
Nov kamionski terminal bo imel 203 parkirna mesta, servisne prostore in zunanji fitnes. Parkirišče je že asfaltirano in delno ograjeno. Terminal bo namenjen parkiranju tovornjakov, vozniki bodo tam lahko urejali dokumentacijo, dovolilnice za vstop in najavo v pristanišče. V neposredni bližini bo tudi 15 pisarn v montažnih kontejnerjih, ki jih bo Luka Koper dala v najem špediterskim službam. Predsednik Sekcije pristaniških špediterjev pri gospodarski zbornici Čedomir Bojanič pravi, da je selitev terminala na obrobje mesta sprejeta s težkim srcem, a v dobrobit občanov: "Selitev bo za špediterje pomenila nove izzive, podobno tudi za carinske delavce. V bližnji prihodnosti bo več skrbi in dela zato, da bomo zagotovili raven kakovosti storitev. Z brezpapirnim poslovanjem pa se bo to stanje normaliziralo."
"Večina kamionov, ki bo opravila postanek na novem parkirišču, bo vstopila v pristanišče na vhodu Sermin. Vhod Koper smo v preteklih letih na račun bertoškega in serminskega že bistveno razbremenili, kar je naš dolgoročni cilj," pravijo v Luki Koper.
Po vzpostavitvi novega kamionskega terminala se bo predvidoma zmanjšal promet na ankaranski vpadnici proti Kopru, povečal pa se bo na cesti proti Ankaranu. Tovorni promet z občinskih cest bi povsem preusmerila šele srminska vpadnica, za katero Dars še nima gradbenega dovoljenja. In kaj bo na zemljišču, kjer parkirajo tovornjaki danes? Občina je stavbno pravico zanj prodala podjetju Bauhaus, kjer napovedujejo graditev in odprtje v prihodnjem letu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje