Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.3 od 19 glasov Ocenite to novico!
Ljubljanska obvoznica
Izbrani izvajalec bo dela izvajal med izvozom Bizovik in razcepom Malence, kjer namerava Dars z različnimi ukrepi povečati pretočnost in prometno varnost. Foto: BoBo
Ponudbe, ki bodo brez DDV presegale 2,35 milijona evrov, bo Dars ocenil kot nedopustne in jih ne bo upošteval v postopku ugotavljanja najugodnejšega ponudnika. Foto: Reuters
Dars ima v prihodnjih letih načrte tudi na zahodni ljubljanski obvoznici. Na približno trikilometrskem odseku med razcepoma Koseze in Kozarje, ki je tudi sicer prometno najbolj obremenjen del celotnega slovenskega avtocestnega sistema, načrtuje širitev v šestpasovnico z dograditvijo dodatnega prometnega pasu na obeh polovicah vozišča. Foto: BoBo

Dodaj v

Kdo bo preuredil vzhodno ljubljansko obvoznico za manj kot 2,35 milijona evrov?

Ponovljen razpis za izvajalca del
2. januar 2018 ob 12:53
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Vzhodna ljubljanska obvoznica bo letos po načrtih postala bolj pretočna. Dars namreč med izvozom Bizovik in razcepom Malence proti Dolenjski načrtuje preureditev vozišča, s katerim bo ta odsek dobil tretji vozni pas.

Dela, ki naj bi bila izvedena do polletja, so po novem ocenjena na 2,35 milijona evrov, izvajalca pa bodo izbrali ta mesec. Dars je sicer razpis za dela na omenjenem odseku že objavil, ker pa so prispele ponudbe presegale razpisano vrednost - ta je bila nekaj več kot dva milijona evrov, se je odločil razpis ponoviti.

Rok za oddajo ponudb je 22. januar do 12. ure, uro kasneje bodo ponudbe tudi odpirali, so povedali v upravljavcu in vzdrževalcu avtocest.

Ponudbe, ki bodo brez DDV-ja presegale 2,35 milijona evrov, bo Dars ocenil kot nedopustne in jih ne bo upošteval v postopku ugotavljanja najugodnejšega ponudnika.

Na prvem razpisu, odpiranje ponudb je bilo septembra, je sicer najnižjo ponudbo dal konzorcij Strabag in Trgograd (2,29 milijona evrov), sledili sta ponudbi CPG (2,35 milijona evrov) in Mapri Proasfalt (nekaj manj kot 2,41 milijona evrov).

Zdaj obstaja počasni pas
Izbrani izvajalec bo dela izvajal med izvozom Bizovik in razcepom Malence, kjer namerava Dars z različnimi ukrepi povečati pretočnost in prometno varnost. To bo rešil načrtovani tretji pas, ki bo vodil od predora Golovec do izvoz Ljubljana - jug, ravno tako bodo tretji pas uredili skozi galerijo Strmec.

Na omenjenem delu vzhodne ljubljanske obvoznice sicer že obstaja t. i. tretji pas za počasna vozila, a le od priključka Bizovik do pokritega vkopa Strmec. Od tod do predora Golovec se nato nadaljuje odstavni pas, tik pred predorom pa so že po obstoječi prometni ureditvi vzpostavljeni trije pasovi, ki vodijo tudi skozi predor.

"Z razmeroma majhnimi gradbenimi posegi bomo zdaj odstavni pas od galerije Strmec in tudi skozi njo ter vse do predora Golovec preuredili v tretji pas, kar pomeni, da bomo imeli potem od Bizovika do Malenc (v smeri Dolenjske) neprekinjeno tri vozne pasove," so pojasnili na Darsu.

