Direktor Eurostara Richard Brown je zelo ponosen na prenovljeno linijo. Foto: EPA
Direktor Eurostara Richard Brown je zelo ponosen na prenovljeno linijo. Foto: EPA

Potovanje, ki je tokrat namenjeno zgolj predstavnikom medijev, se je le po dveh urah in treh minutah končalo na postaji St. Pancras. Pot med pariško postajo Gare du Nord in londonsko St. Pancras se bo z novo progo skrajšala za 20 minut in bo tako trajala približno dve uri in 15 minut. Prvi navadni smrtniki se bodo lahko med mestoma popeljali 14. novembra.

Prenova železniške proge in postaje St. Pancras je stala 5,8 milijarde funtov, tako visoka cena pa je posledica nekaterih gradbenih in energetskih izzivov, saj bo proga tekla čez reko Medway, pod reko Temzo in skozi kar 11 milj predorov pod Londonom.

Vlak velika konkurenca letalom
Direktor Eurostara Richard Brown je nad odprtjem nove proge navdušen. "Danes se je tudi Velika Britanija pridružila evropskemu klubu hitrih vlakov," je povedal in dodal, da bo pot med Parizom in Londonom hitrejša, udobnejša in varčnejša kot letalo. Povedal je še, da se bodo z novo progo približali letalskim linijam, saj bo potovanje, če upoštevamo še čas za odhod na letališče in prijavo, trajalo približno enako časa.