Revizija bi med drugim raziskala tudi tveganja v času gradnje. Foto: BoBo
Revizija bi med drugim raziskala tudi tveganja v času gradnje. Foto: BoBo

Direkcija je prejela pet ponudb, najnižjo je podal konzorcij avstrijskih družb Fallast, STL Solutions for Transport and Logistic, LTE-Logistik und Transport in Rinderer & Partner ZT KG. Konzorcij se je zavezal, da bi revizijo za 81.000 evrov brez DDV-ja izvedel v 135 delovnih dneh.

Ponudba italijanske družbe Geodata Engeneering znaša 176.900 evrov, izvedbo ponujajo v treh mesecih od podpisa pogodbe.

Španska INECO - Ingenieria y Economia del Transporte bi revizijo izvedla za 781.971,66 evra, in sicer v 120 dneh.

Italijanska družba J. V. Sistema Ingegneria in slovenska Axis sta podali ponudbo v znesku 790.783,26 evra, rok izvedbe bi bil tri mesece od podpisa pogodbe.

Nemška DB International medtem ponuja revizijo za 963.800 evrov, izdelali pa bi jo v 147 dneh od podpisa pogodbe.

Ponudnika naj bi izbrali še ta mesec
Razpis je sicer predvideval izvedbo del v od treh do petih mesecih po sklenitvi pogodbe. Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič upa, da bodo odločitev o izbiri ponudnika sprejeli še v tem mesecu, nato pa je vse odvisno od števila pritožb.

Vlada želi z revizijo proučiti možnosti optimizacije in racionalizacije projektnih rešitev ter tudi možnosti, da bi bil projekt namenjen samo tovornemu prometu, podrobneje pa naj bi bila raziskana tudi tveganja v času gradnje.

Gašperšič je ob tem poudaril, da prve ocene kažejo, da je potencial racionalizacije do 15 odstotkov investicije, morda 200 milijonov evrov ali nekaj več. "A to so grobe, približne ocene, zato pustimo, da izvajalci zasnovano investicijo natančno proučijo," je dejal minister, ki je poudaril, da bo ključno vprašanje servisnih cevi v načrtovanih predorih. Rešitev za drugi tir bo znana po opravljenih analizah.