Razstava je nastala v produkciji zavoda Divja misel, ki je upravitelj Vodnikove domačije Šiška, in v sodelovanju z Muzejem tiska. Foto: Vodnikova domačija
Razstava je nastala v produkciji zavoda Divja misel, ki je upravitelj Vodnikove domačije Šiška, in v sodelovanju z Muzejem tiska. Foto: Vodnikova domačija

Postavitev sestavlja sedemnajst vsebinskih sklopov. Povezava za vstop na razstavo bo objavljena petnajst minut pred odprtjem na Facebookovi strani Vodnikove domačije v Šiški.

Kustos Muzeja tiska Ali Žerdin je iz zbirke starih časopisov izbrskal tiste, ki pripovedujejo o Josipu Brozu - Titu, njegovem boju, prevzemu oblasti, vladavini in smrti. Časopisni uredniki po vsem svetu so novico iz Ljubljane, novico o Titovi smrti, razumeli kot dogodek, ki spada na časopisno naslovnico. Oktobra 1944 je bila Titova slika tudi na naslovnici ameriške revije Time.

Sorodna novica 40 let od smrti Tita

Od leta 1944 do maja 1980
"Nostalgiki bodo na časopisnih naslovnicah prepoznali državnika svetovnega formata, kritični opazovalci pa ne bodo mogli spregledati, kako uniformiran je bil jugoslovanski tisk,"
piše na Facebookovi strani Vodnikove domačije. Razstava se začne z izvodi časopisov iz leta 1944 in časovno konča maja 1980, predstavlja pa izbor časopisov, natisnjenih med Pekingom in New Yorkom.

Sedemnajst vsebinskih sklopov spremlja izbor fotografij iz arhiva Muzeja novejše zgodovine in Joca Žnidaršiča v sodelovanju z galerijo Fotografija ter posnetkov in glasbe po izboru Borje Močnika.

Od doma prek vmesnika in platforme KUNSTMATRIXX
Po razstavi, postavljeni v 3D-virtualni prostor, se bo mogoče sprehoditi od doma prek vmesnika in platforme KUNSTMATRIXX. V prodajnem kotu galerije bo mogoče kupiti izbor fotografij Joca Žnidaršiča, na voljo pa bo tudi izbor knjig o Titu in več antikvarnih predmetov.

Kultura