Foto: Radio Koper
Foto: Radio Koper

Prebivalci Kanala, združeni v civilno iniciativo, nasprotujejo predvideni trasi kanalske obvoznice, ker z mostom preči naravna in zaščitena korita reke Soče in posega v samo trško jedro kraja. Vztraja se na najcenejši in najslabši različici, meni Zoran Simčič: "Vemo, da od samega centra Kanala do pokopališča dobesedno raste robida. Zakaj ne bi zadeve premaknili na boljšo traso, boljšo lokacijo. Če smo v Kanalu čakali na obvoznico 26, 27 let, lahko počakamo še pet, ampak imeli bomo obvoznico, ne še dodatnega mostu."

Celotna obvoznica je sprojektirana, manjka še revizija premostitvenega objekta čez Sočo, pojasnjuje Tomaž Willenpart iz državne direkcije za infrastrukturo: "Ko bomo pridobili vsa zemljišča, računamo, da bo to v letošnjem letu, potem vložimo za gradbeno dovoljenje. Računamo, da bi v proračunih za 2025 in 2026 uspeli zagotoviti sredstva. In temu primerno sledi naslednje leto razpis za gradnjo. Trenutno zaenkrat govorimo o petih milijonih evrov, a moramo počakati na revalorizacijo."

Na občini si želijo ponovnega pregleda in ocene predvidene trase, poudarja župan Kanala ob Soči Miha Stegel: "Zato je potreben tu večji razmislek, preden gremo v neko izvedbo, ko ne bo več poti nazaj." V kratkem nameravajo tudi stopiti v stik z direkcijo, dodajajo še na kanalski občini.