Foto:
Foto:
Meg Ryan in Adam Brody
In the Land of Women je pravzaprav zgodba o mladem scenaristu (Adam Brody), ki se v Michiganu skuša pobrati po bolečem razhodu z dekletom.

Z dvema komedijama (v eni ob strani Colina Hanksa) in priredbo filma In The Women (1939) na obzorju Meg Ryan dokazuje, da se s prisilno upokojitvijo vendarle še ni sprijaznila. Meg, ki ima za seboj celo vrsto “filmov za prvi zmenek”, od rekorde podirajočih uspešnic (Romanca v Seattlu) pa do prezrtih limonad (Kate & Leopold), je dosegla za Hollywood že zrelo starost 45 let.

In ker so jo v žanru romantične komedije po levi in po desni začele prehitevati mlajše blondinke tipa Reese Witherspoon, se je pred nekaj leti pod taktirko režiserke Jane Campion lotila resnejše drame, In The Cut. Brez pretiranega odmeva. Zdaj se vrača na stara pota: ameriški kinematografi že predvajajo In The Land of Women, naslednje leto ali pa že letos pa prihajajo še komedije Homeland Security, The Deal in The Women, novejša različica znane komedije Georga Cukorja.

Tiho trpljenje v predmestju
In the land of Women, filmu Jona Kasdana, se je Meg zopet lotila resnejše vloge – igra gospodinjo iz Michigana, ki jo šele rak pripravi do tega, da ugotovi, kako dolgočasno je njeno življenje. Mož jo vara, s hčerama pa ni v najboljših odnosih, zato večino svojih težav zaupa mlademu scenaristu erotičnih filmov (Adam Brody) iz Los Angelesa, ki v Michiganu obiskuje svojo betežno babico (Olympia Dukakis).

V akcijski komediji Homeland Security, ki bo gotova še letos, Ryanova igra mamo (!) glavnega junaka, agenta CIE, ki vohuni za njo in njenim ljubimcem (Antonio Banderas), ker sta osumljena kraje dragocenega prstana.