Pred izvozom Ljubljana - jug potrebni večji gradbeni posegi
Razcep Malence, ki povezuje vzhodno in južno ljubljansko obvoznico, ima zdaj v pretežnem delu urejena dva prometna pasova. Neposredno pred priključevanjem kraka na odsek južne ljubljanske obvoznice se levi prometni pas zaključi, krak pa se prek pospeševalno-zaviralnega pasu priključuje na avtocesto proti razcepu Kozarje oz. izključuje na rampi Ljubljana - jug proti Rudniku.

Po novem bi bila na kraku, ki povezuje vzhodno in južno obvoznico, dva pasova. Skrajno desni vozni pas bi služil izključno za vozila, ki so namenjena iz predora Golovec na izvoz Ljubljana - jug, levi pas pa bi se nadaljeval v pas za prepletanje vozil iz vzhodne ljubljanske obvoznice in dolenjske avtoceste. Pri tem je treba izvozno rampo priključka Ljubljana - jug izvesti dvopasovno.

Pred izvozom Ljubljana - jug bodo tako potrebni nekoliko obsežnejši gradbeni posegi, saj je treba dograditi priključni nasip in na njem zgraditi vozišče. Izgradnja dodatnega pasu bo po oceni Darsa povečala propustnost.

"Študija je pokazala, da je z izvedbo tega posega na območju prepletanja med jutranjo in popoldansko konico od 500 do 850 vozil na uro manj, saj so ta vozila na posebnem ločenem voznem pasu," so poudarili na Darsu.

Dela se leta 2019 obetajo tudi na zahodni obvoznici
Dars ima sicer načrte tudi na zahodni ljubljanski obvoznici. Na približno trikilometrskem odseku med razcepoma Koseze in Kozarje (mimo priključka Brdo), ki je tudi sicer prometno najbolj obremenjen del celotnega slovenskega avtocestnega sistema, načrtuje širitev v šestpasovnico z dograditvijo dodatnega prometnega pasu na obeh polovicah vozišča.

Za dograditev zahodne ljubljanske obvoznice v šestpasovnico je državni prostorski načrt že sprejet, trenutno je v izdelavi projektna dokumentacija za pridobitev gradbenega dovoljenja ter za izvedbo del. Ta je za zdaj načrtovana za leto 2019, trajala pa bo predvidoma dve gradbeni sezoni, so še povedali.

T. H.
Prijavi napako
Komentarji
iceman
# 02.01.2018 ob 14:29
tretji vozni pas bi že morali imeti na celotni ljubljanski obvoznici in na relaciji od Domžal do Vrhnike, kjer je največ prometa. Težko je razumeti, da mojstri z evropskim denarjem postavljajo protihrupne ograje tako blizu vozišča, da izdelava tretjega pasu ni mogoča, če seveda teh ograj prej ne podrejo. Sistem "A je to" je možen samo pri nas. Oziroma tisti, ki to počnejo že vedo zakaj je temu tako.
Bob Sacamano
# 02.01.2018 ob 15:11
Kdor si je izmislil pospeševalno - zaviralni trak v enem pasu bi ga morali dati v zapor. Jaz pospešujem tam da se bom z primerno hitrostjo vključil na vozni pas, medtem se model pred mano izključuje na zaviralni in bremza kot zmešan.
linus.si
# 02.01.2018 ob 15:00
Strabag je v starem razpisu ponudil izvedbo za 2,29mio pa so jo na Darsu zavrnili, sedaj oa iscejo nekoga ki bo to naredil za manj kot 2,35mio....A SE TO SAM MEN ZDIL MAL CUDN?
Lunos
# 02.01.2018 ob 13:13
Zakaj je v predoru Golovec že odkar pomnim tako zanič vozna površina?
Burner
# 02.01.2018 ob 14:25
Odkar so preuredili pasove na stiku vzhodne in južne obvoznice, prihaja do zastojev. Tistega kekca, ki je tam postavil količke, pa je treba vprašati po zdravju!
anban
# 02.01.2018 ob 14:13
Kaj pa bo/je s severno obvoznico? Ko so jo pred letom/dvema preurejali je bilo rečeno, da jo bodo toliko poširili, da bo lahko ob morebitnem zgoščenem prometu postal tudi odstavni paz t.i. vozni pas. Kje se je zadeva ustavila? S tistimi deli niso naredili čisto nič več kot samo to, da so namestili večje protihrupne ograje.
dmejz
# 02.01.2018 ob 13:50
Če bi naši gradbeniki mislili vnaprej po 20 letih ne bi bilo treba večjih gradbenih posegov. Največ keša stran vržejo projektanti v tej državi, več kot tistih 90 kekcev v parlamentu.
SpicyWeiner
# 02.01.2018 ob 13:35
Kolektor, kdo pa drug hehe :-)
Geres*
# 02.01.2018 ob 17:45
svyatoslav:

