Predstava Služkinji v središče postavlja sestri, ki služita bogati ženski in naklepata maščevanje. Foto: Russ Rowland
Predstava Služkinji v središče postavlja sestri, ki služita bogati ženski in naklepata maščevanje. Foto: Russ Rowland

Kontroverzni francoski dramatik Genet je dramo, v izvirniku naslovljeno Les Bonnes, napisal v 40. letih prejšnjega stoletja, natančneje leta 1947.

Sestri, maščevalni služkinji
Delo, ki aktualnost ohranja tudi danes, je eno njegovih najzgodnejših dramskih del. Predstava Služkinji v središče postavlja sestri, ki služita bogati ženski in naklepata maščevanje.

 Gaja Višnar nastopa v vlogi služkinje Claire. Foto: Russ Rowland
Gaja Višnar nastopa v vlogi služkinje Claire. Foto: Russ Rowland

Poleg Gaje Višnar, ki igra služkinjo Claire, v predstavi gledališča The Seeing Place nastopata še Christine Redhead (Madame) in Erin Cronican (Solange), ki predstavo tudi režira. Na odrskih deskah newyorškega gledališča jo je mogoče videti do 14. aprila.

Slovenska igralka je v The Seeing Place nastopila že lani, odigrala je vlogo Ismene v posodobljeni priredbi Brandona Walkerja Sofoklejeve igre Ljudstvo proti Antigoni, posodobitvi klasične igre o Ojdipovi hčeri.

"Seveda nastajajo stalna, ponavljajoča se sodelovanja, ki so plod uspešnega skupnega dela, ampak kot umetnik si v New Yorku pogosto vse, od producenta do igralca, tako da umetniško delo vključuje veliko osebnega angažmaja. Posel ti tukaj ne pusti, da zaspiš na lovorikah," je Gaja Višnar ob premieri Ljudstva proti Antigoni lani povedala za MMC.

Od broadwajske gledališke šole do Lige poklicnih gledališčnic
Po igralski karieri v Sloveniji je diplomirala na broadwajski gledališki šoli Circle in the Square z glavno vlogo grofice Ravenskaje v drami Antona Pavloviča Čehova Češnjev vrt in v vlogi Bruta v priredbi drame Williama Shakespeara Julij Cezar.

Je članica dveh ameriških organizacij, vezanih na umetniško delo, prva je Newyorčanke v filmu in na televiziji/New York Women in Film and TV (NYWIFT), druga pa Liga poklicnih gledališčnic/League of Professional Theatre Women (LPTW).

Višnarjevo je bilo sicer v New Yorku mogoče videti še v predstavi Revealing na newyorškem gledališkem festivalu, v predstavi Peter/Wendy v gledališču Roebuck, v predstavi Tjaše Ferme The Female Role Model Project in komediji Zale Djurić Vratar v gledališču HB Playwrights Theatre.

Spodaj si lahko ogledate več fotografij s predstave.