Foto: SEPŠ Koper
Foto: SEPŠ Koper

Tahir Shehu je dijak drugega letnika Srednje ekonomsko-poslovne šole Koper, s pravili aranžiranja se je do sedaj srečal le v teoriji, tokrat pa prvič tudi v praksi. Rdeča nit prve okrasitve je bila jesen in noč čarovnic: "Vsak je dal svojo idejo, uskladili smo jih. To je bila zelo zanimiva prva izkušnja in rad bi, da bi jih bilo več. Ko smo ugotovili, da je tematika jesen, smo ostali pri jeseni, da izražamo barve, ne pa noč čarovnic, ki je bolj črna."

Najemnica lokala in lastnica trgovine Maja Jerman je z izložbo zelo zadovoljna: "Ideja se mi je zdela super, ker sama nimam učnih osnov, sem samouk. Prav pridejo ideje mladih, dobro smo se ujeli."

Foto: Radio Koper
Foto: Radio Koper

Prav prisotnost mladih v mestu je, kot pravi idejna vodja projekta, Ester Grmek Šavle pritegnila pozornost strank: "Spraševali so me, kaj se dogaja, kako je zanimivo, da vidijo mlade v izložbi. Mesto je živelo. Trgovci smo dali en dan za te mlade in se mogoče nismo imeli časa posvetiti toliko strankam, a kupci so to razumeli."

Dijaki se bodo, mogoče prav v te trgovine, vrnili kmalu, saj jih čaka še praksa, pravi podmentorica Tanja Skok: "To so drugi letniki trgovske smeri. Na prakso gredo čez dva tedna, ko bodo poskusili delodajalci z njimi delati pri prodaji izdelkov."

Zagotovo pa se bodo ponovno podali v izložbe, ko jih bodo okraševali decembra, za pust, ob materinskem dnevu in za veliko noč.