Celotnemu AC križu v Sloveniji je treba dodati tretji vozni pas, drugače bomo doživljali zastoje vsak dan, ne samo ob prometnih konicah in nesrečah.


Sem že enkrat napisala v teh dneh, pa bom še enkrat. Tisti deli Slovenije (npr Koroška, Zgornje Posočje), ki niso ob AC križu, so bili in so še desetletja popolnoma zapostavljeni, kar se infrastrukture tiče. Korošci bodo menda res dobili sodobno povezavo, kdaj jo bomo v Zgornje Posočju ne ve noben. Tole kar se sedaj pri nas dela na povezavi proti Idriji, je kot da bi se delali norca - kak ovinek se širi, da ni treba rikvercat, če srečaš kamion ali avtobus.

Idrija je nenazdnje gospodarsko najmočnejša občina, pa se morajo cjazit čez Godovič, da kam pridejo.
https://manager.finance.si/8854120?cctes
t&

Tolmin je od Ljubljane oddaljen toliko kot Maribor - s tem, ad se lahko iz Maribora pripelješ v eni uri, iz Tolmina pa po mučni uri in tričetrt.

Tako da najprej je potrebno vsem regijam omogočit spodobno povezavo, potem pa se preseravat s tretjim pasom ipd.

P.S: Kako je v Ljubljani v prometnih konicah vem zelo dobro. Ne, ni tako hudo. Ne pretiravat. Če se voziš 10 minut več, to ni konec sveta.
Skippy
# 02.01.2018 ob 13:50
Pravilno. Odstavni pasovi so ostanek nekega drugega časa. V normalnih državah jih vse bolj uporabljajo za vožnjo.
Resnica123
# 02.01.2018 ob 13:10
A ni zahodna vecji problem?
dralex
# 02.01.2018 ob 15:39
Zanimivo je, da je na najbolj obremenjenem odseku med Kozarjem in Kosezami omejitev 130 (nikjer ni znaka, ki bi zapovedoval drugače), naprej do Šentviškega predora, ko se vse razširi in izprazni pa so na vsak kilometer znaki za omejitev 100. Kdo je tu nor?
svyatoslav
# 02.01.2018 ob 13:06
Dodajajo tretji vozni pas, kar bi morali storiti že prej.
Celotnemu AC križu v Sloveniji je treba dodati tretji vozni pas, drugače bomo doživljali zastoje vsak dan, ne samo ob prometnih konicah in nesrečah.
Odstavni pas, ki večinoma sameva ali pa na njem počivajo Romuni, nima nikakršne vloge in predstavlja balast. Pomurska AC funkcionira brez odstavnih pasov, za vozila v okvari pa je nekaj odstavnih niš.
Mitcho_Buchannon
# 02.01.2018 ob 16:22
Malo manj se z avti vozit, pa kitajske robe kupovat, ki jo vozijo tovornjaki, pa bo vsa gneča čudežno izginila.
mihael1
# 02.01.2018 ob 13:31
Zanima me kako se bodo vozniki iz smeri Dolenjska prebili na izhod Lj.jug, ce bo dodan pas vshodni obvoznici iz predora Golovec v tej smeri?
taubi
# 02.01.2018 ob 15:28
Še danes so v gradnji novi odseki ACja kje so nadvozi (viadukti) čisto ob odstavnem pasu. V nekaj letih jih bomo ob nadgradnji na tri pasove podirali še preden bodo odplačani.
Pa ne mi žalit projektantov. Tako so moral naredit. Jasno. Nekdo mora zaslužiti.
mmeeddoo
# 03.01.2018 ob 07:28
Že samo policijski nadzor hitrosti in izsiljevanja, po celotni obvoznici, bi povečal pretočnost vsaj za 50%. Tako pa nekateri, ki pa jih ni malo, svojo objestno vožnjo povzročajo efekt gosenice, ko stojimo v kolonah, ki so nastale brez vzroka.

