Delovni procesi nas namreč nagovarjajo k nenehni navzočnosti, hitri odzivnosti, stalni dosegljivosti; bili naj bi kar se da hitri, produktivni in učinkoviti, k čemur nas nagovarjata potreba po maksimalnem izkoristku časa in želja po večjem dobičku.

Družbeni fenomeni: Čas brez časa, izobraževalno-dokumentarna oddaja

Televizijska dokumentarna serija Družbeni fenomeni se tudi v novih delih posveča aktualnim vprašanjem našega družbenega vsakdana in išče odgovore nanje.

Serija Družbeni fenomeni na TV SLO 1

Čas brez časa: 13. 1. ob 17.25
Sreča na ukaz: 20. 1. 2021 ob 17.25
Scenarij: Nina Cijan
Režija: Ita Obersnu

Kakšne so posledice razdrobljene pozornosti?
V izobraževalno-dokumentarnem feljtonu s strokovnjaki raziskujemo, kateri družbeni procesi so pripeljali do ideje, da nas bo le nenehna rast pripeljala do življenjskega blagostanja. Pa tudi, zakaj nas je strah praznega časa, kakšne so posledice naše razdrobljene pozornosti in kaj nas je o času in naglici naučila ustavitev javnega življenja.

Zakaj nas je strah praznega časa? Foto: Televizija Slovenija
Zakaj nas je strah praznega časa? Foto: Televizija Slovenija

Od kod izvira naše pehanje za srečo?
V izobraževalno-dokumentarnem feljtonu Sreča na ukaz pa nas zanima, od kod izvira naše pehanje za srečo, kako dobro življenje razumejo različne religije, pri čem nam pomagajo negativna čustva.

Zanimalo nas bo tudi, kakšna je vloga marketinga pri ustvarjanju novih želja in kakšna je razlika med užitkom, ki nam ponuja kratkotrajno srečo, in življenjskim zadovoljstvom, ko v polnosti uresničujemo svoje potenciale. Vprašali se bomo tudi, ali živimo v skladu s svojo naravo in se zavedamo, da je lahko sreča tudi v tem, da s trudom premagamo svoje strahove in težave.

Kakšna je vloga marketinga pri ustvarjanju novih želja? Foto: Televizija Slovenija
Kakšna je vloga marketinga pri ustvarjanju novih želja? Foto: Televizija Slovenija