Eno največjih evropskih letališč v preteklih mesecih ni bilo kos močnemu okrevanju letalske industrije po pandemiji covida-19.

Na letališču so se vile dolge vrste potnikov, pogosto so se pojavljale težave pri upravljanju prtljage, razmere opisuje francoska tiskovna agencija AFP.

"Veliko pozornosti in kritik je slišati na račun tega, kako se Schiphol spopada z izzivi," je v odstopni izjavi zapisal Benschop in dodal, da bo z odstopom letališču omogočil nov začetek.

Nekdanji menedžer v Shellu je odstop napovedal po srednem srečanju s člani nadzornega sveta. "Na položaju bo ostal do imenovanja njegovega naslednika," so sporočili iz Schiphola.

Benschop je prejšnji mesec dolge vrste, ki so se vile na letališču in zaradi katerih so številni potniki zamudili polete, pripisal pomanjkanju letališkega osebja. Zaposleni, ki so zadolženi za prtljago, so ob tem na začetku leta stavkali, pri čemer neprevzeta prtljaga še vedno ostaja težava.

Na letališču so od sredine julija zmanjšali število poletov, s čimer so želeli skrajšati čakalne vrste. Letališče je ob tem zaposlenim izplačalo bonuse za delo v poletnih mesecih, a to se bo s koncem septembra končalo.

"Med poletjem je bilo narejenega nekaj napredka, a ne dovolj," je dejal predsednik nadzornega sveta letališča Jaap Winter. Opozoril je, da bodo morda potrebne nove omejitve prometa na letališču.

"Kot nacionalno in mednarodno letališče se mora Schiphol vrniti na raven, kakršne so potniki in letalske družbe vajeni," je dejal prvi nadzornik.

Število potnikov na amsterdamskem letališču je leta 2019, torej v letu pred pandemijo, doseglo 70 milijonov. Leto pozneje je strmoglavilo na 20,8 milijona, lani pa so jih našteli 23 milijonov. Samo avgusta letos pa so na letališču našteli 5,2 milijona potnikov, medtem ko jih je bilo avgusta lani 3,8 milijona, avgusta 2020 pa 1,8 milijona.