Najhitreje in tekoče sem se vozil eno leto iz LJ v MB, ko so za Božič policaji obljubljali hitrostne in alkoholne kontrole na AC, tako za prehitre, kot prepočasne voznike. Vsi smo vozili po max hitrosti, brez prehitevanj, izsiljevanj, vožnje za ritjo, itd.
nikhrast
# 02.01.2018 ob 16:11
Brez odstavnega pasa?
Če imaš tri ali več pasov bi moral biti odstavni pas na levi in desni strani.
miha_lj
# 02.01.2018 ob 14:09
nekdo že omenja izvoz Dolenjcev na staro dolenjko, kriza bo ob taki gužvi
KLIPAN
# 02.01.2018 ob 21:22
Tipično slovensko razmišljanje-če izberejo nekoga, ki je dražji-korupcija!
Če izberejo nekoga, ki je najcenejši-spet korupcija.
Pa dobro ljudje, kaj pri bogu milemu je z vami narobe?
ElTorro
# 02.01.2018 ob 21:06
na koncu bodo seveda vzeli najcenejšega od prijatelja, ki pa bo verejtno delo opravil zanič, ali pa podizvajalci ne bodo ustrezno plačani.

A upaš garantirati, da bo najdražji naredil dobro in pošteno plačal vse podizvajalce?
mopo
# 02.01.2018 ob 16:47
Kitajci lahko za milon nareijo, ampak ne se potem razburjat ce cez eno leto razpade.

Milsim da je metodologija izbora izvajalca preko javnega razpisa in potem izbira najcenejsega, najvecja neumnost kar jih obstaja. No seveda, to pa se zgodi ce take stvari das odlocat drzavnim funkcionarjem ki nimajo pojma o tem kako se posel dela.
crnuskagmajna
# 02.01.2018 ob 15:49
Posel bo dobil Kolektor, podjetje Foruma21, vašega Kučkota. In spet se bo opralo čez denarja. Za 1m ceste boste plačali več kot pa je vreden 1km.
svyatoslav
# 02.01.2018 ob 15:34
@vongobongo Odstavne niše. Pelji se po Pomurki pa boš videl.

Država ima priložnost, da z minimalnimi sredstvi razširi AC in s tem poveča pretočnost prometa, ki z leti narašča. Med poletno sezono, pred prazniki ali v primeru nesreče stoji vse od Kopra do Bregane, da ne omenjam Štajerske AC.

Skoraj nikoli ne vidim vozil v okvari na AC, le redko kakšno manjšo nesrečo in zelo pogosto Romune na počitku, malici ali med opravljanjem potrebe.
Radenm
# 02.01.2018 ob 15:05
Vzhodna? Zahodna? Pogrešam karkoli o severni obvoznici...
sonce12
# 02.01.2018 ob 15:04
Mah neki mala začasna rešitev bi lahko rekli. Ni pa to neka celotna in dolgoročna rešitev težav z prometom. Seveda, oni bi najraje samo malo ograje prestavili in črte na novo zarisali pa mir. Pač pri taki količini prometa se teh problemov ne rešuje na tak način
Vongobongo
# 02.01.2018 ob 14:16
Skippy

# 02.01.2018 ob 13:50

" Pravilno. Odstavni pasovi so ostanek nekega drugega časa. V normalnih državah jih vse bolj uporabljajo za vožnjo."

