Instagram January Jones z rahlo zajedljivim pripisom na desni. Foto: Instagram
Instagram January Jones z rahlo zajedljivim pripisom na desni. Foto: Instagram
Plakat za Oglaševalce, ki ga je verjetno imela v mislih January.

January, ki že od leta 2007 v ameriški nadaljevanki Oglaševalci (Mad Men) igra razočarano gospodinjo Betty Draper, je očitno opazila podobnosti med eno izmed prvih oglaševalskih kampanj za "svojo" serijo ter tisto, ki jo je pravkar v medije poslal studio za ekranizacijo žgečkljive uspešnice 50 odtenkov sive. Na Instagramu je objavila fotografijo plakata za film s pripisom "Does this look familiar to anyone else? #madmenpostercirca2010" ("Se tole še komu zdi znano? #posterzaOglaševalceokrog2010").

Film, ki v kinematografe prihaja točno čez eno leto - na valentinovo 2015 - je ekranizacija "pornografije za mamice", s sadomazohizmom začinjene literarne uspešnice EL James; režirala jo bo Sam Taylor-Johsnon. V vlogah ljubimcev, milijarderskega plejboja Christiana Greya in zatreskane študentke Anastacie Steele, bosta nastopila Jamie Dornan in Dakota Johnson. Mimogrede, manjšo vlogo v filmu - igrala bo Christianovo sestro Mio - bo imela tudi pevka Ita Ora, poleg nje pa se bodo pojavili še Luke Grimes, Eloise Mumford in Jennifer Ehle.

Nihče ni bil pretirano izviren
Na posterju v hrbet vidimo elegantno oblečenega Dornana, ki se skozi okno visoko nad mestom razgleduje na svet pod sabo. Podobnost z oglasom za Oglaševalce je sicer očitna, a pri tem nobeden izmed njiju ni ravno "kriv" pretirane izvirnosti: dramatično strmenje skozi okno je priljubljena drža za filmske plakate (spomnimo se samo na Batmana v Vitezu teme).

Ljubiteljice vročega bodo razočarane
Producent filma Michael De Luca je sicer že prejšnji mesec potrdil, da bo filmska različica nedvomno manj eksplicitna od knjižne. "Zelo pazljivi smo, da ne bomo posneli ničesar nepotrebno nazornega ali eksploativnega, obenem pa hočemo ostati zvesti duhu predloge," se je zagovarjal na festivalu Sundance. "Slika je vredna tisoč besed. Erotika na platnu je torej veliko močnejša, kot če samo bereš natiskane besede."