Liang je leta 1948 kot edina ženska prevzela službo voznice traktorja, potem ko se je vpisala na tečaj usposabljanja traktoristov. Dobro desetletje pozneje je podoba Liang na traktorju že krasila bankovce za en juan.

"Nihče ni bil sposoben voziti traktorja tako dobro kot jaz," je dejala v enem od intervjujev. "Ničesar v življenju ne obžalujem."

Liang Jun se je rodila leta 1930 v revni družini v odročni pokrajini Hejlongdžjang. Večji del svoje mladosti je pomagala na družinski kmetiji, hkrati pa obiskovala podeželsko šolo. Leta 1948, ko so na šoli razpisali tečaj za usposabljanje voznikov traktorjev, je takoj izkoristila priložnost, navaja BBC. Tečaj je obiskovalo 70 dijakov, Liang pa je bila edina ženska med njimi.

Po opravljenem tečaju je postala prva ženska voznica traktorja v državi. Leto dni pozneje je komunistični voditelj Mao Cetung razglasil nastanek Ljudske republike Kitajske. Liang se je pridružila Kitajski komunistični partiji (CCP), pozneje pa so jo poslali v šolo v Peking, da bi izpopolnila svoje agrikulturno znanje. Po opravljenem študiju se je vrnila v Hejlongdžjang, kjer se je zaposlila na kmetijskem raziskovalnem inštitutu.

Leta 1962 je Kitajska začela tiskati bankovce z njeno podobo za volanom traktorja. Komunistična partija je za vse večjo delovno silo države dajala prednost mobilizaciji žensk, še posebej tistih na podeželju. Eden izmed načinov promocije je bilo upodabljanje žensk v najrazličnejših poklicih in opravilih, pri čemer so še posebej izpostavljali ženske voznice traktorjev.

O njej tudi v učbenikih

Ker so oblasti Liang Jun tako rade izpostavljale, so njeno zgodbo vključili tudi v učbenike in je navdihnila vrsto drugih žensk, da so postale voznice traktorja. Leta 1990 se je upokojila s položaja glavne inženirke v občinskem uradu Harbina za kmetijske stroje, s tem pa se po dolgih desetletjih poslovila od te industrije.

V zadnjih letih je Liang zdravje vse bolj pešalo in je bila nazadnje prikovana na svojo posteljo. Njen sin Vang Janbing je povedal, da se je borila do konca. "Vedno je bila najsrečnejša, ko so ljudje govorili o njej kot o prvi voznici traktorja na Kitajskem," je povedal za tamkajšnje medije.
Na družabnih omrežjih številni Kitajci in Kitajke žalujejo za žensko, ki je celotnemu spolu dokazala, da nič ni nemogoče.