In kam zapeljes ko avto crkne? Na travo v hrib, a n ;p
evropa
# 02.01.2018 ob 13:55
Zoki nima besede pri državnih zadevah, ne govori neumnosti našejenaše.

Lunos, morda je to narejeno namerno zaradi boljšega oprijema?
brehme
# 03.01.2018 ob 14:44
Stavim na Kolektor, Forum21.
cdmikelis
# 03.01.2018 ob 00:03
Odstavni pasovi pri nas so utrjeni komaj kaj bolje od vaške ceste. Zanimivo bo.
Po drugi strani pa ima lahko cesta 21 pasov, če je na koncu grlo. Dve cesti bosta imeli vedno večjo pretočnost, kot ena dvojne širine. To pa leti na uničenje trase nekdanje H1 z A1. In gneče pri Grosupljem so bile že leta 2000. Samo da se je tedaj tam vozilo 60 na AC, zdaj se pa pomika 20.
ElTorro
# 02.01.2018 ob 21:08
uvesti cestninjenje po prevoženih kilometrih pa se bojo Mariborčani, Koprčani in ostali nehali voziti v Ljubljano vsak dan, vsak v svojem avtu

Poskrbeti za decentralizacijo in skladen regionalni razvoj vseh delov Slovenije, pa se ne bodo rabili.

Misliš, da to počnejo ker so radi vsak dan 2-3 ure na cesti?
NE-levici
# 02.01.2018 ob 20:50
llll
sani_hot
# 02.01.2018 ob 17:21
uvesti cestninjenje po prevoženih kilometrih pa se bojo Mariborčani, Koprčani in ostali nehali voziti v Ljubljano vsak dan, vsak v svojem avtu
miket
# 02.01.2018 ob 14:34
a ni lažje samo premakniti tisto ograjo za 5 metrov in narediti tam peščen odstavni pas, trenutnega pa preurediti za vožnjo? Bi za ta denar uredili celoten obroč (še vedno pa zelo nizka cena in bodo spet delavci nategnjeni ker jim podizvajalci ne bodo mogli plačati, ta posel pa bodo vzeli samo za to, da bi lahko zaradi referenc prišli do vseh naslednjih - nateg iz strani države).
poppy
# 02.01.2018 ob 13:58
ni problema, saj bodo na koncu leteli aneksi. ponudnik je pa itak že izbran, vse ostalo je samo zahtevani blef za javnost.
ozi
# 04.01.2018 ob 21:15
@ svyatoslav, se zelo strinjam s tretjim pasom. se ti pa še nikoli ni primetilo, da bi na avtocesti ostal na strani. meni se je, na vrhniškem klancu. ne želiš izkusit, verjemi. odvzem odstavnega pasu je dober samo za maloumne, ne gre povedat drugače. pri toliko prometa in pri teh hitrostih je odstavni pas več kot nujen.
Robiland
# 03.01.2018 ob 09:32
Preglejte vso posto Darsu v prihodnjih tednih, prestrezite debele kuverte.
KLIPAN
# 02.01.2018 ob 21:20
@mikic007
"Spomni se svojega zapisa čez par mesecev, ko bo to dobil kolektor, delala pa bo firma iz Bosne. Dejstvo je, da se 2. tir gradi zaradi kolektorja, ki medtem že gradi praktično vse, kar je državnega. Nov SCT, smo že navajeni in bo manj bolelo.."

Če bo Kolektor ponudil najnižjo ceno, zakaj pa ne?
So Hrvati obnavljali Lj obvoznico, imaš kake pripombe na obnovo?
A niste ravno taki kot ste vi vedno za razpise, najnižjo ceno, za varčevanje davkoplačevalskega denarja itd.?
Seveda ste!
V čem je torej problem????
Problem bi bil, če bi ostali ponudniki ponudili nižjo ceno, delo bi pa dobil Kolektor z višjo ceno.
Res me zanima v čem je problem.
KLIPAN
# 02.01.2018 ob 17:59
@dmejz
"Če bi naši gradbeniki mislili vnaprej po 20 letih ne bi bilo treba večjih gradbenih posegov. Največ keša stran vržejo projektanti v tej državi, več kot tistih 90 kekcev v parlamentu."

