Zavezo k nadaljnjemu sodelovanju so podali (od leve proti desni) Matej Oset, Holding Kobilarna Lipica, Stojan Ščuka, Park Škocjanske jame, in Janko Boštjančič, Park vojaške zgodovine Pivka. Foto: Park Škocjanske jame
Zavezo k nadaljnjemu sodelovanju so podali (od leve proti desni) Matej Oset, Holding Kobilarna Lipica, Stojan Ščuka, Park Škocjanske jame, in Janko Boštjančič, Park vojaške zgodovine Pivka. Foto: Park Škocjanske jame

Lani so zaradi epidemije sporazum nadgradili s popustom pri nakupu vstopnice, in sicer s prvotnih 15 odstotkov na 25, je izpostavil Janko Boštjančič iz Parka vojaške zgodovine v Pivki: "Ob nakupu vstopnice se sprinta darilni bon, kjer piše, da ob obisku Škocjanske jame in Lipice velja 25-odstotni popust in obratno."

Za Park vojaške zgodovine je to leto zelo pomembno, saj praznuje 15 let delovanja, posebno pozornost pa namenjajo 30. obletnici samostojne Slovenije. V ta namen pripravljajo dopolnjeno nosilno razstavo v muzeju Pot v samostojnost. Načrtovanje skupnih turističnih produktov bo z odprtjem hotela Maestoso intenzivnejše tudi za Kobilarno Lipica, ki je v okviru sporazuma že razvila terenske izlete s konji do Škocjanskih jam, v pripravi pa je tudi pot do Pivke, ki pa je veliko zahtevnejša. Direktor Holdinga Kobilarne Lipica Matej Oset: "Mi smo bili nekoliko omejeni, saj smo v preteklem letu začeli prenovo hotela. Produkte smo težje ponujali. Jih bomo pa zagotovo. Velika priložnost bo, in tudi ostala dva partnerja komaj čakata, da hotel odpremo in bodo tudi gostje bolj intenzivno hodili po Krasu."

Slovesno bo tudi v Parku Škocjanske jame, kjer obeležujejo 35 let od vpisa na seznam svetovne dediščine Unesco in 25 let ustanovitve parka. Čas epidemije pa so izkoristili tudi za raziskovanje, je povedal direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka: "V jami imamo kontinuiran monitoring. Pol leta tam ni bilo obiskovalcev in zanima nas, kakšni so parametri v jami. To bo zelo koristilo."

Direktorica Slovenske turistične organizacije Maja Pak je sodelovanje treh nosilcev turističnega razvoja na Krasu in Pivškem izpostavila kot primer dobre prakse, saj Slovenijo tudi na tujih trgih predstavljajo kot zeleno butično destinacijo.

Vesna Potočar Godnič