V sklopu največje festivalske tržnice kratkih filmov v Evropi je SFC izdal tudi katalog kratkih filmov (Shorts 2019). Foto: Boštjan Lisec
V sklopu največje festivalske tržnice kratkih filmov v Evropi je SFC izdal tudi katalog kratkih filmov (Shorts 2019). Foto: Boštjan Lisec

V sklopu festivala, ki bo potekal do 9. februarja, bo tudi filmska tržnica kratkih filmov, na kateri bodo slovenski kratki filmi predstavljeni že šesto leto zapored, na koprodukcijskem forumu pa bo nov projekt Steakhouse predstavljala Špela Čadež.

Peter Cerovšek in Matevž Jerman: "Naredili smo takšen festival, na katerega bi hoteli hoditi tudi sami"

Koprodukcijski forum kratkega filma
Del filmske tržnice je koprodukcijski forum kratkega filma Euroconnection, ki ga sestavlja program izbranih projektov v nastajanju, pa tudi program predstavitev različnih evropskih producentov.

Film o nevidnosti psihološkega nasilja
Letos se bo na koprodukcijskem forumu predstavila tudi večkrat nagrajena animatorka Špela Čadež s svojim novim kratkim animiranim filmom v nastajanju Steakhouse, ki pripoveduje o nevidnosti psihološkega nasilja v odnosu dolgoletnega para. Špela Čadež bo projekt skupaj s producentko Tino Smrekar iz produkcijske hiše Finta Film predstavila 5. februarja.

Film Steakhouse nastaja s finančno podporo Slovenskega filmskega centra (SFC) in v koprodukciji z RTV Slovenija ter nemškim koproducentom Fabian in Fred, ki je bil uspešen na preteklem razpisu regionalnega filmskega centra Hamburg Schleswig-Holstein. Končan bo predvidoma sredi leta 2020, so sporočili iz SFC-ja.

Festival bo potekal do 9. februarja. Foto: Rémi Chayé
Festival bo potekal do 9. februarja. Foto: Rémi Chayé

Katalog: 22 filmov, ki so bili končani v letu 2018
V sklopu največje festivalske tržnice kratkih filmov v Evropi je SFC izdal tudi katalog kratkih filmov (Shorts 2019), v katerem se predstavlja 22 filmov, ki so bili končani v letu 2018, in najavlja filme, ki bodo končani letos spomladi. Med njimi je 12 igranih filmov, dokumentarec, osem animiranih filmov in en eksperimentalni film.

Skupna promocijska znamka CEC
Prvič pa se bodo letos na najpomembnejšem sejmu kratkega filma skupaj predstavile tri države, ki že redno sodelujejo na tržnici v Berlinu: Češka, Slovaška in Slovenija. Skupna promocijska znamka CEC (Central European Cinema) se bo letos razširila tudi na promocijo in predstavitev kratkega filma. Vse tri države ob promociji poglabljajo tudi svoje sodelovanje pri produkciji filmov in ustvarjajo nove povezave na področju animacije.