No, če bi se vsaj malo spoznal na zadeve, bi seveda vedel, da se take zadeve gradi takrat, ko se za to odloči politika oz., ko država zato da denar.
Zato gradbeniki nimajo prav nič s tem.
ozi
# 02.01.2018 ob 17:26
hrvate pokličte. severna obvoznica najboljši odsek obvoznice od kar pomnim. (zadnja popravila)
r5
# 02.01.2018 ob 15:49
Krepiti je treba javni prevoz in spremeniti vozne navade v smeri manjše obremenitve obstoječega cestnega omrežja. Pa seveda odpraviti vračilo potnih stroškov za prihod na delo.
richy
# 02.01.2018 ob 15:13
Skupni stroški na kilometer zgrajene avtoceste v Republiki Sloveniji se gibljejo od 2,2 mio EUR/km do 47,1 mio EUR/km - povezto po DARSu.
In tu se tako pogovarjamo o drobižu (2,29 mio in 2,41 mio-razlika je 120 tisoč, kar je pri cestah drobiž), na koncu bodo seveda vzeli najcenejšega od prijatelja, ki pa bo verejtno delo opravil zanič, ali pa podizvajalci ne bodo ustrezno plačani.
mikic007
# 02.01.2018 ob 20:46
@klipan

Spomni se svojega zapisa čez par mesecev, ko bo to dobil kolektor, delala pa bo firma iz Bosne. Dejstvo je, da se 2. tir gradi zaradi kolektorja, ki medtem že gradi praktično vse, kar je državnega. Nov SCT, smo že navajeni in bo manj bolelo..
KLIPAN
# 02.01.2018 ob 18:06
@crnuskagmajna
"Posel bo dobil Kolektor, podjetje Foruma21, vašega Kučkota. In spet se bo opralo čez denarja. Za 1m ceste boste plačali več kot pa je vreden 1km."

Aha, to si ti razbral iz tega:
"Dars je sicer razpis za dela na omenjenem odseku že objavil, ker pa so prispele ponudbe presegale razpisano vrednost - ta je bila nekaj več kot dva milijona evrov, se je odločil razpis ponoviti. Na prvem razpisu, odpiranje ponudb je bilo septembra, je sicer najnižjo ponudbo dal konzorcij Strabag in Trgograd (2,29 milijona evrov), sledili sta ponudbi CPG (2,35 milijona evrov) in Mapri Proasfalt (nekaj manj kot 2,41 milijona evrov)."

Torej, iz članka, kjer je poudarjeno, da se razpis ponovi, ker so ponudbe PREDRAGE in kjer se Kolektor niti prijavil ni, ti razbereš, da se bo pral denar in da bo posel dobil "Kučkotov Kolektor"???????!!!!
Vsaka čast!
Podatki o funkcionalni nepismenosti med Slovenci so po moje malo hujši, kot kaže statistika.
taubi
# 02.01.2018 ob 15:41
Drugače pa. Kaj pa silit tja. Za tistih 10% več mi ne pride na kraj pameti, da grem tja v službo. Kaj še le, da bi šel tja v trgovino. Pa saj nisem nor. Proizvajalec ali zastopnik česarkoli ki ima samo v Lj predstavništvo se takoj izloči. Škoda živcev. Za gorivo ki ga spustim v zrak od ringa do BTCja v (pol ure +) pridem do Graca.
gregaa
# 02.01.2018 ob 19:04
Denar v zeleznice, ne pa sva v vsako vas.
Springbok
# 02.01.2018 ob 13:51
Za tako nizek znesek ne bodo dobili izvajalca.
Kazalo