finance, komercialo in administrativne zadeve ter prokuristka, od julija letos pa je poslovodna direktorica družbe. V tem času je bila odgovorna za finance in računovodstvo, planiranje in kontroling, komercialo, letališke storitve, integrirane sisteme upravljanja, kadre in izobraževanje ter za upravljanje nepremičnin.

Še najprej bo vodila našteta področja, razen upravljanja nepremičnin. Po novem bo odgovorna tudi za korporativno komuniciranje, pravne zadeve in notranjo revizijo.

Staplova ima 21 let izkušenj iz upravljanja in vodenja letališč, od tega 10 let na izvršnih vodstvenih položajih. Poleg matične družbe v Frankfurtu je službovala še na letališčih v Varni v Bolgariji in v Limi v Peruju. Diplomirala je iz prava na univerzi v Hamburgu v Nemčiji z dopolnilnim izobraževanjem iz poslovne administracije (MBA) na univerzi v Nottinghamu v Angliji.

Skobir je družbo, ki upravlja ljubljansko letališče, vodil dobrih 14 let. Takrat še Aerodromu Ljubljana se je pridružil že leta 2002, sprva kot svetovalec uprave, leto za tem je bil imenovan za člana uprave, julija 2007 pa je postal predsednik uprave. Za poslovodnega direktorja Aerodroma Ljubljana je bil imenovan marca 2015, po zaključku prodaje Aerodroma družbi Fraport in preoblikovanju iz delniške v družbo z omejeno odgovornostjo.

Kot pravijo v družbi, se je med Skobirjevim vodenjem družbe ljubljansko letališče korenito preobrazilo. Razširila se je mreža poletov, povečana in posodobljena pa je bila tudi letališka infrastruktura.

Upravo je prevzel ob odprtju nadgradnje potniškega terminala, ki sta mu sledila uveljavitev schengenskega mejnega režima ter prvo predsedovanje Svetu EU. Zasnovali so dolgoročni razvoj letališča ter obnovili osnovno infrastrukturo z vzletno-pristajalno stezo in manevrskimi površinami. Poleg tega so komunalno uredili zemljišča ob letališču, ki so pripravljena za nadaljnji komercialni razvoj nepremičninske dejavnosti.

Družba je iz državne v zasebno last prešla v letih 2014 in 2015. Razvoju in rasti potnikov v letih 2018 in 2019 je sledil stečaj domačega prevoznika Adrie Airways, ki je bil do takrat daleč največji poslovni partner letališča. Promet je sicer takoj po stečaju začel okrevati, a ga je že čez pol leta zaznamovala epidemija covida-19 in ponoven drastičen upad prometa. Ob koncu Skobirjevega mandata je bila zgrajena in odprta ena največjih pridobitev ljubljanskega letališča - nov potniški terminal, so strnili v Fraportu Slovenija.