Kevin King s pianistom Davorinom Dolinškom na koncertu v Kopru. Foto: Fotomislec/Mirko Orlač
Kevin King s pianistom Davorinom Dolinškom na koncertu v Kopru. Foto: Fotomislec/Mirko Orlač

Pred šestimi leti je na Glasbeni šoli Koper pod mentorstvom svojega očeta, Friderika Kinga, končal šolanje kitare na nižji stopnji. Potem ga je prevzela strast do petja, ki ga je sicer spremljalo že od malih nog, in se vpisal v razred prof. Tanje Grlica. V tem času je pod vodstvom Ambroža Čopija intenzivno prepeval tudi v Mladinskem mešanem zboru Gimnazije Koper, v Akademskem zboru Univerze na Primorskem in v Mladinskem mešanem zboru Konservatorija za glasbo in balet iz Ljubljane. Ko pa se je po končani srednji šoli moral odločati o študiju, je izbral kemijo. A po enem letu spoznal, da to ni zanj, da preveč pogreša petje, in da je prav petje tisto, s čimer bi se rad ukvarjal. Naključje je hotelo, da je na turneji zbora ljubljanskega konservatorija spoznal profesorico Edito Garčević Koželj, in ko si je moral najti pot do nadaljnjega šolanja, jo je kar preko Facebooka povprašal za nasvet.

Primorski glasbeni talenti

V rubriki Primorski glasbeni talenti, ki vsak četrtek ob 20.00 uvaja oddajo Glasbeni abonma, predstavljamo najbolj obetavne mlade glasbenike, ki dosegajo opazne uspehe doma in na tujem. Tokrat bo naš gost 22-letni tenorist Kevin King, študent Univerze za glasbo v Gradcu, ki ga boste najprej lahko slišali kot kitarista, potem pa še kot izjemno tenkočutnega interpreta samospevov 19. in 20. stoletja, ki jih je ob klavirski spremljavi Igorja Vićentića zapel na tekmovanju Aegis Carminis v dvorani KGBL in v studiu Radia Slovenija.

Profesorica, ki zna zelo hitro prepoznati talent, je Kevina v času počitnic povabila v Beograd, kjer ima drugi dom, da ga tam preizkusi in pripravi za sprejemne izpite. Tako se je v petih dneh pripravil na izpit, ki mu je omogočil nadaljevanje šolanja na konservatoriju, prav pri prof. Garčević Koželj. In tu se je začela njegova pot strmo vzpenjati. "Pouk pri prof. Garčević Koželj je nekaj posebnega: je izjemno sproščen, ona pa je kot učiteljica zelo direktna, objektivna, a hkrati zelo ljubeča oseba in mislim, da izjemno dobro uči. Njen pouk je vedno usmerjen k nekemu cilju, poteka zelo intenzivno in zelo zagnano, tudi preko ustaljenih urnikov. Za vedno ji bom hvaležen za to, koliko je uspela dvigniti mojo raven znanja. Njeni učenci na tekmovanjih dosegajo velike uspehe, z lahkoto pa se tudi prebijejo na najboljše evropske akademije."

Tudi Kevina je izvrstno pripravila na sprejemni izpit, še prej pa na Mednarodno tekmovanje Aegis Carminis, ki mu je poleg druge nagrade prineslo še posebni priznanji za najboljšega moškega solista in za najboljšo izvedbo slovenske skladbe, napisane v 1. polovici 20. stoletja. Njegove navdihujoče interpretacije, ki izžarevajo veliko ljubezen do petja, hkrati pa izredno pretanjeno muzikalnost, so očitno navdušile člane žirije.

Predvsem pa je vesel, da je z njimi in s svojim glasom prepričal tudi svojega novega profesorja na Univerzi za glasbo in uprizoritvene umetnosti v Gradcu: "Srečen sem, da lahko zdaj študiram pri prof. Antoniusu Solu, ki je res izjemen profesor, čeprav mi je bilo malo žal, da zapuščam svojo izvrstno profesorico, a morda je bil že čas, saj mi je ona svetovala nadaljevanje študija v Gradcu …, predvsem pa vem, da sem zdaj prišel v res dobre roke," pravi Kevin King, ki upa, da si bo v Gradcu pridobil tudi veliko znanja in izkušenj za odrsko delo. Za začetek že sodeluje v opernem zboru, kasneje pa bo naštudiral tudi kakšno samostojno vlogo. Eno je že pripravljal ob zaključku šolanja na Konservatoriju v Ljubljani, a je predstavo odpihnila pandemija …

Kljub temu pa si je ta živahen, in tudi na videz markanten, mladenič nabral že kar veliko raznolikih odrskih izkušenj: projektno je sodeloval s SNG Opera in Balet Ljubljana, pred nekaj tedni pa je zapel tudi na samostojnem koncertu v organizaciji koprskega Društva prijateljev glasbe. Po vsaki novi izkušnji mu zraste samozavest. Zdaj pa komaj čaka, da se lahko preizkusi še v kakšni operni vlogi.